Damn ... hvor er den tidsmaskine ?

Forslag, kommentarer, ris, ros og røghatte til folkene bag www.kimschumacher.dk

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Michael

Damn ... hvor er den tidsmaskine ?

Indlæg af Michael »

Et stort tak for denne side .... damn, jeg ville ?nske at jeg snart kunne finde den tidsmaskine, der kan bringe mig tilbage til de glade 80'ere, som jeg har s? sv?rt ved at glemme :D

Jeg ved godt, at i har en fork?rlighed for K.S - men hvorfor ikke udvide dette med endnu mere 80'er ting, der er jo masser af tage af.

Keep it going !!
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Damn ... hvor er den tidsmaskine ?

Indlæg af MikkelBreiler »

Michael skrev:Et stort tak for denne side .... damn, jeg ville ?nske at jeg snart kunne finde den tidsmaskine, der kan bringe mig tilbage til de glade 80'ere, som jeg har s? sv?rt ved at glemme :D

Jeg ved godt, at i har en fork?rlighed for K.S - men hvorfor ikke udvide dette med endnu mere 80'er ting, der er jo masser af tage af.

Keep it going !!
Det er ligesom lidt sv?rt at smide andet en KS p? et site hvis dom?ne er kimschumacher.dk. Men jeg har da leget med tanken om at tage 80erne og h?lde den p? hjemmesider, det er blot ikke let, der er ingen pr?mie, det koster ressourcer og har man fx lavet et site som www.firserne.dk s? er der ting som man skal have med for andre og s? er man ikke inde i alt materialet, v?lger man materiale fra er man pludselig smagsdommer.

Men du kunne komme med et opl?g til at lave et site med bes?gene som laver indholdet, alts? et sted hvor man bidrage med billeder af steder som s? anderledes ud i firserne, fx billeder fra Daddys ved Palads biografen eller af reklamer, bybilleder lydbidder og s? videre. Og p? den m?de kunne made lave et collage hvor folk fort?ller om deres bedste oplevelser fra 80erne.
Og hvis du skynder dig kan du selv registrere dom?net, skaffe noget programmel til at lade folk oprette tekster, billeder og lyd og indrette kategorier s?som, t?jstil, biler og rejser, hifi, kultur, radio og tv, musikoplevelser, og ogs? samfundsrelaterede ting s?som Glistrup i f?ngsel, Tamilsagen, hackersagen, da K.pr. Frederik k?rte for hurtigt og hvad man ellers kan t?nke sig folk vil skrive om.
S? lettes byrden og fordi du ikke laver alt selv er sitet stadigt nyt og sp?ndende for dig.

S? held og lykke.

-breiler
Besvar