Christian Flagstad 860101

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Christian Flagstad 860101

Indlæg af MikkelBreiler »

Hej

Jeg har fundet en stump p? 37 minutter med Christian Flagstad fra 1986 meget tidligt 1 januar. Det er umiddelbart efter sidste radioavis inden n?ste morgen 7:00 hvilket Christian g?r et nummer ud af. Dertil siger han at det er Onsdag og ikke tirsdag - som ?benbart m? v?re hans faste ugedag, men han vil alligevel spille nogle lytter?nsker som er "gemt og ikke glemt". S? n?r det er nyt?rsnat og en onsdag og sangenes alder taget i betragtning s? tipper jeg p? 1st time d. 1 Januar 1986.

Han spiller en rimeligt KS inspireret r?kke numre. Omend der nogle svipsere.

Divine - You Think You're A Man
Miquel Brown - So Many Men
Bee Gees - Night Fever
Sandra - Maria Magdalena
A-ha - Love Is Reason
Phyllis Nelson - Move Closer
Rick James - Glow
Agnetha F?ltskog - ukendt

Mig beklendt ikke noget nyere end 1985.

Grunden til at udsendelsen ikke er hel er at den ligger i slutningen af et b?nd som p? side 1 og dern?st side 2 har det meste af The Voice TOP 100 fra 1990, og den udsendelse starter desv?rre ved nummer 94 i det der er tilbage. Men skulle v?re hel. omend der er en 2 en halv time med det. Der kan normalt v?re ialt 3 timer 12 minutter + et par extra minutter.

Udsendelsen er i forbl?ffende god kvalitet, n?r man till?ger at hastighen er lav (9.5 cm/s) og at der ikke er brugt st?jreduktion overhovedet. men den kvalitet kan opn?s med spoleb?nd... de var dog ganske p?nt dyre.

-breiler
Besvar