Lagkagemix

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
JepNet
Indlæg: 2
Tilmeldt: 05-12-2003 21:18:19
Geografisk sted: Aabybro

Lagkagemix

Indlæg af JepNet »

Hej alle

jeg pr?ver lige om dette kan lade sig g?re her.
Mon det er muligt at kunne k?be, kopiere eller ??? et stykke lagkagemix.
Jeg husker fra min tid med KS et specielt stykke mix han spillede, som for mit vedkommende ikke har v?ret til at f? fat i, derfor dette indl?g.

Mixet inderholder bl.a Men without hats : safty dance og hvor en mand med dyb stemme siger " do you want to play russian roulette "

H?ber p? lidt hj?lp
p? forh?nd tak

JepNet
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Re: Lagkagemix

Indlæg af tjornov »

JepNet skrev:Mixet inderholder bl.a Men without hats : safty dance og hvor en mand med dyb stemme siger " do you want to play russian roulette "
Du leder efter "The Mufflers/Put put" aka 'Roulettemixet' som KS spillede i Studie 84, 02-01-1984 og i Studie 84, 29-02-1984.

Du kan se label mv. hos Disco Patrick http://home.wanadoo.nl/discopatrick/othmix7.htm og den er sidst set til salg p? http://www.totalrecall.de/artists/103.htm (nederst) og hos GEMM: http://www.gemm.com/ddc/search.pl?sid=3 ... =MUFFLERS&.

Jeg var noget overrasket over prisen. Det er jo lige f?r, at man selv f?r lyst til at k?be det ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
JepNet
Indlæg: 2
Tilmeldt: 05-12-2003 21:18:19
Geografisk sted: Aabybro

Indlæg af JepNet »

Jeg takker mange gange for det hurtige svar.

Udfra de links du har givet, ser det ud til at det er det nummer som jeg mener.

Hvis der er nogle der skulle l?gge inde med en "varepr?ve" af dette nummer, er de meget velkomne til at sende det til jepnet@jepnet.dk, s? jeg er 100% sikker p? det er det, inden jeg begynder at bestille noget hjem.

Igen mange tak for svaret.

JepNet
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Faktisk et ganske godt mix.

De f?rste par gange jeg h?rte pladen var jeg lidt skuffet.

Men efter at have h?rt mixet i et par dage, s? er det faktisk "g?et i top 10" p? min megamix liste.

Torben
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Hmm var det ikke blot kvaliteten af pladen som er skod?

Lydkvaliteten p? vinylen skuffede mig lidt, m?ske er jeg bare kr?sen. Men selve mixet var jeg ikke vildt imponeret over i starten.

Torben
Musique
Indlæg: 59
Tilmeldt: 03-10-2003 15:11:02

Indlæg af Musique »

Klassisk mix. D?n har alle rigtige KS-fans p? deres 90 minutters BASF-kassette-b?nd ... 8)

(P? et eller andet tidsspunkt burde man spille det bedste fra b?ndsamlingen over p? DVD....Det er vist bare at gide....)
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Musique skrev:Klassisk mix. D?n har alle rigtige KS-fans p? deres 90 minutters BASF-kassette-b?nd ... 8)

(P? et eller andet tidsspunkt burde man spille det bedste fra b?ndsamlingen over p? DVD....Det er vist bare at gide....)
Jeg har endda lagt nogle af dem over p? spoleb?nd.... s? ... d?r.

-breiler
Besvar