Str?mafbrydelse

Nyheder og information fra www.kimschumacher.dk

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Str?mafbrydelse

Indlæg af tom »

Uvidst af hvilken ?rsag (og uvidst i hvor lang tid) blev vi i dag ramt af en str?mafbrydelse. Jeg opdagede det f?rst da jeg kom hjem fra arbejde, s? i princippet kan afbrydelsen have v?ret alt fra nogle f? minutter til mange timer.
Efter str?mafbrydelsen starter webserveren godt nok op af sig selv - men det g?r sql-serveren ikke, s? hvis I har oplevet underlige fejl (udover dem I plejer at se :-D) s? er det sikkert derfor.
/Tom.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Str?mafbrydelse

Indlæg af MikkelBreiler »

tom skrev:Uvidst af hvilken ?rsag (og uvidst i hvor lang tid) blev vi i dag ramt af en str?mafbrydelse. Jeg opdagede det f?rst da jeg kom hjem fra arbejde, s? i princippet kan afbrydelsen have v?ret alt fra nogle f? minutter til mange timer.
Efter str?mafbrydelsen starter webserveren godt nok op af sig selv - men det g?r sql-serveren ikke, s? hvis I har oplevet underlige fejl (udover dem I plejer at se :-D) s? er det sikkert derfor.
Jeg regnede hurtigt ud at din SQL server enten var d?d eller du havde haft str?mafbrydelse og sql serveren ikke k?rte rigtigt. Det er lidt synd hverken databasen eller forumet kan tilg?s n?r sql serveren ikke k?rer n?r nu begge er afh?ngige af den.

klokken 15:30:
http://vinylisbetter.dyns.cx/031111_15_30-fejlpaaks.jpg

-breiler
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

... jeg kunne vist godt bruge en UPS :-(

Str?mmen r?g tidligere i dag omkring kl. 10 formiddag (kan jeg se p? v?kkeuret), og selvom jeg rent faktisk opdagede det p? arbejdet relativt tidligt, kunne jeg f?rst genstarte serveren nu da jeg er kommet hjem for 10 minutter siden ...
/Tom.
Besvar