Johnny Romo?

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
R66
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27-10-2003 11:26:17
Geografisk sted: Malm?

Johnny Romo?

Indlæg af R66 »

Jag har letat efter mixen av 'Johnny Romo' i alla ?r. Finns det n?gon som har 'plade-numret' eller mer information om var jag kan hitta den? (18/8 -86) Tack f?r hemsidan! Den har hj?lpt mig mycket.
/ Mikael
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Nej, desv?rre ikke. Den er ikke til at finde.

Det t?tteste jeg er kommet p? er at jeg s? pladen i Streetdance Records i K?benhavn. Men det var selvf?lgelig i august 1986 ...

Mvh S?ren Tj?rnov
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Ok, var slet ikke klar over den kunne k?bes p? vinyl.

Kan du huske mere om den skive?

Evt. kunstner / mixer.

Meget opsat p? at finde den :D :D

Torben
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg er blevet usikker. M?ske blander jeg Romo sammen med Promo ... ?

Det eneste jeg helt positivt kan huske er, at jeg allerede dengang undrede mig over, hvorledes det var muligt at presse 35 minutter ind p? een pladeside. Det var godt nok muligt, meeeen .. Det kan jo have v?ret et spoleb?nd. Eller helt sensationelt en cd!

Jeg har i alt fald ledt meget meget efter det mix p? nettet. Og det er fuldst?ndig umuligt at finde, som I andre nok ogs? har erfaret. S? er sp?rgsm?let blot, om vi s?ger forkert. Jeg mener at han alts? ikke hedder 'Johnny Romo', eller i det mindste, at det staves anderledes.

Mvh S?ren Tj?rnov
Senest rettet af tjornov 28-10-2003 01:21:58, rettet i alt 1 gang.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

N?r den er s? sv?r at finde, s? m? vi jo lige dyrke den eneste kilde til information lidt n?rmere. Helt n?jagtigt siger KS som introduktion:

"And now .. Ladies and gentlemen, boys and girls. Something very special, very hot. 35 minuttes of uninterrupted, commercial free music, a remix musical landscape featuring songs by Janice Christie, Joyce Simms, Hanson & Davis, Nu Shooz, Janet Jackson, The It, Pet Shop Boys, Madonna and Annabella. Music lands from across the water from Pheonix, Arizona. Produced by Keith Dennis, mixed by Johnny Romo, ... Romo remix."

Jeg har rigtig sv?rt ved at h?re hvad han siger der, hvor n?stsidste s?tning starter med "Music lands". Han kan lige s? godt sige "Musical lands" eller Musical hands". Det sidste passer godt med det efterf?lgende "across the water" (s? bliver det til noget med "hands across the water").

Jeg har ikke haft held ved s?gninger p? noget af ovenst?ende. Siger det noget af jer andre noget?

Mvh S?ren Tj?rnov
Senest rettet af tjornov 28-10-2003 01:22:53, rettet i alt 1 gang.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Hej S?ren

Jeg har ogs? studset lidt over l?ngden p? mixet.

Har s?gt p? div. sider rundt om i den store verden, pr?vet forskellige stavem?der, sendt mails til folk som normalt ved lidt om mix, alt sammen forg?ves.

Jeg har t?nkt lidt p? om det kunne v?re en "undercover ting" som Kim specielt har f?et fat i, lidt ligesom som Johns f?dselsdagsmix. :?

M?ske Hr. Snor kan bidrage meget nogle vise ord :?: :?:

Torben
R66
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27-10-2003 11:26:17
Geografisk sted: Malm?

Indlæg af R66 »

Jag skickade en mail till Ben Liebrand men han visste inte heller vem det var. Kom p? en DJ som var aktiv p? den tiden p? 'The Sunset' i K?penhamn.. Ronny Salomonsen Han borde veta. N?gon som vet om han fortfarande ?r aktiv eller om man kan hitta honom p? internet?
Jag vet.. Jag borde inte.. Men finns det n?gon sn?ll m?nniska som r?kar ha denna mix i mp3-format? Jag blev av med bandet bara n?got ?r efter s?ndningen och har letat efter detta mix sedan dess. I ?vrigt TACK F?R ALL ER HJ?LP! :D
/ Mikael
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hey, nu ved jeg hvem du er! Du er Micke - Micke@psxcenter.com!

Vi skrev sammen i 2002 og 2001. Du har tidligere spurgt til Johnny Romo.

Og i en anden mail spurgte du efter den svenske version af Paul Rein - Hold back your love, som du mente, at KS havde spillet. Har du set den tr?d her i forummet, som g?r netop p? den version?

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

R66 skrev:Jag skickade en mail till Ben Liebrand men han visste inte heller vem det var. Kom p? en DJ som var aktiv p? den tiden p? 'The Sunset' i K?penhamn.. Ronny Salomonsen Han borde veta. N?gon som vet om han fortfarande ?r aktiv eller om man kan hitta honom p? internet?
Jag vet.. Jag borde inte.. Men finns det n?gon sn?ll m?nniska som r?kar ha denna mix i mp3-format? Jag blev av med bandet bara n?got ?r efter s?ndningen och har letat efter detta mix sedan dess. I ?vrigt TACK F?R ALL ER HJ?LP! :D
Tjenare R66

Hmm efter 2 minutter med Google d? ?r det inte speciellt m?nga danskar som heter Ronny, men det r?kar vara et vanligt namn i Norge og Sverige. Det sista f?rs?k jag gjorde p? Google var
"Ronny Salomonsen" musik
och kanske "Ronny Salomonsen" hos danska MusikKompagniet.dk ?r den Ronny du s?ker? Bildet af honom under Queen Club 2001, n?r han ger f?rstapriset til en mann och nogra flickor p? en scen ?r inte speciellt bra at identifiera honom p? (jeg g?r ut ifr?n at du sett honom som DJ n?n g?ng under ottitalet?)

Du kan i alla fall fr?ga p? den h?r adressen:

http://www.musikkompagniet.dk/kontakt.htm

Den sidan har oxo en interesssant modern 'Wurlitzer', som kanske spelar Visage - Fade To Grey, om du klickar p? den :)

Tjejen f?ljer tyv?rr nog inte med p? k?pet..... :)

-breiler
R66
Indlæg: 3
Tilmeldt: 27-10-2003 11:26:17
Geografisk sted: Malm?

Indlæg af R66 »

tjornov skrev:Hey, nu ved jeg hvem du er! Du er Micke - Micke@psxcenter.com!

Vi skrev sammen i 2002 og 2001. Du har tidligere spurgt til Johnny Romo.

Og i en anden mail spurgte du efter den svenske version af Paul Rein - Hold back your love, som du mente, at KS havde spillet. Har du set den tr?d her i forummet, som g?r netop p? den version?

Mvh S?ren Tj?rnov
Haha! Jo det ?r jag... Jag har bara g?tt under jorden ett tag! Hittade lite fel p? Studio -87 d?.. Ska f?rs?ka g? igenom de andra ?ren ocks? s? att vi f?r en perfekt databas! =)
Paul Rein ja! Den mixen hittade jag aldrig.... Men man ska aldrig ge upp!
Vi h?rs! =)
/ Mikael
Besvar