Sker der noget p? m?rkedagene ?

Forslag, kommentarer, ris, ros og røghatte til folkene bag www.kimschumacher.dk

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Sker der noget p? m?rkedagene ?

Indlæg af Erling Larsen »

Som relativ ny bruger af siden, kan jeg jo have overset en tr?d vedr. dette, s? jeg sp?rger aligeveller ;-)

P? KS?s m?rkedage, plejer i da at arrangere noget eller ses til disse lejligheder ?

Ellers et par oplagte datoer at stikke hovederne sammen p?.

Venter sp?ndt p? reply . . .
Mvh Erling 8-)
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Ja, selvf?lgelig skal vi m?des. Nu er det ikke for at udelukke Tom, men jeg mener at kende til hans prioriterer og hans afstand til K?benhavn, men jeg forsl?r s?ndag d. 14. december - alts? dagen f?r 'hans' f?dselsdag.

Sted: Hos Mikkel.

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Ja, selvf?lgelig skal vi m?des. Nu er det ikke for at udelukke Tom, men jeg mener at kende til hans prioriterer og hans afstand til K?benhavn, men jeg forsl?r s?ndag d. 14. december - alts? dagen f?r 'hans' f?dselsdag.

Sted: Hos Mikkel.
If?lge tr?d i en anden gruppe p? newsserveren, s? har Tom f?et job, s?vidt jeg husker svarede han ikke p? hvad og hvor det var, men jeg kan have overset set ,eller at han har overset mit sp?rgsm?l.
Men selvom Tom har f?et job er det jo ikke sjovt at skulle bede om fri midt i juletravlheden, men mon ikke vi kunne lokke hr. Iversen over til os netop til jul i weekenden.

Jeg kan gdt lave et opl?g - S?ndag er god.

I?vrigt s? burde vi jo melde ud i god tid mht dag og sted - s? vi undg?r at _nogen_ l?gger en bilferie i Frankrig oven i m?rkedagen, ikke sandt? :)

-breiler
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Sker der noget p? m?rkedagene ?

Indlæg af MikkelBreiler »

Erling Larsen skrev:Som relativ ny bruger af siden, kan jeg jo have overset en tr?d vedr. dette, s? jeg sp?rger aligeveller ;-)

P? KS?s m?rkedage, plejer i da at arrangere noget eller ses til disse lejligheder ?

Ellers et par oplagte datoer at stikke hovederne sammen p?.

Venter sp?ndt p? reply . . .
Det er meget nemt at overse, for vi er kommet til at g?re det omr?de hvor i vi diskuteree s?dant et priviligeret omr?de, som man ikke som menig kan l?se med i og f?lge op p?. Men jeg kan da afsl?re at vi har b?de hel, halv og uofficielle dage hvor vi m?des.
Julen plejer at v?re ekstra slem at arrangere noget i, og Tom (webmaster) er rimeligt udsat hver gang, idet han bor i Aalborg - han er dog kommet et par timer n?mere...
Med til at ?del?gge muligheden for at s? mange som muligt m?des h?rer ogs? at vi plejer at melde ud i sidste ?jeblik, og s? er det de f?rreste som ikke allerede st?r og skal noget.

Men du er velkommen til at v?re med om s?ndagen, for vi er et par stykker som t?nkte p? weekenden og nu er Tj?rnov ?benbart ogs? med p? den dag :)
Resten af styrken kan vi sikkert ogs? n? at informere, og s? ser vi s? hvor mange vi kan blive.

Jeg vil lave et opl?g som s? kommer et sted hvor flere kan se det.

-breiler
Besvar