Skal lige huske........

Forslag, kommentarer, ris, ros og røghatte til folkene bag www.kimschumacher.dk

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Gæst

Skal lige huske........

Indlæg af Gæst »

...at komplimentere jer for jeres fantastiske stykke arbejde med holde legenden om kim schumacher i live. M?ngden af info her p? siden er fantastisk :D og jeg har virkelig f?et identificeret mange numre ved at kigge p? de gamle playlists.

S?dan skal det bare g?res!! Keep up the good work!

K-Bee (fra www.discomusic.com)
Gæst

Indlæg af Gæst »

S? er det n?rliggende at sp?rge dig om du har KS udsendelser b?ndet som du ikke umiddelbart kan se p? playlisterne her ?

Finn Snor eller Kaliffen p? discomusic.com
Finn Snor
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10-09-2003 10:24:15
Geografisk sted: HC ?rstedsparken

Indlæg af Finn Snor »

Det er rimeligt sv?rt at huske at logge sig ind her....



Finn Snor
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

S?dan lidt off-topic, men kan du ikke bare s?tte kryds i Log me on automatically each visit: i login-dialogen?
/Tom.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg er normalt online fra min Powerbook, og min Safari browser husker ikke s?danne ting som passwords. Og s? er der lige det med jeg bruger flere forskellige computere..

Aiii pis nu glemte jeg at logge ind igen.

Finn
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tom skrev:S?dan lidt off-topic, men kan du ikke bare s?tte kryds i Log me on automatically each visit: i login-dialogen?
L?sning, du retter bbsystemet til at give lidt extra rettigheder ang?ende Edit af meddelelse:
Man skal kunne rette Username p? et Guest indl?g og rette denne til sit eget brugernavn.
Eventuelt kan du s? krydre det s? redakt?rer / eller blot dig selv kan skrive et hvilkensomhelst navn. S? f?r vi ogs? samlet de som ikke g?r det selv....

-breiler
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

Hehe Mikkel - det kan man ikke ... jeg kan ikke engang selv g?re det (som Site admin).

Svaret er at naturligvis kunne jeg da nok kode en mulighed s? man kunne g?re det, men s? ville phpbb v?re inkompatibelt med den "officielle" version.

Det eneste alternativ jeg kan se, er at jeg g?r alle omr?der til read-only for Guests - s? SKAL man logge ind f?r man kan g?re noget som helst!
/Tom.
K-Bee
Indlæg: 6
Tilmeldt: 01-01-2006 12:19:27
Geografisk sted: Amager

Indlæg af K-Bee »

Ak ja, s?'n en t?mmermands 1 januar kan bruges til mange ting. Der er jo altid nogle h?ngepartier der skal ordnes, som f.eks at registrere sig som bruger her :)
Nogle vil kende mig fra discomusic.com som jeg har h?ngt ud p? siden 2002. Mit rigtige navn er Knud, og til daglig er jeg musikbibliotekar p? N?stved Bibliotek (kig forbi hvis nogen er i omr?det og lad os f? en snak om "rigtig musik" :wink: ), men bor p? Amager og er i den grad superpendler :lol:
S? langt s? godt...nu m? jeg se hvad der ellers er at byde p? i dette forum.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

K-Bee skrev:..til daglig er jeg musikbibliotekar p? N?stved Bibliotek (kig forbi hvis nogen er i omr?det og lad os f? en snak om "rigtig musik" :wink: ), men bor p? Amager og er i den grad superpendler :lol:
S? langt s? godt...nu m? jeg se hvad der ellers er at byde p? i dette forum.
N?stved... Er det ikke nemmere at bes?ge dig p? Amager?
For eksempel en dag hvor jeg alligevel er ude og glo efter plader KS har spillet?

Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

K-Bee skrev:Nogle vil kende mig fra discomusic.com ...
Yep. Hyggeligt at du ogs? fandt her forbi.

Mvh S?ren Tj?rnov ('tjornov' p? www.discomusic.com)
K-Bee
Indlæg: 6
Tilmeldt: 01-01-2006 12:19:27
Geografisk sted: Amager

Indlæg af K-Bee »

MikkelBreiler skrev:
K-Bee skrev:..til daglig er jeg musikbibliotekar p? N?stved Bibliotek (kig forbi hvis nogen er i omr?det og lad os f? en snak om "rigtig musik" :wink: ), men bor p? Amager og er i den grad superpendler :lol:
S? langt s? godt...nu m? jeg se hvad der ellers er at byde p? i dette forum.
N?stved... Er det ikke nemmere at bes?ge dig p? Amager?
For eksempel en dag hvor jeg alligevel er ude og glo efter plader KS har spillet?

Mikkel
Nej for jeg er aldrig hjemme! :lol: Hvis I nogensinde har pr?vet af v?re pendlere, s? ved I hvordan det er :wink:

Jeg n?vner ogs? N?stved fordi jeg kan se at vi har en del brugere fra Sydsj?lland og Lolland/Falster M?n. Og s? bliver jo faktisk betalt for at v?re musikn?rd dernede :wink:
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

N?stved holder - faktisk er det jo det sted hvor Danmarks PT st?rste KS samling blev optaget :D
Billede
Besvar