S?ndag 21/9 KS m?de

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

S?ndag 21/9 KS m?de

Indlæg af MikkelBreiler »

Hej

Hvis man er til loppemarked dukker man op p? min adresse
H?jagerparken 47.2 inden 9:00 (eller ringer 4468 1661 og fort?ller at man er p? vej). Det ventes afslutet 11:00.

Derefter kan man enten f?lge med ind til Landskronagade 68 i Kbh hvor DR holder brandudsalg p? plader og cdere. Eller tage videre.

Det starter 12:00 og jeg vil s?tte pris p? at dem som vil v?re med er p? Svanem?llen station f?r 12:00 s? vi kan m?des og g? derover i samlet trop.
Man kan sikkert kende mig udfra billedet her:
http://home.tiscali.dk/mibm/Kim_Schumac ... reiler.jpg
Dog vil jeg nok l?gge en Belsac taske med DBS logo om min h?jre skulder. Tasken er sort med sort-r?de hanke.

Dem som p? forh?nd ved at de gerne vil med til det sidste, det f?rste eller begge dele, skriv lige en private message eller email (mibm @ tiscali.dk) til mig. Ellers m? i bare dukke op.

Enten foretages rejsen fra Ballerup til Kbh i tog - eller ogs? er der en som har en bil som g?r at rejsetiden til Kbh bliver en anelse kortere. har man fork?bt sig p? loppemarkedet og har for meget at sl?be p?, har jeg en k?lder som kan bruges, s? kan i altid hente den sofa/whatever i fandt, som var uimodst?ligt billigt en anden dag ;)

-breiler
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Det var et brandudsalg, jeg n?ede ikke s? meget - hvorfor fremg?r her:

http://home.tiscali.dk/mibm/030921/

"I kan tro det bliver l?gn".

Det var faktisk s?dan at mange mennesker begav sig op til nummer 68 i Landskronagade efter 12:00. Jeg m?dte en hel del folk som var p? vej fra Svanem?llen station og p? cykel og som gjorde store ?jne n?r de n?ede frem. Der var ogs? en hel del parkerede biler i omr?det.

-breiler
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Jeg stod KUN i k? i 1? time !

Indlæg af Erling Larsen »

Hey Breiler

Jeg m?tte opgive at komme til Ballerup her til morgen, for jeg kom f?rst i seng kl. 05:15 her til morgen, s??eeee.
Anyway, s? var jeg i Landskronagade kl. 11:25 og allerede d?r, var der en k? p? ca. 150 personer foran mig og k?en voksede med ca. 10 personer i minuttet!!!
Klokken 12:45 var det min tur til at komme ind og efter at jakke, taske mv. var blevet afleveret...Det var tvunget ! (Som om man gider stj?le plader, n?r de koster 1 kr. ?!?).

Der var opstillet i forskellige rum, med hhv. Vinyl 12" / LP?er , 45 singler og s? cd?ere.

Der var ikke noget som hed system af nogen art, bortset fra at det stod i DR?s eget arkiv nummerorden.

Men dagens udbytte blev:
18 CDere
18 12" singler
18 LPer
40 Singler
-Samt en paraply fra K?benhavns Radio :wink:

Alt fra 80erne, cderne dog genoptryk af albums.

Samlet pris = 265 kr. :lol:

/Erling :shock:
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Jeg stod KUN i k? i 1? time !

Indlæg af MikkelBreiler »

Erling Larsen skrev:
Anyway, s? var jeg i Landskronagade kl. 11:25 og allerede d?r, var der en k? p? ca. 150 personer foran mig og k?en voksede med ca. 10 personer i minuttet!!!
Klokken 12:45 var det min tur til at komme ind og efter at jakke, taske mv. var blevet afleveret...Det var tvunget ! (Som om man gider stj?le plader, n?r de koster 1 kr. ?!?).
Jeg synes det var ret d?rligt planlagt.
Der var ikke noget som hed system af nogen art, bortset fra at det stod i DR?s eget arkiv nummerorden.
'

Dermed kan jeg s?ledes regne ud at der i snit er 4-5 klisterm?rker p? cover og plade, ikke sandt?
Men dagens udbytte blev:
18 CDere
18 12" singler
18 LPer
40 Singler
Nu er jeg jo nyskerrig - Hvilke k?bte du? (skidt med singlerne)

Prisen er jo ok.

-breiler
Besvar