Vinyl p? nettet

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
joker
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18-08-2003 08:57:42
Geografisk sted: Stenl?se

Vinyl p? nettet

Indlæg af joker »

Hej

Jeg faldt lige over denne side p? nettet.

www.musicstack.com

Der findes velnok en af de st?rste s?gemaskiner, skal opleves !

Sv?rt at beskrive, konceptet, men pr?v selv.

Fandt bla. flere ex. af Blancmange "Dont tell me", var der ikke en der s?gte efter denne ?

I?vrigt fedt forum, for os der ikke helt har sluppet 80'erne endnu...... :D

Hmmmm. gl?der mig til den " lille " fest der er p? tegnebordet :wink:

See you
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Vinyl p? nettet

Indlæg af MikkelBreiler »

joker skrev:www.musicstack.com
Fandt bla. flere ex. af Blancmange "Dont tell me", var der ikke en der s?gte efter denne ?
Jo, det var vist SLL.
Hmmmm. gl?der mig til den " lille " fest der er p? tegnebordet :wink:
Ja vi m? se om vi kan finde noget konkret p? det.

-breiler
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hey Joker,

Tak du, men jeg er lidt "den tilbageholdende slags" - som ikke er meget for at handle p? nettet. Derudover er jeg m?ske ogs? lidt bange for vinyl tilstanden, ridser og hvad har vi - kan du fornemme violinen kommer frem..... ;-)

Men du har ret, Musicstack er ganske fedt, og det meste af det jeg leder efter (5-10 maxi'er), kan snilt findes p? sitet.

Jeg regner med, at m?ske finde lidt godt p? en indk?bstur til Kbh.

Men igen tak for linket ;-)

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har v?ret forbi tidligere - jeg tror, at www.discomusic.com har et link dertil fra forsiden.

Det er et um?rket site, og umiddelbart ved en overfladisk test fik jeg lige s? god respons der som p? www.gemm.com. Min overfladiske test der - og alle andre steder, hvor jeg skal finde ud af om de st?r distancen - g?r ud p? at s?ge efter Jo-lo/Soul. Og der dukkede da to resultater op. Udm?rket!

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlæg af Erling Larsen »

Jeg handler selv en del p? musicstack.com og her indtil videre aldrig haft problemer med noget i den forbindelse.
Mht. ridser og pladens standard, s? har jeg indtil nu kun oplevet, at de forskellige s?lgere er oprigtige med deres rating af pladernes tilstand. Om dette h?nger sammen med at k?berne kan give offentlig feedback af s?lgeren eller om jeg bare har v?ret heldig, skal jeg lade v?re usagt, men jeg har ihvertfald hentet meget guld hjem til spotpris...S? en klar anbefaling af sitet kombineret med lidt sund fornuft og forsigtighed.

Og nu da det med fest og ballade lige er oppe og vende igen, s? kommmer jeg tilbage med lidt info i denne uge, mht lokaler og hvad der i?vrigt er p? tapetet...

Og hvis der ellers er nogen som er friske p? en stikke hovederne sammen aften med massere af musik, videoer og lidt god mad, ja s? er jeg klar. Kom evt. med lidt feedback, s? vi kan se hvad vi kan finde ud af.

Mangel p? pladespillere og ?vrigt udstyr m? ikke v?re et problem, da jeg har adskillige 1210?ere (pladespillere) mv. til r?dighed.

-Op p? fars hat, Erling si?r go?nat ! (01:06)
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Nat nat Erling ;-)

Det er nu nok bare min overforsigtighed og uvidenhed der g?r udslaget i, at jeg ikke har k?bt noget vinyl p? nettet. Men jeg m? da indr?mme, at det er utrolig fristende at se alle de 12inch plader man gerne vil have.

Dejligt med din feedback ;-)

Sov godt,

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Besvar