Lidt til billedesamlingen!

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Lidt til billedesamlingen!

Indlæg af Erling Larsen »

Jeg faldt lige over dette klenodie, som jeg har f?et af min s?ster.
Mit eget eksemplar gik desv?rre op i r?g i forbindelse med en brand...life sucks!!!
Jeg ved der er et billede p? sitet af dette BT Teen kort, men her er der et signeret eksemplar med hilsen :D

Vi fik vores autografer af Kim, da vi var s? heldige at komme til at sidde ved siden af ham i intercitytoget mod Jylland.

http://www.erlings.dk/ks.jpg

Vender snart tilbage med flere KS ting fra mine gemmer. Oprydning kan v?re en god ting.

Vrauuu fra Erling
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Lidt til billedesamlingen!

Indlæg af MikkelBreiler »

Erling Larsen skrev:Jeg ved der er et billede p? sitet af dette BT Teen kort, men her er der et signeret eksemplar med hilsen :D

Vi fik vores autografer af Kim, da vi var s? heldige at komme til at sidde ved siden af ham i intercitytoget mod Jylland.

http://www.erlings.dk/ks.jpg

Vender snart tilbage med flere KS ting fra mine gemmer. Oprydning kan v?re en god ting.
Det vi har p? sitet fik vi ved sammenkomsten 14/12 2001, en seance som Peer Kaae afholdt et af i Danmarks Radios studier, Kims mor Grethe Dam dukkede op sammen med sin man Evald Dam, og hun havde trykt nogle eksemplarer til os. Billedet af Kim med en papeg?je har vi ogs? f?et af hende. Vores er printet ud. Dit er derimod ?gte.

Jeg bliver simpelthen n?dt til at spr?ge om du har artikler af og om Kim?

Jeg har b?de artikler, quizzer, og andet som han har v?ret involveret i, jeg har s?gar en m?rkat fra halsen p? en 7-UP flaske hvor der avereteret et telefonnummer (egentligt er det to, et for hver side af Storeb?lt) hvortil man kunne ringe og Kim ville fort?lle (fra et b?nd) hvad der var hot p? Diskotekerne lige nu (alts? da).

Jeg har ogs? optaget de to forskellige optagelser Kim lavede til det - de er meget korte. Egentligt burde vi sp?rge 7-UP om vi kan f? lov at bringe dem p? sitet. Fidelity er meget speget s? det er ikke for musikken man lytter til dem. Den ene promoverer Sarah Braxton;Jump Back og den anden Whistle;Just Buggin'.

Der er givetvis masser af andet fra dengang vi kunne bringe hvis blot vi fik lov til det.

-breiler
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Re: Lidt til billedesamlingen!

Indlæg af tom »

MikkelBreiler skrev: Det vi har p? sitet fik vi ved sammenkomsten 14/12 2001, en seance som Peer Kaae afholdt et af i Danmarks Radios studier, Kims mor Grethe Dam dukkede op sammen med sin man Evald Dam, og hun havde trykt nogle eksemplarer til os.
Lige pr?cis BT-billedet fik vi nu f?rst da vi bes?gte Grethe og Evald forrige ?r. Hun havde en stak kopier + en original. Indscanningen p? Ks.Dk viser en kopi.
/Tom.
Erling_Larsen

Re: Lidt til billedesamlingen!

Indlæg af Erling_Larsen »

Jeg har nogle enkelte tilbage...Desv?rre mistede jeg en del b?nd optagelser samt div. artikler i forbindelse med en brand, men noget har jeg stadig.

Jeg har nogle fra Aktuelt. Vist nok en 3-4 stykker ?! Skal lige tjekke op.
Desuden har jeg noget fra Billedbladet eller ogs? er det Se&H?r. Men ogs? noget old stuff. Desuden har jeg lidt andre sm?ting, men det vil jeg unders?ge og vende tilbage med lidt info og indscanninger.

Mvh Erling 8)
Besvar