Harakiri 24/2 1986 ?ndring af notering.

Debat om Kim Schumachers tv-udsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Harakiri 24/2 1986 ?ndring af notering.

Indlæg af MikkelBreiler »

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=2&bi=54

Pr?v at se noteringen for pladeinfo.

Jeg har med vilje angivet i de rette felter for at det er en musikvideo, jeg har derfor ladet eventuelle plader (for Kim Schumacher var det kun interessant med 12'' udgaver, s? det er dem 'vi' samler) opf?re som alternativer p? lige fod med flere udgivelser af 12'' under de ?vrige sange i radioudsendelser.

Kan vi enes om at lave 'Pladeinfo' om til 'Medieinfo' istedet?
Det vil s? medf?ret feltet 'Pladeselskab' b?r rettes til 'Udgiver' eller blot slet og ret 'Selskab'. Jeg er stemt for det sidste.
Samtidigt kunne vi enes om at 'Version', skulle v?re 'Medie'.

Dermed kan man selv p?f?re hvilket medie man indf?rer i felterne, som en sk?nne dag skulle vise sig at v?re netop det medie som Kim Schumacher valgte at afvikle sangen/filmklippet fra. Og s? er vi godt p? vej til mere gnidningsl?st kunne indf?je andre ting i basen senere.

Med tiden vil det s? blive muligt at oprette en avisartikel, angive mediet 'Avis' i feltet for 'Version', omend jeg gerne s? dette felt kaldet 'Medie'. Der er flere sm?ting som b?r fixes inden vi n?r s? langt.

-breiler
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

For min skyld ingen alarm. Hvad siger den stille herre med efternavnet Tj?rnov? :-)
/Tom.
Besvar