I am the God of hellfire and I bring you...Megamix

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
PJ
Indlæg: 38
Tilmeldt: 22-07-2003 00:09:02
Geografisk sted: Ringsted

I am the God of hellfire and I bring you...Megamix

Indlæg af PJ »

Jeg har fundet et af mine gamle elskede Eletric Boogie b?nd fra Tel-Star, hvor der er et megamix som de kalder "Break into the 80's", og hvor indledningen er:

I am the God of hellfire and I bring you..

Det var det f?rste lagkagemix, megamix, jeg h?rte og bestod af New Order - Blue monday, Rock Steady Crew - Hey You, og en del andre...

Er der nogen der ved hvem der mixede det? Jeg synes at kunne huske at ham der mixede det faktisk fors?gte at tage patent p? at lave lagkagemix, uden st?rre held...

PJ
_-= PJ =-_
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: I am the God of hellfire and I bring you...Megamix

Indlæg af MikkelBreiler »

PJ skrev:Jeg har fundet et af mine gamle elskede Eletric Boogie b?nd fra Tel-Star, hvor der er et megamix som de kalder "Break into the 80's", og hvor indledningen er:

I am the God of hellfire and I bring you..

Det var det f?rste lagkagemix, megamix, jeg h?rte og bestod af New Order - Blue monday, Rock Steady Crew - Hey You, og en del andre...

Er der nogen der ved hvem der mixede det? Jeg synes at kunne huske at ham der mixede det faktisk fors?gte at tage patent p? at lave lagkagemix, uden st?rre held...

PJ
Master Genius - Let's Break Into The 80's (set p? Gemm til $8-$28)

Og i s? fald har KS spillet det.

-breiler
PJ
Indlæg: 38
Tilmeldt: 22-07-2003 00:09:02
Geografisk sted: Ringsted

And the Oscar goes to....

Indlæg af PJ »

..breiler, endnu en gang takker for indsatsen....

PJ
_-= PJ =-_
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: And the Oscar goes to....

Indlæg af MikkelBreiler »

PJ skrev:..breiler, endnu en gang takker for indsatsen....

PJ
Du er meget velkommen. Pr?v igen :)

-breiler
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Re: I am the God of hellfire and I bring you...Megamix

Indlæg af tom »

MikkelBreiler skrev:
PJ skrev:Jeg har fundet et af mine gamle elskede Eletric Boogie b?nd fra Tel-Star, hvor der er et megamix som de kalder "Break into the 80's", og hvor indledningen er:

I am the God of hellfire and I bring you..

Det var det f?rste lagkagemix, megamix, jeg h?rte og bestod af New Order - Blue monday, Rock Steady Crew - Hey You, og en del andre...

Er der nogen der ved hvem der mixede det? Jeg synes at kunne huske at ham der mixede det faktisk fors?gte at tage patent p? at lave lagkagemix, uden st?rre held...

PJ
Master Genius - Let's Break Into The 80's (set p? Gemm til $8-$28)

Og i s? fald har KS spillet det.

-breiler

Ikke kun "i s? fald". Frit fra huskeren s? er det 28-04-1984 - lige efter Visio Latino (Que me paso). Jeg s? pladen i Die Bijkorp eller noget i den stil da klassen var i Holland ugen efter udsendelsen - jeg havde ikke penge nok til at k?be pladen :-(
/Tom.
Besvar