Event 2017 søndag 11. juni eller weekenden efter 17/18 juni

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Event 2017 søndag 11. juni eller weekenden efter 17/18 juni

Indlæg af MikkelBreiler »

Hej

Jacob vil godt se flere end blot mig på mærkedagen ;)
Er der stemning for at gøre noget sammen i år?
Måske Søren Grebo kan overtales til at åbne herrerummet for en dag ?

I 2016 var Jacob og undertegnede forbi kirkegården og ruskede lidt i det vildtvoksende og tog nogle billeder af det til Lonnebjerg og Evald.
I år kan vi igen lave en udflugt med havehandsker - måske studse hækken lidt også. men vi ser gerne at flere kommer med.

Her i lejligheden er der altid masser af plader, og jeg kan sagtens sørge for Cola, i tilstrækkelige mængder og Pizza / Burger er der jo rundt om hjørnet.
Der er mange nye plader siden sidst. Dog er de fleste sorteret ud i reolen, som det nok er nogle år siden i andre har bladret i :)

Vores tradition med pladegæt kan afholdes på rigtige pladespillere og jeg vil sørge for at vi har lyd på anlægget og mulighed for at spille pladerne på mixer med to 1210'ere, idet jeg købte en til for et par år siden. Er der nogen som har plader vi andre bør lytte til, så tager man dem selvfølgelig bare med.

I slutningen af Marts drager jeg igen til London en tre dages tid, primært for at se den nye Harry Potter musical, men så sandelig også for at se om jeg igen kan udvide pladesamlingen med et par Schumacher-relevante maxier.

På bytur i går eftermiddags lykkedes det at skaffe Steinski & Mass Media - We'll be Right Back. Samt Lime - Come And Get Your Love. Derudover også en Hot Plate II, Paul Hardcastle The Wizard og Walk In The Night fra 1987. og en med Slade - Run Runaway og Silver Bullet - Bring Forth The Guillotine som jo blev spillet i Det Dur 3 oktober 1989.
(Jeg stiller endnu en reol op i lejligheden og køber det som blev spillet i Det-Dur.... lige efter jeg vinder i Eurojackpot. I promise.)

-Mikkel
Jeg kom til at se en nyhedsudsendelse lørdag aften og lærte et nyt ord: "indbrudsturisme". jeg har også haft på fornemmelsen at det næsten er en pakkerejse at tage til Danmark og gå amok i danske huse og vende hjem med masser af dyrt elektronik.
Besvar