Two Of Us - Blue Night Shadow

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Ulrich
Indlæg: 45
Tilmeldt: 23-06-2005 09:52:36
Geografisk sted: Thisted

Two Of Us - Blue Night Shadow

Indlæg af Ulrich »

Jeg har prøvet at slå Two Of Us - Blue Night Shadow op i databasen, men der dukker ikke noget op. Jeg er rimeligt overbevist om, at Kim spillede det nummer i Special Dance Version, på et eller andet tidspunkt. Købte den på en blå 12" den gang (1985 eller 1986) og er 99½% sikker på, det var efter at have hørt den i en Kim S. udsendelse.

Er det mig, der er helt galt på den??? :)
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Re: Two Of Us - Blue Night Shadow

Indlæg af Vedel »

nej, du er ikke helt galt på den,
jeg synes også, at den f. eks. kan have været en del af et master-mix,
men jeg husker den ikke sikkert i forbindelse med ks,
og jeg husker heller ikke sikkert at ks ikke har spillet den.
derimod ved vi jo, at den var i Formel Eins i 1985,
og da man også så disse
kan man måske have forvekslet kilderne.
det er et nummer, der godt kunne være i en ks udsendelse,
men den har ikke været et must for ks at få med

https://www.youtube.com/watch?v=PBQA1Veystk
BilledeBilledeBillede
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Hej Ulrich

Umiddelbart tror jeg at du er gal på den. Men jeg kan tage fejl - det er trods alt sket før.....

Som du selv nævner - så spiller KS ikke den som et selvstændigt nummer.

Jeg kan heller ikke se af mine tracklister (for de megamix KS har spillet) - at sangen indgår i nogle af dem.

Ja pladen blev udgivet på blå vinyl. Jeg havde den på et tidspunkt i samlingen - måske er den røget videre til Mikkel.

Jeg har dog stadigvæk "two of us" på rød 12". Den er efter min mening lige en tand bedre end "blue night shadow" :
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Ulrich
Indlæg: 45
Tilmeldt: 23-06-2005 09:52:36
Geografisk sted: Thisted

Indlæg af Ulrich »

I har sikkert ret, men jeg husker det anderledes. Mener endda jeg lavede en kopi på min dobbeltkassette, da der jo skulle spares på båndene. Husker det som om det blev spillet som et selvstændigt nummer og ikke som en del af et megamix. Men når jeg er den eneste der kan huske det, er det sikkert forkert. :D Tak for svarene.
Besvar