Online køb af 80'er 12"?

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Ulrich
Indlæg: 45
Tilmeldt: 23-06-2005 09:52:36
Geografisk sted: Thisted

Online køb af 80'er 12"?

Indlæg af Ulrich »

Er der nogen der kan anbefale et godt sted online at købe 80'er vinyl?

Jeg har ofte handlet hos Totalrecall og Funrecords i Tyskland, men desværre er Totalrecall stoppet med at modtage VISA via deres hjemmeside. Så enten skal man maile ens kreditkortoplysninger til dem(Nej!) eller betale via Paypal. Fun Records modtager VISA, men jeg er blevet dygtigt træt af deres uendelige leveringstider (Min. 3-4uger).

Så hvis nogen kender en god forhandler, der modtager VISA-kort og som kan levere deres varer indenfor en rimelig tid, vil jeg frygteligt gerne høre fra jer.

:)
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Online køb af 80'er 12"?

Indlæg af MikkelBreiler »

Ulrich skrev:Er der nogen der kan anbefale et godt sted online at købe 80'er vinyl?
..Så hvis nogen kender en god forhandler, der modtager VISA-kort og som kan levere deres varer indenfor en rimelig tid, vil jeg frygteligt gerne høre fra jer.

:)
Hej

Torben Pedersen er nok vores residente ekspert på online køb.

Når det så er sagt så er ebay ikke det værste, med mindre man vil have det bedste - det bedste er altid at bese vinylen selv med egne øjne og bedømme om en plade er ok. men man kan også starte i det små med 1-2 plader fra samme sælger, uden at det er dyre plader og se hvilken kvalitetet sælger tilbyder.

-Mikkel
Besvar