Speak for optagelser 1982 næsten komplet.

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Speak for optagelser 1982 næsten komplet.

Indlæg af steen »

Som skrevet ovenfor, så mangler jeg lige lidt hjælp til speak oversættelse fra Engelsk til Dansk. Ikke fordi mit Engelsk er dårlig men jeg kan simpelthen ikke tyde hvad der bliver sagt. Det drejer sig om speak til optagelse d. 21/10-82 ca. 9 min. inde i interviewet:
Its wery ……… thats my roots that’s were im come from, i mean, I think a lot of the songs, wath was written on this album, and a lot of the way im sinning it, comes from the impact of his death on ….. yours life actually, hm im a big John Lennon fan, that’s my roots.

mvh Steen :D [/b]
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Steen.
han siger ihvertfald : its very John Lennon, det andet du mangler kan jeg heller ikke høre. han mumler jo :-)
mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg kan heller ikke høre det andet. Men han siger ikke 'yours life actually' but 'well, his life actually'

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar