Nyt KS materiale

Spørgsmål om Kim og de projekter han var involveret i.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Nyt KS materiale

Indlæg af Soren Grebo »

Hej alle.
Sandelig om der ikke dukkede et nyt cass bånd op i går med et KS projekt.
Det drejer sig om et bånd som min gamle Tjæreborg kollega fandt, da hun ryddede op. Som i kan se på billedet har KS speaket noget om New York og om Beach & Boogie, som var Tjæreborgs ungdoms koncept i 80èrne. Båndet er ikke særlig langt, formentlig ca 5 min, jeg har desværre ikke hørt det endnu, da jeg ikke mere ejer en båndoptager, så jeg tænkte at vi kunne høre det til næste event, hvis jeg kan lokke Mikkel til at tage en båndoptager med. Fantastisk at der stadig dukker uopdaget materiale op, jeg har i hvertfald aldrig hørt om dette før, har nogen andre?
Mvh Søren Grebo
øhhh, er der nogen der kan give en brugsanvisning på hvordan jeg ligger billed på her. har prøvet at klikke på img :-)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

så lykkes det via facebook, mon ikke de fleste af jer er der :-)
Senest rettet af Soren Grebo 28-03-2012 21:34:54, rettet i alt 2 gange.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Fantastico at der stadig dukker nye effekter op. WOW

Det glæder jeg mig til at høre til Juni :D
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Re: Nyt KS materiale

Indlæg af Vedel »

Søren Grebo skrev:brugsanvisning på hvordan jeg ligger billed på her. har prøvet at klikke på img :-)

1.
upload billedet til en hvilkensomhelst www side

som i
http://www.sorenbundgaard.dk/galleri/

2.
uddrag herefter den rene jpg url for billedet

som i
http://www.sorenbundgaard.dk/wp-content ... er1984.jpg

Billede

jpg url´en kan uddrages ved at skrive en tekst ved billedet, når det uploades, og så senere søge efter denne tekst på google images, og så vælge full size immage, og så aflæse jpg url direkte.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Nyt KS materiale

Indlæg af MikkelBreiler »

Søren Grebo skrev:Hej alle.
Sandelig om der ikke dukkede et nyt cass bånd op i går med et KS projekt.
Det drejer sig om et bånd som min gamle Tjæreborg kollega fandt, da hun ryddede op. Som i kan se på billedet har KS speaket noget om New York og om Beach & Boogie, som var Tjæreborgs ungdoms koncept i 80èrne. Båndet er ikke særlig langt, formentlig ca 5 min, jeg har desværre ikke hørt det endnu, da jeg ikke mere ejer en båndoptager, så jeg tænkte at vi kunne høre det til næste event, hvis jeg kan lokke Mikkel til at tage en båndoptager med. Fantastisk at der stadig dukker uopdaget materiale op, jeg har i hvertfald aldrig hørt om dette før, har nogen andre?
Mvh Søren Grebo
øhhh, er der nogen der kan give en brugsanvisning på hvordan jeg ligger billed på her. har prøvet at klikke på img :-)
Jeg tager en maskine med !!!!!!!!!!!!!!!!!

-Mikkel
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Føler mig gammel når Grebo skriver han ikke har en båndoptager mere :cry:



Stoltenborg :D
Besvar