Studie 85 30-12-1985 - Phyllis Nelson - I Like You

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Galsgaard
Indlæg: 1
Tilmeldt: 08-03-2012 13:51:14

Studie 85 30-12-1985 - Phyllis Nelson - I Like You

Indlæg af Galsgaard »

Jeg er nyt medlem, så det er første gang jeg er herinde og skrive 8)

Jeg tror jeg har en rettelse til basen:

Phyllis Nelson - I Like You

På baggrund af længden må det være Disconet-versionen som Kim spillede:

http://www.discogs.com/Various-Volume-8 ... se/1558588

De øvrige versioner jeg har og som jeg har set på nettet er på mindre en 8 minutter, men denne version kunne passe meget fint med den version Kim spillede uden at jeg dog har mulighed for at tjekke den til selve
udsendelsen, men det passer perfekt med tiden 8:10...

Hvem retter evt. fejl?

Jeg har i øvrigt stadig stor glæde af databasen, da jeg forsøger at
samle mig en mere eller mindre komplet musiksamling med alle de numre han spillede og helst i de rigtige versioner. Jeg har p.t. omkring 900 Kim-numre indlagt i iTunes, hvoraf en del overført fra mine egne 12" og CD'er, og der kommer løbende flere til ;-)

Jeg optog stort set alle udsendelser fra 1983 og frem (med god hjælp fra min mor, da jeg ofte var til svømning om mandagen) - desværre har jeg overspillet de fleste af båndene, men der er da nogle stykker tilbage :wink:

Kan I ha' det rigtig fantastisk!

Søren Galsgaard
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Det lyder meget rimeligt. Er der nogen, som har dette nummer, som kan bekræfte, at det er denne version?

Søgte lige på min harddisk. Fandt følgende:

Disconet Remix Greatest Hits Vol. 14 - 01 - Phyllis Nelson - I Like You Medley (Disconet remix).mp3

Det kunne være skægt, hvis det er dette mix, som han spiller første del af 30-12-1985, og så den anden del - som udelukkende er Expose - Exposed to love - nogle få dage efter i udsendelsen 06-01-1986.

Mvh Søren Tjørnov

PS: Galsgaard, mht. til adgang til databasen, så er der en 8-9 personer, der har det, og de kommer jævnligt forbi forummet.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej.
Jeg har både ks versionen og disconet remix udgaven og ved en kort nærlytning så er de meget ens, også i længden, så jeg vil sige at det er den samme version.
Mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jep, det samme er jeg nået frem til. Har også nærlyttet Expose - Exposed to love fra udsendelsen 1986-01-06 og fundet ud af, at det også er en Disconet-version.

Begge numre stammer fra Disconet vol 8, program 4 hvor de ligger lige efter hinanden på side A på http://www.remixservices.com/services/i ... -program-4 fra december 1985.

Min teori om at der er tale om Phyllis Nelson - I Like You Medley (Disconet remix) bortfalder da jeg har en ide om, at Disconet Greatest Hits Vol. 14 hvorfra medleyen stammer er noget, som er udgivet senere. Meget senere ...

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Studie 85 30-12-1985 - Phyllis Nelson - I Like You

Indlæg af MikkelBreiler »

Galsgaard skrev:Jeg er nyt medlem, så det er første gang jeg er herinde og skrive 8)
............
Søren Galsgaard
Du bør dukke op i sommer 9/10 juni til vores møde og have din vinyl med dig under armen :)

-Mikkel
Besvar