1982-12-29 #17 Pete Shelley - I don't know what it is

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1982-12-29 #17 Pete Shelley - I don't know what it is

Indlæg af tjornov »

Jeg prøvede at installere Spotify her forleden. Jeg havde læst, at nu var der hele 15 millioner numre at vælge imellem. En pæn fremgang skulle jeg mene, da jeg tidligere har lagt mærke til, at der kun har været omkring 5 millioner.

Jeg fik enkelt positive oplevelse, fx at finde en hel Meccano lp, men ellers var det den sædvanlige nedtur. En stor del af det Kim Schumacher-relevante materiale var ikke at finde.

Jeg prøvede at finde Pete Shelley – I don’t know that it is, men det ser ikke ud til, at han har lavet et nummer med den titel. Det må være ’I don’t know what love it’. Men ... der skal godt nok meget god vilje til for at høre, at det er det nummer, han spiller. Jeg ved godt, at der allerede står i databasen, at nummeret kører mindst -8 %, men dertil skal vist lægges, at det er en tripple gange dub-version eller at det kraftigt mixet sammen med noget andet.

Er der andre, der har en mening om dette?

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

I databasen står "Pete Shelley - I don't know what it is" og det må være denne skive: http://www.discogs.com/Pete-Shelley-I-D ... ase/217422

Jeg har dog ikke haft lyttebøffer og cd fremme for at tjekke efter.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Du har ret, Torben. I 1981 hedder nummeret "I don't know what it is". Men ... da albummet Homosapien bliver genudgivet i 2008 eller deromkring, så hedder nummere pludselig "I don't know what love is". Det er i øvrigt rettet så effektiv igennem, at den megamixede "Witness The Change/I don't know what it is" også har ændret navn til "Witness The Change/I don't know what love is".

Og det er genudgivelsen fra 2008, som ligger på Spotify.

Nogen der har fået det til at passe at det skulle være den instrumentale version af "I don't know what it is" han spiller?

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar