KS Event 11 december kl. 12.00. 2011

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

KS Event 11 december kl. 12.00. 2011

Indlæg af Soren Grebo »

Kære alle interesseret.
Så kommer der lige en reminder på den dato som vi aftalte til sidste event.
Det bliver søndag den 11 december og jeg vil foreslå at vi starter kl. 12.00 så evt. deltagere fra Jylland kan nå frem. Vi slutter når sidste mand er gået.
Adressen er stadig Gammel Vindingevej 23 i Roskilde.
Oplægget denne gang er at vi hovedsagligt snakker seriøst om fremtidige projekter og om hvordan vi kommer videre med dem, samt opfølgning på sidste mødes snak. (Jacobs brainstorming som findes andetsteds).
Andre forslag kan skrives i denne tråd.
Praktisk : Jeg køber lidt chips og popcorn til eftermiddag. Drikkevarer må i godt medbringe selv, som sidst. Da vi har mindre tid denne gang bestiller vi junk food + - kl. 18.00. Medbring kontanter da det er besværligt når vi skal køre 7-8 dankort igennem maskinen.
Alle interesseret må godt lige skrive kort i denne tråd at de kommer.
Håber at vi ses og at vi slipper for sne denne gang :-).
Mange hilsner fra Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Tak for indbydelsen, Søren. Det betyder også, at jeg må tage en tur gennem årtiers e-mails for at lave en liste over personer, der bør indbydes. Det er nok ikke alle, der har deres daglige gang her i forummet. Jeg vender tilbage.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

stiller
:D

jeg synes sne er meget disco, fremmer koncentration, og alle allergener forsvinder helt, men mit største nulevende discoidol rejser også sydpå lige så snart det kommer, "together with the canadian geese"
_________________
Kim Schumacher, manden der smiler, selv på røntgenfotos
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Der er tre ting jeg håber på:

1) at jeg kan deltage
2) at vi også skal spille Buzz (efter det seriøse)
3) At Søren Grebo har haft tid til at lave en Buzz-quiz med KS-relevant indhold!

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

og jeg har 3 kommentarer :
1) jeg håber at der kommer nogen, indtil videre kun mig :-)
2) ja det kunne være fedt :-)
3) Jeg har faktisk allerede lavet en ks quiz på buzz´s hjemmeside, men blev skuffet over mulighederne. 8 spørgsmål og 3 svarmuligheder.det var det eneste, ingen muligheder for at lægge musik og videoer på.
Så skal jeg lave en quiz bliver det helt fra bunden og her synes jeg faktisk at det er utroligt svært at skulle ramme det rigtige niveau. For vi har jo allesammen forskellige kompetence områder når det gælder KS.
Men jeg kan da gøre et forsøg, hvis der er nogen som melder sin ankomst. :-)
mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Efter at ha dobbelttjekket og tjekket en gang til, er jeg klar. Og jeg glæder mig. Denne gang går det ikke galt

Mvh

Lars
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Hej Søren

Det er ikke fordi dit indlæg ikke er blevet læst at jeg ikke har svaret, men derimod at jeg har gjort et kæmpe forsøg på at afsætte en weekend vagt, :cry: og det fanme svært i dec. md. Men der er håb endnu, gir ikke så let op og kæmper videre på at finde en løsning. :twisted:

Men det ser sort ud. Vender tilbage.

Mvh Steen :D
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Steen.
ja kan godt forstå hvis det er svært i dec, juni ER nemmere. men vi håber. indtil videre kommer Lars Hyttel og George Vedel :-)
Ha en adeles glimrende weekend.
Mvh Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Henrik Skytte
Indlæg: 47
Tilmeldt: 29-01-2009 21:24:48
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Henrik Skytte »

Hej
Bliver desværre nødt til at melde fra denne gang, der er desværre alt for mange gøremål her til december og den weekend er helt booket op.
Jeg håber i får en god samling, og ikke minst får aftalt en dato for næste møde engang i juni. Det passer mig også en helt del bedre at have noget mere tid til hygge med KS, øl og måske en enkelt Jack :-)
............\!/..........
.........(@ @)........
---o0o-(_)-o0o----
...Henrik Skytte...
Michael Leismann
Indlæg: 32
Tilmeldt: 15-02-2005 22:16:18
Geografisk sted: Hvidovre

KS Event 11 december kl. 12.00. 2011

Indlæg af Michael Leismann »

Hej Søren G.

Jeg kommer!

Mvh
Michael
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Henrik. Alt i orden. vi tager en hyggeweekend og en jack til juni :-)
Perfekt Michael at du kommer. Jeg kan tilføje at Jacob også har meldt sin ankomst.
Mv Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Der er tre ting jeg håber på:

1) at jeg kan deltage
2) at vi også skal spille Buzz (efter det seriøse)
3) At Søren Grebo har haft tid til at lave en Buzz-quiz med KS-relevant indhold!

Mvh Søren Tjørnov
Vi kan jo udvikle et Kim Schumacher spil :)

Vi skal bruge en pc med internet og en deltager er game master.
Game master finder nogle udsendelser frem og deltagerne skal gætte ting og sager. Vi må finde ud af hvad der gives point for og hvor meget.
Eller et brædtspil med figur pr deltager. Helle kunne være når ens figur lander på en Klubland. To felter frem kunne være når man slår en 6'er, for det er mere end en radioavis. Og så videre.

Givet at vejret er godt og jeg har kørelejlighed finder jeg igen pladespiller frem - eventuelt kunne en anden deltager tage sin pladespiller med - gerne en Technics 12x0. Så må alle som har det tage plader med og vi ser hvem af de fremmødte som spiller det bedste sæt.

Jeg skal nok grave lidt dybere i vinylreolen denne gang og tage nogle plader med som ikke er gengangere alt sammen, der vil dog være nogle plader som tåler genhør.

Og måske hr Tjørnov kunne lokkes til at tage et par plader eller tre med under armen - lidt ægte KS vinyl, som jeg ikke har så vi kan spille vinyl udgaven?


-Mikkel
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej Mikkel

Du kan kører med mig ned til Søren, d. 11/12. Jeg har fået nyt nummer: 42 41 57 58

-Lars
Theis
Indlæg: 19
Tilmeldt: 02-01-2009 20:03:38

Indlæg af Theis »

Er der ved at være styr på hvem som kommer?

Jeg er klar og tager gerne lidt vinyl samt pladespiller med og nej det er ikke en 1210'er ;-)

Hvis nogle skal køre med fra Valby / Vanløse så er muligheden der.

/Theis
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Theis.
Perfekt at du også kommer. du kan faktisk læse i tråden hvem der kommer og hvem der er måske. men her har jeg gjort det "nemt" for dig :-).

Kommer : George Vedel, Lars Hyttel, Michael Leismann, Jacob, Mikkel, Theis, Hans-Jørn og Søren Grebo.

Det er så dem som indtil videre har svaret, men jeg ved at invitationen er sendt ud til mange flere. Men efterhånden er vi den samme klike der mødes år efter år. Resten vil gerne være visuel anonyme eller ikke har interesse i at møde op :-)
mvh Søren Grebo.
Senest rettet af Soren Grebo 04-12-2011 14:21:35, rettet i alt 3 gange.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Kommer ikke her i December - kan ikke få det til at passe med resten af familiens interesser her i år :cry: Det skal ikke være en dårlig undskyldning idet jeg har kendt datoen, men jeg kommer helt sikkert til juni :D
Men der er jo masser af arbejde tilbage med speaks der skal laves, så jeg/vi skal til at have ærmerne smøget op :)

Håber at I får nogle gode timer sammen!

-St :) ltenb :) rg
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hey alle,
så har jeg sat en ny quiz op, det bliver ikke en Schumacher quiz, for jeg synes det er utroligt svært at finde et niveau for alle, men alene en quiz om at gætte numre på en lidt ny måde. Den kommer til at vare lidt over en time og alle kan være med. vi ses.
mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Hej Søren

Jeg må desværre melde afbud til kommende arrangement, desværre.

Må i få en fantastisk dag.

Mvh Steen

ærgeligt at jyderne ikke representere talstærkt denne gang :roll:
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Steen
Jeg er sikker på at jyderne vender stærkt tilbage til Sommer.
I skal nok få datoen når denne er aftalt.
Ha en god jul og et godt nytår.
Mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Nå ... Så blev det afgjort i går aftes, at jeg desværre heller ikke kommer. Det har ellers været sådan i mange år (15 eller der omkring), at jeg hvert år har måtte vælge mellem julefrokost på arbejde eller en herrejulefrokost netop denne weekend. Men i år og sidste år er herrejulefrokosten blevet flyttet til weekenden efter. Ellers havde det passet utroligt godt med dette KS-arrangement dagen efter.

Jeg vender tilbage med en lille status i ugens løb + følger op på nogle af de indlæg der ligger vedr. brainstorming.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

hyttel skrev:Hej Mikkel

Du kan kører med mig ned til Søren, d. 11/12. Jeg har fået nyt nummer: 42 41 57 58
Fint - Så tager jeg pladespiller med. Og en lille computer.

-Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Nå ... Så blev det afgjort i går aftes, at jeg desværre heller ikke kommer. Det har ellers været sådan i mange år (15 eller der omkring), at jeg hvert år har måtte vælge mellem julefrokost på arbejde eller en herrejulefrokost netop denne weekend. Men i år og sidste år er herrejulefrokosten blevet flyttet til weekenden efter. Ellers havde det passet utroligt godt med dette KS-arrangement dagen efter.

Jeg vender tilbage med en lille status i ugens løb + følger op på nogle af de indlæg der ligger vedr. brainstorming.

Mvh Søren Tjørnov
Hvis du har Jacobs gældende nummer kunne du så ikke lige give ham besked om at melde ud meget hurtigt. Om og hvornår han kommer.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:
tjornov skrev:Nå ... Så blev det afgjort i går aftes, at jeg desværre heller ikke kommer. Det har ellers været sådan i mange år (15 eller der omkring), at jeg hvert år har måtte vælge mellem julefrokost på arbejde eller en herrejulefrokost netop denne weekend. Men i år og sidste år er herrejulefrokosten blevet flyttet til weekenden efter. Ellers havde det passet utroligt godt med dette KS-arrangement dagen efter.

Jeg vender tilbage med en lille status i ugens løb + følger op på nogle af de indlæg der ligger vedr. brainstorming.

Mvh Søren Tjørnov
Hvis du har Jacobs gældende nummer kunne du så ikke lige give ham besked om at melde ud meget hurtigt. Om og hvornår han kommer.

-Mikkel
Jacob skrev følgende til mig den 28. november:

Hej Søren

Jamen jeg er da på. Jeg var jo selv med til at bestemme datoen!!!!!!

Hvad med ham Søren Stentoft... han har da været - i de tidlige dage - med til de fleste samlinger. tom... har vi helt opgivet ham?

Hvad er agendaen... nå jeg må selv læse det...

Jacob

Jeg har desværre ikke hans telefonnummer her - men der ligger indlæg i andre grupper med kontaktinformation hvor hans telefonnummer står.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Mikkel.
Husk at du har et langt phono kabel liggende her og hvis du vil må du gerne lade en pladespiller blive, hvis du kan undvære den. den kan stå trygt og tørt i vores kælder og så er du fri for at slæbe hvert halve år. :-)
en lille bøn til dig. Jeg har desværre mistet programmet 80èr formiddag, du ved det med Dennis Johansson som kørte 3 lørdage for ca et år siden. kunne jeg lokke dig til at tage dem med på disk på søndag. takker og vi ses.
mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Steentoft
Indlæg: 81
Tilmeldt: 15-09-2003 14:51:49
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Steentoft »

Beklager sen framelding.
Vi står midt en større renovering af nykøbt hus i Svendborg.

Jeg satser på et gensyn på søllerød næste år:-)

Mvh Søren S
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Nå ... Så blev det afgjort i går aftes, at jeg desværre heller ikke kommer. Det har ellers været sådan i mange år (15 eller der omkring), at jeg hvert år har måtte vælge mellem julefrokost på arbejde eller en herrejulefrokost netop denne weekend. Men i år og sidste år er herrejulefrokosten blevet flyttet til weekenden efter. Ellers havde det passet utroligt godt med dette KS-arrangement dagen efter.

Jeg vender tilbage med en lille status i ugens løb + følger op på nogle af de indlæg der ligger vedr. brainstorming.

Mvh Søren Tjørnov
De bånd du skulle låne, dine kataloger lægger jeg så hos Grebo så jeg ikke skal transportere det til hvert møde og eventuelt glemme det eller du glemmer at få det med.
Jeg regner også med at sætte lidt udstyr af denne gang så vi ikke skal transportere det hver gang heller.

-Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

DJ MIXER

Indlæg af MikkelBreiler »

MikkelBreiler skrev:
hyttel skrev:Hej Mikkel

Du kan kører med mig ned til Søren, d. 11/12. Jeg har fået nyt nummer: 42 41 57 58
Fint - Så tager jeg pladespiller med. Og en lille computer.

-Mikkel
Jeg tager min DJ mixer med så hvis der er en anden som har en Technics SL-1200 eller 1210 eventuelt Mk 2 så tag den endelig med. Vi har endnu ikke prøvet at spille plader med to pladespillere på samme mixer. :)

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:De bånd du skulle låne, dine kataloger lægger jeg så hos Grebo så jeg ikke skal transportere det til hvert møde og eventuelt glemme det eller du glemmer at få det med.
Jeg regner også med at sætte lidt udstyr af denne gang så vi ikke skal transportere det hver gang heller.-Mikkel
Lyder som en god ide. Søren Grebo, hvis det ellers er OK med dig, så kommer jeg forbi og henter det næste gang jeg er i Danmark med bil - i påsken. OK?

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Tjørnov.
Du er velkommen til påske, men husk at vi hellere end gerne ser dig til juni, men kan du komme 2 gange er det selvfølgelig perfekt. referat fra søndagens møde kommer snarest.
mvh Søren.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej alle. referat fra søndagens møde.
Mellem kl. 12.00 og 12.30 mødte 7 mand op og så var vi 8 med mig. :-)
Mange tak til Michael Leismann og Theis for værtsgave. Jeg havde desværre en arb hjemme vagt til kl.15.00, som jeg ikke kunne komme af med, så jeg foreslog at man gik i gang med den seriøse del. Det blev dog ikke til noget, så der blev sniksnakket og minglet i et par timer, hvilket jeg tror folk hyggede sig meget godt med. Men kl. 15. satte vi os så sammen ved bordet og Jacob gennemgik hele sin brainstorming. Mange gode ideer som sidst, men jeg savner stadig at vi kan få det struktureret og ikke mindst prioriteret i en eller anden rækkefølge, for vi er nødt til at tage et par ting af gangen. Vi fik dog lavet nogle emnekasser hvori folk kunne sætte sit navn på det de kunne tænke sig at arbejde med. Lad os satse på at få noget konkret på plads til den store 2 dags samling i juni. Vores store problem er dog stadig at få lavet en hjemmeside hvor vi kan samle meget af vores materiale. Hans-Jørn samt os andre vil gruble over dette til næste gang. Efter snakken ved bordet blev der bestilt junkfood og spist. Så var det quiz-tid og jeg havde denne gang fundet et 1 time og 10 mins videomix, hvor der indgik 137 musiknumre, som man skulle gætte kunstner og titel på. Alle gik til opgaven med stor entusiasme og sad nærmest på skolebænken mens jeg svingede pisken. Det var til tider stressende, men jeg fornemmede også at man synes det var en sjov udfordring. Jeg kan oplyse at Mikkel knebent tog 1.pladsen foran Lars Hyttel. Jeg vil ikke sige hvor mange point/rigtige han fik, for vi aftalte at jer som ikke var her, men kommer til juni skal have den samme opgave. Det bliver en slags optagelsesprøve for nye, men for sjov. Men alle var rigtig gode og en meget imponerende indsats.
Derefter tog halvdelen hjem og de 4 resterende nappede en drink i min nye bar. Især Vedel syntes min "kung-Fu" var en stor oplevelse. Alt i alt endnu en hyggelig dag, som gik alt for hurtigt.
Vi fik lige snakket kort om en ny dato, der blev foreslået weekenden 9-10 juni, jeg skal dog lige overveje det for Danmark spiller fodbold mod Holland den 9, så skal lige høre med fodboldvennerne, dog var de fremmødte ok med at se fodbold i 2 timer og sikke en fest vi kan lave hvis dk vinder. Hvad siger jyderne til dette?
Mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar