KS event 11/12 juni 2011

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

S?ren Grebo skrev: Endvidere blev alle der bruger et andet navn end deres eget opfordret til at skifte til rigtigt navn.
hvordan gør man det? jeg kan ikke ændre på navn (f. eks. indføje et mellemrum, med m som i S?ren Grebo!)



_________________
Det her er det eneste sted i Danmark der tæller.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

S?ren Grebo skrev: Endvidere blev alle der bruger et andet navn end deres eget opfordret til at skifte til rigtigt navn.
sagt (spurgt) af genuine interesse, ikke af uenighed:

Hvorfor?


_________________
Kim Schumacher.......manden, der ser ud til lige at være faldet ned fra en bryllupskage.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej George.
vi blev ikke klar over til mødet om man selv kunne ændre sit profilnavn, men noget tyder på at man ikke selv kan. så det må blive en opgave for Søren Tjørnov, som formentlig kan.
Søren, Kan du prøve dette ved tid/lejlighed?

og George, jeg har modtaget din overførsel. tak.
mvh søren grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har eksperimenteret lidt med dette - taget den sidst oprettede spam-user og prøve at ændre brugernavnet i administrationsområdet (det kun jeg har adgang til). Det virker ikke. Umiddelbart ser det ud som om, at det er muligt, men der sker ikke noget, når jeg trykker på Submit-knappen.

Nu har jeg ændret de generelle indstillinger til at det er muligt at ændre brugernavn. Så George, prøv at gå ind på din Profile og se, om det er muligt for dig.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Jo, nu kan det ændres!


_________________
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet." (Shakespeare)
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

og jeg er blevet til Søren uden spørgsmålstegn :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hej alle deltagere ved ks event i juni.
et lille surt opstød :
i mit referat bad jeg alle om at sende 30 kr til tilbehør til maden.
Indtil i dag har jeg modtaget dette fra Hans-Jørn- Søren Tjørnov og Michael Leismann, men mangler fra resten. Henrik og Sten, i betalte vist et beløb da i gik dagen efter ikke?
Sten og Theis kan jeg tilgive for de havde mange drikkevarer med, men det er dårlig stil fra resten.
Det er selvfølgelig ikke beløbet jeg går fallit af, men jeg holder ca 4-5 store arrangementer hvert år og sidste gang var der også problemer med betaling af drikkevarer. Er man ikke på forummet og ikke har netbank, må man ligge pengene når man går.
Jeg synes ikke det kan være meningen at jeg skal have lås på mit køleskab og at man ikke kan være fælles om de udgifter der er. og ja i har transport udgifter især fra Jylland og ja jeg har brugt 200.000 på lokalet.
Håber at de voksne herrer er enige :-) og at vi kan køre lidt bedre stil fremover.
Med venlig hilsen
Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hej igen.
Glem ovenstående, jeg har fødselsdag i dag og hører lige nu Kim Schumachers fødselsdags lagkagemix, (17.12.84) så nu er jeg i bedre humør :-). Jeg giver denne omgang og så starter vi på en frisk til december. og så har jeg fået luftet opstødet :-)
Mange hilsner fra Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

!!Stort til lykke med fødselsdagen!
Billede
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Også et stort tillykke med dagen herfra.

Syntes nu, at dit "opstød" var helt på sin plads.

Har man en aftale om, at der betales et givent beløb for mad mv., så overholder man den aftale.....

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Mange tak til hr Vedel og Torben :-) for hilsnen.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Også stort tillykke herfra ;-)

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Søren Grebo skrev:hej igen.
Glem ovenstående, jeg har fødselsdag i dag og hører lige nu Kim Schumachers fødselsdags lagkagemix, (17.12.84) så nu er jeg i bedre humør :-). Jeg giver denne omgang og så starter vi på en frisk til december. og så har jeg fået luftet opstødet :-)
Mange hilsner fra Grebo.

Hej Grebo og endnu et tillykke med dagen herfra.

Godt at du er blevet i bedre humør igen...se det hjalp med et dertilhørende Lagkage-mix (det gør det iøvrigt altid uanset sindstilstand)
Jo Henrik og undertegnet fik afregnet med dig dagen derpå "The Great Event" med ægte Jydske Dollores :D kan godt forstå hvis det har været lidt uklart for dig, der sad vist stadig lidt Jack D rester i arterierne :)

Ha en fantastisk dag
Hilsen Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Sorry hvis jeg ikke fik betalt, kan sgu ikke helt huske det .

Der var vist ikke andre fra Jylland som ikke havde betalt :oops: så denne generelle skideballe er vel til mig :oops: Jeg overfører naturligvis beløbet som en anstændig og stolt jyde :D

PS. Sommeren er snart slut og jeg går snart for alvor i gang med de aftalte transcriptioner.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Stoltenborg. jeg takker, de er modtaget :-)
mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar