KS event 11/12 juni 2011

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

KS event 11/12 juni 2011

Indlæg af Soren Grebo »

kære alle KS fans.

Så er der knap 2 mdr til næste KS event og jeg vil derfor lægge en lille reminder op til jer.
Som vi aftalte på sidste møde, så bliver det weekenden 11-12 juni.
Der er et par ting jeg vil bede jer tage stilling til.
1. Hvem har lyst og tid til at komme?
2. Hvem har lyst til at blive natten over til søndag? Der er plads til alle enten i legerummet eller i telt i baghaven, hvis man vil have frisk luft.
3. Kom med et par forslag til hvad vi skal bruge tiden til, så vælger vi de forslag der giver flest stemmer.
4. Jeg regner med ok vejr, så mit forslag er at vi denne gang griller. Folk tager deres eget kød og evt. drikkevarer med og jeg laver nogle kartofler og salat, samt morgenmad til søndag morgen.
Er i med på det ? Nødløsning hvis det regner..junkfood.

Det var vist det vigtigste : Kom gerne med andre input i denne tråd.
Datoen har vi sat fast, så den er ikke til diskussion.
Men svar venligst på de 4 spørgsmål til at starte med og så samler jeg sammen på det hele hen af vejen.

Håber at så mange som muligt har afsat weekenden og clearet med familien.
Så vi kan blive så mange som muligt.
For dem som ikke kender mit legerum, så er der både mulighed for billiard, bordtennis, playstation musikquiz og stort set alle andre indendørs aktiviteter.
Glæder mig til at høre fra jer alle.

Mange KS hilsner fra Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jeg starter lige selv med et par forslag så er vi i gang.
1. ja jeg kommer :-)
2. Ja jeg overnatter af gode grunde.
3. Musikquiz playstation konkurrence primært på 80èr musik.
Vinyl afspillning af Mikkel Breiler og gæt af pladerne.
Video afspilning af KS udsendelser.
Enhver der har lyst leger dj og spiller 1/2 times af deres bedste KS numre,
mens der bliver spillet billiard, bordtennis og snakket historier.
Besøg på Søllerød kirkegård lørdag formiddag.
Søren Tjørnov fortæller lidt om opstarten på www.kimschumacher.dk
Jacob fortæller lidt om hans gode forbindelser.
Mikkel Breiler viser billeder af hans imponerende båndoptagersamling.
Forslag fra Texasranger. kimschumacher.dk fremtidsvisioner.
Forslag fra George Vedel. 5 mins kort præsentation af alle.
4. Jeg er helt klar på grill-vejr.

Mange hilsner fra Søren Grebo.
Senest rettet af Soren Grebo 21-04-2011 13:35:51, rettet i alt 3 gange.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Hey Søren :shock:

Yeps jeg er også klar, har dog lige en "vagt" jeg skal af med.
Jeg vil gerne overnatte på "plænen" og er med på en Griller og medbringer til lidt 80`er drinks :D

Programmet lyder fedt, dog kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke fremtidsvisoner der er med ks.dk og selvfølgelig mere viden fra dengang i startede med at etablere denne database.

Krydset er sat i kalenderen :mrgreen:

Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej Søren

Krydset er sat i kalenderen, og jeg er klar..... Som sædvanlig disker du op med et actionpakket program, så jeg er ikke i tvivl om at det bliver endnu en hyggelig aften, i godt selskab.... Jeg er ikke sikker på om jeg overnatter, det vender jeg lige tilbage med. Jeg er klar med et DJ-sæt, garantere dog ikke for kvaliteten af mixningen, men musiken fejler ikke noget

Lars Hyttel
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

texasranger skrev:Hey Søren :shock:

Yeps jeg er også klar, har dog lige en "vagt" jeg skal af med.
Jeg vil gerne overnatte på "plænen" og er med på en Griller og medbringer til lidt 80`er drinks :D

Programmet lyder fedt, dog kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke fremtidsvisoner der er med ks.dk og selvfølgelig mere viden fra dengang i startede med at etablere denne database.

Krydset er sat i kalenderen :mrgreen:

Steen
Har fri denne dejlige weekend. Så jeg kommer. Og overnatter. ;-)
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: KS event 11/12 juni 2011

Indlæg af MikkelBreiler »

Jeg vil gerne komme.
Jeg overnatter måske, det må jeg lige finde ud af.

Jeg har netop skannet alle Søren Tjørnovs gamle StreetDance kataloger, Det var da jeg blev færdig med det at jeg overvejede at skanne mine gamle udklip ind sammen med de par nye jeg har fået siden, men jeg har forlagt mine originale avisudklip, men det kan jo være at de dukker op inden. Så kan vi bladre lidt i dem.

Grill er fint. Skal nok lige stemme af med dig om det bliver gennemført eller ej inden jeg dukker op med en t-bone steak i tasken.

Jeg tager en bærbar pc med, men noget musik på også, men planen er at denne gang skal det være vinyl, og så må jeg finde noget egnet noget i min samling. Det skal ikke alt sammen være nemt at gætte, men det er også fint hvis bare nogen kan gætte det.

Billeder af mine båndoptagere vil nok være et mindre oplagt emne for nogle, men jeg har rent faktisk båndoptagere og bånd fra Danmarks Radio i samlingen. Det ville være optimalt at kunne spille Kim Schumacher fra et sådant bånd på en sådan maskine men det er nok ikke lige inden for mulighedernes grænser. Men i mange tilfælde blev udsendelserne afviklet fra netop spolebånd.

-Mikkel
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Søren, hvad tid tænker du at vi starter arr. om lørdagen ? tager jo mere end 20 min at køre fra Jutland :lol:

Har en fam der skal sættes af i KBH først. Tænker om der er mulighed for at rykke turen til gravstedet et par timer og evt lligge det ved middagstid ? Tror jeg kunne passe mig rigtig godt. Men det kan godt være at i har nogle vaner der.

Mvh Steen

ps. Mikkel det er jo helt vildt fedt at du ligger inde med det materiale. Glæder mig allerede til at se høre og føle :D
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej alle.
Fantastisk, vi er allerede 4 tilmeldte efter et par dage. tak for tilbagemeldingerne indtil videre.
Mht gravstedet i Søllerød så synes jeg da godt at vi kunne mødes kl.1200 deroppe hvis det er middagstid for dig texas. vi må i så fald lige kordinere med hinandens biler, så vi samkører lidt.
Og til Mikkels t-bone, mon ikke vi kan stole på vejrudsigten dagen før, ellers er jeg kommet på nødløsning nr 2 i stedet for junk, nemlig raclette. en pande med en masse små skåle nedenunder. Jeg har en, som kan bruges til 4 personer, så er der nogen som ligger inde med en mere, så må de godt lige give lyd fra sig. og dem som ikke kender det, er det bare at google :-)
vi hørs ved.
mvh Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

ja til 1-4

genial justering af escape-strategi ved scenario 4b,

jeg ville have foreslået (foreopslået) en parasol over grillen,

men det andet er sikkert endnu smartere


_________________
Kim Schumacher.......manden, der ser ud til lige at være faldet ned fra en bryllupskage.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Re: KS event 11/12 juni 2011

Indlæg af Vedel »

3

med Schumacher.dk er der tale om spidsen af eliten m.h.t. Schumacher, så her ville jeg synes, det var interessant hvis hver præsenterede sig selv, sine andre interesser m.m.m.
Dette vil også have overførselsværdi til resten af arrangementet.
At der ligger potentialer i forsamlingen, der starter, blot samtalen starter, og herefter kan bidrage til arrangementet som en anden kædereaktion.


*********************************************
Et af de spørgsmål, som jeg bliver ved med at dvæle ved er, hvorfor den sande schumacher elite, kun med undtagelse af migselv, skal findes i lag 20.

lag 0
schumacherfans på schumachers egen alder.
der var ingen overhovedet.
alle som een var på værtshuse, og røg rød cecil, og drak grøn tuborg, og hørte john mogensen.

lag 10
10 år yngre end schumacher.
der var kun een eneste i landet. alle andre, helt uden undtagelse, hørte udelukkende Schubidua og gnags.

lag 20
20 år yngre end schumacher.
det var her, de alle var. det var dem, der ikke senere havde noget endnu nyere og endnu bedre, til at distrahere dem, ligesom lag 30,
og det var navnlig her, man kunne se klart m.h.t. at identificere den bedste dj og den bedste musik.

lag 30
30 år yngre end Schumacher,
var grundlæggende for unge medens showet kørte, og havde den endnu bedre musik i 90erne til at distrahere dem væk fra senere at få øje på KS.
*************************************

så altså, en præsentations runde, hvor hver siger så meget som man vil, f.eks om interesse for hvadsomhelst, f.eks. opera, professionelt focus m.m.m., i ca 5 min.
det er mit forslag til punkt 3.

at jeg blot sagde ja til 3 var ikke fordi jeg ikke havde læst punktet,
men fordi jeg mener det særdeles let kerne-reagerer af sig selv, p.g.a. den stærke fælles interesse, der også har en hel masse andre interesser, værdier og tilgange fælles på banen, som ikke er synlige umiddelbart, men som bliver det ved tale, samtale præsentation m.m.


_________________
Kim Schumacher.......manden, der ser ud til lige at være faldet ned fra en bryllupskage.
diabolik
Indlæg: 21
Tilmeldt: 19-08-2008 16:45:00

Indlæg af diabolik »

1) Har adspurgt She who must be obeyed og jeg er klar!!! :lol:
2) Overnatning... Sandsynligvis ikke
3) Aktiviteter... Går lige i tænketank...
4) Grill... Yessir... Fire up the barbie!!
/HJ
Henrik Skytte
Indlæg: 47
Tilmeldt: 29-01-2009 21:24:48
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Henrik Skytte »

Hej allesammen

Så er jeg også tilbage i cyberspace igen - har haft rygende travlt med alt muligt andet.
Jeg er selvfølgelig klar til den 11-12 juni som vi aftalte sidst.
Jeg er med på både til overnatning, grill, hygge og hvad der ellers må følge med :-)
Mht. grill - kan jeg så ikke få en til at købe noget kød til mig at lægge på grillen, det er sku ikke det bedste at transportere i en varm bil når man kommer helt fra jydeland :-)
Søren er du ikke frisk på at købe noget for mig så kan jeg enten betale når jeg kommer over eller sende moneter ind på din konto ?
Glæder mig til at se jer igen!
............\!/..........
.........(@ @)........
---o0o-(_)-o0o----
...Henrik Skytte...
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Henrik.
Super at du kommer til hele programmet. det er kanon.
mht kødet, så kan jeg godt se problemet, så det fikser vi enten ved at jeg køber noget eller hvis der er flere med samme problem, f.eks Hr Vedel, så ligger der en købmand 500 meter fra hvor jeg bor og der er åbent til kl. 20.00,
så der kan i lave en fælles tur ned.
og så er der snart kun 1 måned til.
Jeg undrer mig lidt over manglende svar fra Søren Tjørnov, er han mon dybt begravet i børne lektier, Nogen der ved noget eller har hørt noget fra ham?
mvh Søren Grebo.
PS: jeg har lige sendt Søren Tjørnov en mail, så får vi se.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Michael Leismann
Indlæg: 32
Tilmeldt: 15-02-2005 22:16:18
Geografisk sted: Hvidovre

KS event 11/12 juni 2011

Indlæg af Michael Leismann »

Hej Søren

Jeg har sat kryds i kalenderen!
1. Jeg kommer
2. Jeg overnatter ikke
3. ?
4. Jeg er med på en gang grill

Mvh
Michael L
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Fantastisk Michael, super at du kommer igen.
Så er vi på nuværende tidspunkt 8 stks.
Jeg har hørt fra Søren Tjørnov, han er dybt begravet i familie aktiviteter og han har desværre en konfirmation søndag den 12 juni, så det er tvivlsomt om han kommer. han giver besked senere. måske vi kan hooke ham op på skype.
Men ellers skal vi nok med 8 personer få en hyggelig weekend.
jeg opsummerer lidt senere.
mvh Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Vender lige tilbage - kalenderen er presset til bristepunktet. Går i forhandling og vender tilbage senere :)

-St :) ltenb :) rg
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Husk Stoltenborg i dine forhandlinger at denne begivenhed har været planlagt siden december :-) Held og lykke.
Mr Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej folks.
Jeg vil lige opsummere.
Følgende har meldt deres ankomst:
Søren Grebo - Vært - Overnatter
Taxasranger alias Steen - Overnatter
George Vedel - Overnatter
EC alias Henrik - Overnatter
Lars Hyttel - har meldt fra pga et fodboldarr. med hans søn som han havde overset.
Mikkel Breiler - Overnatter måske
Diabolik alias Hans-Jørn - Overnatter ikke
Mil68 alias Michael Leisner - Overnatter ikke
Theis Meilvang - kommer - overnatter ikke
Stoltenborg - kommer - overnatter ikke
Søren Tjørnov - kommer
Jacob - kommer

Vi seeees snart
Mr Grebo.
Senest rettet af Soren Grebo 09-06-2011 17:51:58, rettet i alt 5 gange.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hej, jeg kommer. Jeg skal straks skrive til Jacob for at høre, om han ikke også joiner. Og jeg skal få svaret på nogle af de spørgsmål om planer etc, som er stillet.

Konfirmation den 11. juni viste sig at være en misforståelse. Det er i morgen ..

Graven kl. 12? Jeg skal vende tilbage mht. om jeg når det. Kommer med færgen om morgenen.

Søren
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Søren Tjørnov
Fedt at du kommer, vi venter spændt på mere info.
Mvh Søren Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Jeg kommer også - kører dog hjem samme dag (aften) :D

-Stoltenborg
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

texasranger skrev:Programmet lyder fedt, dog kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke fremtidsvisoner der er med ks.dk og selvfølgelig mere viden fra dengang i startede med at etablere denne database.
Hvordan det hele startede kan vi tage på næste lørdag. Og spørgsmålet om fremtidsvisioner er også jævnligt blevet stillet i forummet - mest som ønsker til udvidelse af funktionalitet eller dataindhold i database.

Jeg vil lige give en status på databasen og forummet, så vi har et udgangspunkt, og for at give mulighed for at gode ideer kan opstå:

www.kimschumacher.dk er programmeret af Tom Iversen; den første version blev lanceret i maj 2000. Det bygger på en MySQL database og er programmeret i PHP. Alt er programmeret fra grunden og op, der er ikke anvent et content management system eller lignende. Tom har ikke været aktiv i nogle år. Så vidt jeg kan se, så er softwaren bag www ikke blevet opdateret siden 2004.

Det vil være relevant på et tidspunkt at lave en ny version af www baseret på ny teknologi og hvor tilpasningsmulighederne - især de løbende, der kan foretages af almindelige 'dødelige' mennesker - er langt bedre. Men det er en kæmpe opgave på mange hundrede timer. Jeg kan i princippet godt og vil gerne gøre det - en gang når mine børn er flyttet hjemmefra. Seriøst ment, desværre.

forum.kimschumacher er baseret på phpBB. Den nuværende version er ved at være lidt gammel. En opgradering vil være relevant. Også at gøre noget ved æøå i gamle indlæg vil være et kærkomment tiltage (der dog desværre ikke er så trivielt).

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Opsummering nr 2. Praktisk info. Se deltagerliste længere oppe.

Dem som vil besøge K's gravsted mødes på Søllerød Kirkegård på parkeringspladsen kl. 12.00. Jeg kommer ikke da jeg skal ordne en del praktisk hjemme. Dem som vil sammenkøre må selv ordne det indbyrdes.
Tag gerne lidt fotos så vi alle kan se hvordan det ser ud pt.

Kl 14.00 + - mødes vi så hos mig på Gammel Vindingevej 23 i Roskilde.
Vi aftaler da programmet nærmere.

Drikkevarer : I må meget gerne selv tage drikkevarer med, dem som kan nøjes med 2-3 colaer eller cider kan købe dem af mig.

Der er ubegrænset gratis vand :-) og popcorn.

Mad ca kl 18.00 : vi kører raclette (se google), jeg har 2 stks med plads til 14 personer.
Jeg køber salat, kartofler og reven ost, pris mellem 20-30 kr pr person.
Man medbringer selv kød, det kan være steaks, hakkebøffer, pølser, kylling, stort set alt. Dem som kommer langt fra kan sammenkøre til den lokale købmand (500 m) eller Føtex ( 1200 m). Det bliver hyggeligt.
Er der nogen som absolut ikke er med på dette, kan de selvfølgelig selv købe fastfood fra den lokale, men giv evt en melding om dette. Tak.

Overnatning : mangler svar fra Lars Hyttel og Mikkel. Tjørnov og Jacob regner jeg med kører hjem. Husk sovepose eller dyne med lagen.

Morgenmad : jeg køber morgenmad ind til foreløbig 4 personer
pris kr. 20,-

Jeg regner med at vi slutter arrangementet søndag kl. 12.00.

Har jeg glemt noget er det bare at spørge.

Vel mødt allesammen og fedt at i kommer.

Mvh Mr Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

S?ren Grebo skrev:Opsummering nr 2. Praktisk info. Se deltagerliste længere oppe.

Dem som vil besøge K's gravsted mødes på Søllerød Kirkegård på parkeringspladsen kl. 12.00. Jeg kommer ikke da jeg skal ordne en del praktisk hjemme. Dem som vil sammenkøre må selv ordne det indbyrdes.
Tag gerne lidt fotos så vi alle kan se hvordan det ser ud pt.

Kl 14.00 + - mødes vi så hos mig på Gammel Vindingevej 23 i Roskilde.
Vi aftaler da programmet nærmere.

Drikkevarer : I må meget gerne selv tage drikkevarer med, dem som kan nøjes med 2-3 colaer eller cider kan købe dem af mig.

Der er ubegrænset gratis vand :-) og popcorn.

Mad ca kl 18.00 : vi kører raclette (se google), jeg har 2 stks med plads til 14 personer.
Jeg køber salat, kartofler og reven ost, pris mellem 20-30 kr pr person.
Man medbringer selv kød, det kan være steaks, hakkebøffer, pølser, kylling, stort set alt. Dem som kommer langt fra kan sammenkøre til den lokale købmand (500 m) eller Føtex ( 1200 m). Det bliver hyggeligt.
Er der nogen som absolut ikke er med på dette, kan de selvfølgelig selv købe fastfood fra den lokale, men giv evt en melding om dette. Tak.

Overnatning : mangler svar fra Lars Hyttel og Mikkel. Tjørnov og Jacob regner jeg med kører hjem. Husk sovepose eller dyne med lagen.

Morgenmad : jeg køber morgenmad ind til foreløbig 4 personer
pris kr. 20,-

Jeg regner med at vi slutter arrangementet søndag kl. 12.00.

Har jeg glemt noget er det bare at spørge.

Vel mødt allesammen og fedt at i kommer.

Mvh Mr Grebo.
Jeg kan regne ud at der ikke sker så meget om søndagen. Jeg har ingen sovepose, og regner med at køre med Lars frem og tilbage lørdag. men jeg skal lige høre ham ad hvornår han kører. Han svarer ikke lige nu.

Kød tager jeg ikke med, men spiser det gerne hvis du køber for mig, (og jeg betaler). Ikke noget fancy, en steak eller noget. Ellers bestiller jeg blot ude. Vi kan jo se hvem som skal have udefra, så bestiller vi så vi kan spise cirka samtidig. For eksempel levering 19:00.

Det er muligt at Hyttel og jeg kan shoppe på vejen, men jeg håber at jeg får fat i ham ret snart.
BTW, hvis du ikke ved det - Hyttel har fået nyt nummer 42 41 57 58.

-Mikkel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Mikkel.
jeg har lige fået en besked fra Lars, han kan desværre ikke komme på lørdag pga han har overset et fodbold arrangement med hans søn i nykøbing fl. så du skal ud og finde en anden chauffør. Du har ret i at der ikke sker så meget om søndagen, men jeg synes at det kunne være hyggeligt at fortsætte lidt længere end kl. 22, vi er jo trods alt voksne :-) og så få en jack/cola eller andet drinks og så er det jo rart at kunne overnatte. Det var tanken, men vi er vist kun 4 festoriginaler :-) og resten skal hjem til lillemor :-)
PS: du kan låne en sovepose af mig, jeg har en.
mvh Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Hejsa

Så er der snart soulmeeting. :D

Jeg har i den forbindelse været i arkivet og fundet lidt (syntes jeg selv) interessant stuff frem.

Lidt billeder og tegninger samt autografkort som jeg har fået af KS samt en signeret MC som KS angiveligt skulle have signeret.

Vi ses ved gravstedet på lørdag og hvis der er nogen der har behov for kørelejlighed derfra har jeg masser af plads. Er lidt usikker på hvad tid jeg ankommer, det må afhænge af trafikken fra KBH.

Ses :)
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

texasranger skrev:Hejsa

Så er der snart soulmeeting. :D

Jeg har i den forbindelse været i arkivet og fundet lidt (syntes jeg selv) interessant stuff frem.

Lidt billeder og tegninger samt autografkort som jeg har fået af KS samt en signeret MC som KS angiveligt skulle have signeret.

Vi ses ved gravstedet på lørdag og hvis der er nogen der har behov for kørelejlighed derfra har jeg masser af plads. Er lidt usikker på hvad tid jeg ankommer, det må afhænge af trafikken fra KBH.

Ses :)
Jeg kommer med Jacob Nielsen, vi tager fra Ballerup cirka 11 og tager til graven først - jacob har lovet at rapportere til det Jydske hvordan graven har det. Hvilken tid vi er der ved jeg ikke lige men mon ikke vi er der ved 12-tiden er der nogen som ikke kan finde det, men jeg vi har en tråd om netop det, prøv at søge lidt.
EDIT: jeg fandt tråden, det var den norske jente som skulle have lidt hjælp, så den tråd er nu vores autoritet på den problematik :)

http://forum.kimschumacher.dk/viewtopic ... ght=graven


Og jo, jeg har masser af vinyl med. Det er desværre ikke lykkedes mig at finde mine gamle avisudklip så de ligger nok i en kasse et sted i kælderen. Jeg smider jo aldrig noget ud såe... ;)

-Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: KS event 11/12 juni 2011

Indlæg af MikkelBreiler »

Hej Grebo

Tak til alle fremmødte for en god dag og aften i godt selskab :)
Jeg har aldrig spillet så meget vinyl som denne gang :)
Vi kom igennem 90 % af det jeg havde med.

Og Søren, jeg forventer at du som vært har hacket PlayStation til næste gang så vi har en rigtig Kim Schumacher konkurrence på projektoren ;)

-Mikkel
Michael Leismann
Indlæg: 32
Tilmeldt: 15-02-2005 22:16:18
Geografisk sted: Hvidovre

KS event 11/12 juni 2011

Indlæg af Michael Leismann »

Hej Søren G.

Tak for en hyggelig dag/aften.
Lægger du et konto nr. ud, således at vi kan betale for maden?

Mvh
Michael
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Allesammen.
Jeg vil lige skrive et referat af vores møde den 11/12 juni 2011.
Der var 12 tilmeldte og 10 mødte op. (ny rekord)
3-4 stk tog op til graven kl. 12.00 og Theis fjernede ukrudt og tog billeder.
Dernæst var der møde i Roskilde omkring kl. 14.00.
Den første time var der chit chat indtil alle var mødt. Tjørnov var sidste mand, men kom også helt fra Norge.
Dernæst fulgte en 1.5 times seriøs snak, hvor vi diskuterede KS.dk`s fremtid.
Jacob havde rigtig mange gode ideer til hvad vi fremover kunne gøre bedre.
Han sender en brainstorming til Tjørnov.
En helt ny hjemmeside bliver ikke foreløbig, da det kræver store resourcer og dem har vi ikke før om 8-10 år.
Grebo foreslog at vi tog en ting af gangen, så i det næste halve år bliver der fokus på speak af udsendelser. En gruppe blev etableret som består af :
Henrik Skytte, Michael Leismann, Sten Percy og Stoltenborg.
Endvidere blev alle der bruger et andet navn end deres eget opfordret til at skifte til rigtigt navn.
En tillægs hjemmeside på andre ting Kim har lavet blev foreslået. Michael Leismann kigger på dette til næste møde.
Jacob og Hans-Jørn kigger på muligheder for at hente nye ting fra biblioteker.
Alle præsenterede derefter sig selv og det gav helt klart en fornyet update af alle nye deltagere.
Så var det tid til spisning. Denne gang raclette og jeg fornemmede at det var en succes, som jeg synes at vi skal gentage til næste sommer. Til vinter er der mindre tid, så der napper vi junkfood igen.
Jeg skal lige bede dem som ikke har betalt for madtilbehør om at indsætte kr. 30,- til regn 2280 og kontonummer 0115 536 133. på forhånd tak.
Hvis der er nogen som har taget drikkevarer skal i ikke tænke på dette. Sten Percy og Theis havde begge medbragt mange øl og sodavand, så stor tak for dette.
Efter spisning blev det tid for Buzz quiz med gamle numre. Der var 3 indledende runder og alle var bange for ikke at blive inviteret igen, derfor vandt værten :-)
Jeg skal prøve om jeg til næste gang kan lave en decideret KS quiz.

Mikkel Breiler havde, med hjælp fra Jacob medbragt det helt store vinyl arrangement. En Technics 1210 pl.sp, forforstærker og 2 store poser maxisingler. Det blev en succes hvor han i 2 omgange fik høvlet vinyler af og vi fik lov at gætte kunstner samt evt. årstal. Billiard bordet kom til sin ret, men ikke pga spillet.

Opsummering og Tak til :
Steen og Theis for medbragte drikkevarer.
Steen, Henrik og Hans-Jørn for at blive og lukke festen.
Mikkel Breiler for hans vinyl-show.
Hans-Jørn for at prøve at hente ting fra biblioteker.
Michael Leismann for at kigge på ny hjemmeside.
Jacob for brainstorming og chauffør for Mikkel.
Hjælp til maden og oprydning af Henrik, Theis, Stoltenborg og Sten.
Tjørnov for det store overblik og opfølgning samt turen fra Norge.
Til Grebo for hele arrangementet. :-)

Har jeg glemt noget er det bare at tilføje og så må alle have en god sommer. Vi ses til ny event dato søndag den 11 december 2011.

Mange hilsner fra El Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar