1986-11-26 Klubland

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1986-11-26 Klubland

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen har oprettet speak for denne udsendelse. Mangler at blive indtastet. Jeg har modtaget Word-fil med indholdet.

Mvh Søren Tjørnov

- - - - - - -

Piis.Hey du der. Så er det med at komme op på frekvenserne. Nu begynder det.

What baby? (kommenterer på teksten I sangen)

Uuuhhmm sounds good to me. (kommenterer på teksten I sangen)

Uuhhmmm (kommenterer på teksten I sangen)

Dav dav go halvaften. Tør sveden af panden og træk licenskortet nærmere. Klokken er for første gang i dag 19.05. Det er onsdag. Her er åbent. De næste 55 minutter får dine tronhinder nogen på huden. Du er inden det eneste sted i Danmark der tæller. Jeg er Kim Schumacher. Manden der lyder som en personlighedsspaltning, men det er bare stereo. Og fra Rosenørns Alle i København. Byen hvor gæsterne beder om en gaffel, når tjeneren finder en flue i suppen. Velkommen til din musikverden. Klubland. Du vil helt garanteret elske det.

Du er inde i Klubland. Du er hjemme igen.

Mundhygiejnisk tosamhed så man hører englene synge. Two people og mouth of an angel.

Så lægger Klubland to og to sammen og spoler hurtigt fremad på følelsesapperaturet. One to one tar’ et teknologisk fodslag op i fremskridtet og trykker på knappen med hastigt fremad. Forward your emotions.

Rå rap radio. Klubland.

One to one har høje omdrejningstal på følelsernes forsålede dansesko. Forward your emotions.

Og lad os så trykke på knappen der får liv i legetøjet i sjælens dybder. Der er kulturelle vibrationer omkring de spil folk spiller. Don’t fuck with my head Cultural Vipe vil helst være fri for alle hjernevridningerne på mind games.

Cultural Vipe lader forelskede hjerners løbe af med sig på Mind games

Og så siver kærlighedens mysterium saftigt mellem fingrene. Fingers Inc. spiller sig selv af og løser gåden på mystery of love.

Spindelvævs smuk elektrofunk så man får tårer i øjnene og bliver fugtig på spidsen. Fingers Inc. Spiller 120 bmp af på mystery of lover.

Hukommelsen er den del af hjernen man glemmer med. Carolyn harding er ved at komme i tanke om at hun altid kan huske ansigtet hun aldrig har set før. Hukommelsestab og hjertesorger på memories.

Carolyn Harding er sikekr på at du og hun har mødt hinanden før. Hun kan godt huske navnet men ikke genkende dit ansigt på Memories.

Og så spænder J.M. Silk blød teknoromantik og prøver at på partneren til at gå i garnet. Drengene slipper hæmningerne og kaster sig i favnen på funkfølelserne. I can’t turn around. J.M. Silk.

Klubland. Fordi Danmark ikke gider høre de sammen 15 lokalhit om og om igen.

Klubland.

J.M. Silk lufter hestekræfterneog får vrinsk i funkrøret i de hurtige omdrejninger på I can’t turn around house mix

Dirigenten vipper med takstokken. Synfoniorkestret gør sig klar til krecientoklimaks. Bulder i bassen, smæk i bæknerne, trommehvirvler i hjerteregionen når Fair Control spiller op til Symphony of love.

De bliver ved og ved. Kærlighedssymfonien vil ingen ende tage. Er man nyforelsket kan man holde sig oppe hele natten. Fair Control og Symphony of love.

Ræk så bare hænder og stænger i vejret. Nu er her blærererøveri ved højlys dag. Eller rettere her i skumringen. Mel og Kim her tar’ forskud på weekenden. Fejrer festen nu og hold up og talenterne på showing out (get fresh at the weekend).

Arbejde er godt nok. Bare det ikke bruger for meget af ens fritid. Mel og Kim fester løs på Showing out.

Jep nemli sådan. Klubland bliver tævet ned i gulvhøjde i P3’s studie 13 af Ricky og hammerslagene fra bang bang bang. Onsdagsåbent fortsætter med Zita bøye Møller årgang 60’erne når radioavisen er færdig med at vise radioen 20.05. Jeg er Kim Schumacher. Manden som en ny hat er steget til hovedet. Og du og jeg kan mødes igen om små 3 uger, hvor jeg for 19 gang fejrer min 18 års fødselsdag og tæsker studie 86 sønder og sammen i 55 minutters uafbrudt mega-maxi- monster-mix mandag d. 15. december 15.05 hvis du vil være med til festen. Indtil da … et-eller-andet-jeg-ikke-kan-høre…………… energisk og ha det du ved rigtig fantastisk.

Sådan. Den sidder lige i øjet. Klokken er 20.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Der begynder efterhånden at ligge meget fra Jacob og andre, som jeg må se at få kopieret over og sat tider på. Tid hertil må allokeres i den nærmeste fremtid.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med speaken.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=0&bi=78

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar