1986-02-03 Studie 86

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1986-02-03 Studie 86

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen har oprettet speak for denne. Mangler at blive indtastet. Jeg har modtaget Word-fil med indholdet.

Mvh Søren Tjørnov

- - - - - - - - -

Studie 86 – mandag d. 3. februar

Piist… Hey du der med de to næsebor. Så kan du godt begynde og bruge vejrtrækningen hurtigere. Det her er P3.

Studie 86. Remix.

Dav Dav. God eftermiddag. Klokken er cirka 54.360 sekunder inde i mandag den 3’ie feb. Og du befinder dig den næste time det eneste sted i Danmark der tæller. Jeg er Kim Schumacher. Manden der altid får skåret pizzaen ud i 4 stykker fordi han umuligt kan spise 8. Og fra Rosenørns alle i København. Byen hvor kragerne og alt andet vender. Det her er stedet, hvor licensen giver dig et ekstra smæk over ørerne. Studie 86. Du vil elske det.

Data banker den af med sin højteknologiske musikwalkover om følsomme følehorn og vil ses i blot til lyst over alle de erogene zoner på In Blue. Og her er mere med anden lagdeling. DJ.

Datas dobbeltudskift fra musikprinteren. In Blue og DJ

Så er Vicious Pink ude med malerkløerne og kritte byen høje og undskabsfarvet. Her bliver malet med langskaftet penselsstrøg. Værsgo at tage dig selv til paletten mens stereoen breder sig ud ekspresisnistiske firfarver og tager et godt greb om hittekosten på de to malersvende. Vicious Pink og Take me.

Du er inde i Studie 86. Din generations musik.

Totalernergiske Vicious Pink får udvidet din lungekapacitet med den lysgrå ondskabsfulde Take me.

Og så får den lige lov og koge på pladetallerkenen én gang til. Bronski Beat forsøger endnu engang at opnå den fuldkomne rytme med begge hænder på alle maxitommerne i undergrundstonemixet af den lurende dejlige Hit that perfect beat boy. Bronski Beat.

Bronski Beat banker bare takststokken på hit that perfect beat boy.

Er du omgivet af venner men føler dig allivel’ ofte isoleret alene. SÅ er du ikke alene med den fornemmelse. Hvis du nogensinde igen bliver ensom så er Val Young her på vej med førsthjælpskassen, hvor låget står på gæstfrit vid gab mens sjælens svalende sygeplejerske breder begge arme ud. Val Young og If you should ever be lonely.

Val Young breder arme og ben ud og byder velkommen. Smækker fællesskabets dør op på vid gab på If you should ever be lonely.

Tilværelsen er ikke noget nemt sted at lufte talenterne. Hænger men for længe inde i tosamhedens hygge varme hængedøn melder jalousien sig når partnerens øjenæbler triller i retnings af andre muligheder på menukortet. Her er der servering af Fine Young Cannibals appetitlige US remix af hvordan mistanken er sprunget læk og drypper bitre dryp på følelsernes menukort. Suspecious mind.

I love you

Why don’t you see

See what your’e doin’ to me

Please believe me

No

No way

Mistanken stikker trygheden een på gummerne med Fine Young Cannibals åbenmundede Suspecious mind.

Og så er du i Studie 86’s selskabslokaler og nu på vej ud på dansegulvet i selskab med en stærkt remixet Grace Jones. Pull up to my bumber, Slave to the rythm, Warm leather red, Private life, Walking in the rain, use me og Love is the drug er de forskellige lagdelinger på denneher flødeskumsstoppede musiklagkage. Studie 86. Mega-maxi-mester-monster-musclemix.

Det bedste bliver altid bedre. Du er inde I Studie 86.

Mindst snak. Mest musik. Studie 86.

Lydsporet der får dine øre op på tæerne. Studie 86.

Grace Jones har spillet med de musikalske muskler de sidste 9 minutter på sin kropstætte veltrimmede musik-workout. Let’s mix doctors Adams Muscle Mix.

Og så er Joice Simms på vej for at hidse gemytterne yderligere op. Safterne Stiger. Syntherziserne formerer sig ved knopskydning. Mocoterne sender sultne signaler ud i eccoboksens mørke rytmerum. Mens Joice Simms vil have alt hvad du har at byde på. All and all.

Opfordring til alt i alt at få batterierne checket i stavlygten. Joice Simms og All in All.

Så er her hinkestens hop ud i elektropoppens yderste grænseområder. Warp 9 bevæger sig gennem måneskinnet mellem planeterne og har svært ved at holde fodslag med virkeligheden. Hjerternes tyngedelov er ophævet når gruppen springer adskellige slag over i pigefantasien og rytmemønstrene på Skips a beat.

Warp 9 slipper jordforbindelsen og lever nu af kærlighed, hjerteslag, ild, kildevand og hinkestenshop på Skips a beat.

Yep nemli’ sådan. I selskab med The Hudsons og deres rutinmix af safe-sex nummeret One mans meet er Studie 86 ved at have læsset sin musikalske kødby af for i dag men får naturligvis kødkrogen i flyveørerne på dig alle hverdage undtagen fredag hvor chancen spiller Jukebox eller omvendt og Christian Vanflagstad trutter i totimers-trompeten om lørdagen. Jeg er Kim Schumacher. Manden der får musene til at skrige ”op på stolene”, og du og jeg kan stikke fastelavnsmaskerne sammen næste mandag samme tid sted og frekvens hvis du tør. Indtil da gi’ livet en opkvikkende indsprøjtning og ha’ det du ved …. Graaaughhh … rigtig fantastisk.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

En lille note vedr. sidste afsnit omkring The Hudsons, når det engang skal tastes:

"I selskab med The Hudsons og deres rutinmix af safe-sex nummeret One mans meet"

Kim siger protein mix - og ikke rutinmix. Sangen hedder retteligt one man's meat.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: 1986-02-03 Studie 86

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Jacob Nielsen har oprettet speak for denne. Mangler at blive indtastet. Jeg har modtaget Word-fil med indholdet.

Mvh Søren Tjørnov

- - - - - - - - -

Studie 86 – mandag d. 3. februar

Piist… Hey du der med de to næsebor. Så kan du godt begynde og bruge vejrtrækningen hurtigere. Det her er P3.

Studie 86. Remix.

Dav Dav. God eftermiddag. Klokken er cirka 54.360 sekunder inde i mandag den 3’ie feb. Og du befinder dig den næste time det eneste sted i Danmark der tæller. Jeg er Kim Schumacher. Manden der altid får skåret pizzaen ud i 4 stykker fordi han umuligt kan spise 8. Og fra Rosenørns alle i København.
Allé?
Byen hvor kragerne og alt andet vender. Det her er stedet, hvor licensen giver dig et ekstra smæk over ørerne. Studie 86. Du vil elske det.

Data banker den af med sin højteknologiske musikwalkover om følsomme følehorn og vil ses i blot til lyst over alle de erogene zoner på In Blue. Og her er mere med anden lagdeling. DJ.

Datas dobbeltudskift fra musikprinteren. In Blue og DJ

Så er Vicious Pink ude med malerkløerne og kritte byen høje og undskabsfarvet. Her bliver malet med langskaftet penselsstrøg. Værsgo at tage dig selv til paletten mens stereoen breder sig ud ekspresisnistiske
ekspresionistiske?
firfarver og tager et godt greb om hittekosten på de to malersvende. Vicious Pink og Take me.

Du er inde i Studie 86. Din generations musik.

Totalernergiske Vicious Pink får udvidet din lungekapacitet med den lysgrå ondskabsfulde Take me.
energiske


Og så får den lige lov og koge på pladetallerkenen én gang til. Bronski Beat forsøger endnu engang at opnå den fuldkomne rytme med begge hænder på alle maxitommerne i undergrundstonemixet af den lurende dejlige Hit that perfect beat boy. Bronski Beat.

Bronski Beat banker bare takststokken på hit that perfect beat boy.
taktstokken


Er du omgivet af venner men føler dig allivel’ ofte isoleret alene.
alligevel
SÅ er du ikke alene med den fornemmelse. Hvis du nogensinde igen bliver ensom så er Val Young her på vej med førsthjælpskassen, hvor låget står på gæstfrit vid gab mens sjælens svalende sygeplejerske
sygeplejeske
breder begge arme ud. Val Young og If you should ever be lonely.

Val Young breder arme og ben ud og byder velkommen. Smækker fællesskabets dør op på vid gab på If you should ever be lonely.

Tilværelsen er ikke noget nemt sted at lufte talenterne. Hænger men for længe inde i tosamhedens hygge varme hængedøn
hængedynd
melder jalousien sig når partnerens øjenæbler triller i retnings
retning
af andre muligheder på menukortet. Her er der servering af Fine Young Cannibals appetitlige US remix af hvordan mistanken er sprunget læk og drypper bitre dryp på følelsernes menukort. Suspecious mind.
Suspicious


I love you

Why don’t you see

See what your’e doin’ to me
you're


Please believe me

No

No way

Mistanken stikker trygheden een på gummerne med Fine Young Cannibals åbenmundede Suspecious mind.
Suspicious

Og så er du i Studie 86’s selskabslokaler og nu på vej ud på dansegulvet i selskab med en stærkt remixet Grace Jones. Pull up to my bumber, Slave to the rythm, Warm leather red,
leatherette
Private life, Walking in the rain, use me og Love is the drug er de forskellige lagdelinger på denneher
mellemrum
flødeskumsstoppede musiklagkage. Studie 86. Mega-maxi-mester-monster-musclemix.

Det bedste bliver altid bedre. Du er inde I Studie 86.
i

Mindst snak. Mest musik. Studie 86.

Lydsporet der får dine øre op på tæerne. Studie 86.
ører


Grace Jones har spillet med de musikalske muskler de sidste 9 minutter på sin kropstætte veltrimmede musik-workout. Let’s mix doctors Adams Muscle Mix.

Og så er Joice Simms
Joyce
på vej for at hidse gemytterne yderligere op. Safterne Stiger. Syntherziserne
Synthesizerne
formerer sig ved knopskydning. Mocoterne sender sultne signaler ud i eccoboksens mørke rytmerum. Mens Joice Simms vil have alt hvad du har at byde på. All and all.

Opfordring til alt i alt at få batterierne checket i stavlygten. Joice Simms og All in All.
Joyce


Så er her hinkestens hop ud i elektropoppens yderste grænseområder. Warp 9 bevæger sig gennem måneskinnet mellem planeterne og har svært ved at holde fodslag med virkeligheden. Hjerternes tyngedelov er ophævet når gruppen springer adskellige slag over i pigefantasien og
adskillige
rytmemønstrene på Skips a beat.

Warp 9 slipper jordforbindelsen og lever nu af kærlighed, hjerteslag, ild, kildevand og hinkestenshop på Skips a beat.

Yep nemli’ sådan. I selskab med The Hudsons og deres rutinmix af
rutinemix
safe-sex nummeret One mans meet
meat (kød)
er Studie 86 ved at have læsset sin musikalske kødby af for i dag men får naturligvis kødkrogen i flyveørerne på dig alle hverdage undtagen fredag hvor chancen spiller Jukebox eller omvendt og Christian Vanflagstad
van Flagstad (hollandsk parodi på Christian Flagstad)
trutter i totimers-trompeten om lørdagen. Jeg er Kim Schumacher. Manden der får musene til at skrige ”op på stolene”, og du og jeg kan stikke fastelavnsmaskerne sammen næste mandag samme tid sted og frekvens hvis du tør. Indtil da gi’ livet en opkvikkende indsprøjtning og ha’ det du ved …. Graaaughhh … rigtig fantastisk.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Re: 1986-02-03 Studie 86

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:
er Studie 86 ved at have læsset sin musikalske kødby af for i dag men får naturligvis kødkrogen i flyveørerne på dig alle hverdage undtagen fredag hvor chancen spiller Jukebox eller omvendt og Christian Vanflagstad
van Flagstad (hollandsk parodi på Christian Flagstad)
Mange tak, Mikkel. Jeg havde stavekontrol på i Word, da jeg gennemlyttede og gennemskrev speak. Jeg er dog ikke helt enig med mht. det med 'van Flagstad'. Jeg tror KS laver en sammentrækning af Fanfare or Flagstad, der dermed bliver til Fanflagstad.
Senest rettet af tjornov 12-08-2011 11:04:32, rettet i alt 2 gange.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med speaken.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bi=51&bv=1

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar