1987-01-19

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1987-01-19

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen har oprettet speak for denne. Mangler at blive indtastet. Jeg har modtaget Word-fil med indholdet.

Mvh Søren Tjørnov

- - - - - - - - - - - - -

Psst kom nærmere … nu er der hyggefis og tordendisco i luften.

Dav dav.. go eftermiddag. Op på frekvenserne – det er mandag det er 15.05 det er fm så ved du godt hvor du er henne. Du er inde det eneste sted i Dk der tæller. den næste lille time får dine øre 55 minutters parpåfrakken. Det her er p3… hele Dk lokalradio.
Jeg er KS manden der aldrig lyver så længe det ikke gør ondt at sige sandheden og fra Rosenørns alle i kbh. Byen der betaler sine regninger med et smil selvom kreditorerne foretrækker kontanter . Det her er stedet hvor musikken får dine ører til at flyve Studie 87.. du vil elske det.

Rå Rap radio… Studie 87

Død og kritte. Dead or alive tar’ livet af bpm’erne med US wipeout mixet af spøgelseshuset Something in my house.
-----------
Og nu kommer Studie 87 på skieren’ Her kommer tre internationale nordmænd der er ved at spænde kælken fast til sangermusklen og gi’ musikken et lift. Morten, max og pal splejser generne mellem studieteknik og dyreliv tilværelsen er et vildt remixbrøl på CryWolf… a-ha……..Grauuuvvv

Du er inde i Studie 87. Du er hjemme igen

Morten, max og pal. tre ulve i fåreklæder får sig en a- ha oplevelse i vilddyrsremixet af cry wolf
----------
Og så sænker det fugtige varme landemørke sig ned over begge sæder af studie 87’s stereosignaler. Rose Laurens er ved at varme op, gøre klar, gå i grå og åbne op for spagaten i fremvisningen af nattens sorte guld. Den francofile.. la nuit
(prøv selv lige at lytte til denne præsentation… den var svær… syntes jeg!!!)

Studie 87. Fordi DK ikke gider høre de samme 15 lokal hits om og om igen

Rosen Laruens er vild i varmen. Kattekillingen med missen på det længselsfulde natsorte kærlighedsskrig la nuit.

Nutiden bliver de gode gamle dage du kommer til at savne om ti år. husk at nyde tilværelsen. Spild ikke tiden. Candy J kender problemet på why waisting my time?

Studio 87… Disco dance heaven

Man skal aldrig udskyde til i morgen hvad man slet ikke behøver at bruge energi på. Candy J spilder tiden ud over det hele på why are you waisting my time? (det siger han faktisk!!!)

Og slip så bare tøjlerne vink farvel til civilationen opgiv kontrollen løs op for hæmningerne og overgiv dig til storbyjunglens højspændte parringsdans. Her er det arkitekttegnede nodepapir hvor dansetrinene får knæene i rette skridthøjde Master planner…. Electric by lae

Master planner bruger hovedet med hele kroppen. Starter en elektrisk storm i storbyen så det palmesuser for ørerne på electric by lae

Her er den tidligere lille hellige kordreng jermaine stewart ved at slå kors for sig. alle vil have en bid af kagen. remixet her patinpartere lammestegen i små let fordøjelige stykker på Jody.

Studio 87.. the world of total remix

Det er ren woodoo du kan gå på glødende kul, og bli’r bindegal af ophidselse når du tager en bid af pigen synger Jermaine Stewart og Jody

Først tror man at jm silk er sig selv. Så kommer man tættere på og opdager at han er sin bror. Brorskabet opgiver frivilligt herredømmet over houseelektronikken og slipper kontrollen over stemmebåndene på let the music take control

Studie 87… lyden der fører dig på sporet af fremtiden

Ud af elektrikerfirmaet jm silk spænder fine vokal langes den statiske elektricitet på let the music take control

Så er der frostsprængninger i kærlighedens kildevand. her kommer følelserne til orde. Mens the lover’s speaks spionerer i kærlighedens hus på hvad stjernetegn er du født i nummeret every loveres sign

Staldkåde hyrdetimer når forelskelsen breder sig i rillen. The NY mix af every lover’s sign med the lovers speaks

Jep nemli’ sådan. I selskab med den blonderede pariserrock Parish Blonde og deres passionsduftende parringsdans passiondance er studie 87 ved at stikke løbetiden op i nakken på radioavisen der lukker luft ud om et par minutter. Jeg er KS manden der mener at en kaffepause er en tur til Brasilien og du og jeg kan opsende nye musikbønner sammen til kogepunktet så stereofonien skummer over mandag d. 2. februar samme tid sted og frekvens hvis du har nerver til det. Indtil da husk at huslejen er billigst i luftkasteller og ha det du ved graaauuu .. rigtig fantastisk
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med speaken.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bi=81&bv=1

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar