1986-05-26

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1986-05-26

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen har oprettet speak for denne. Mangler at blive indtastet. Jeg har modtaget Word-fil med indholdet.

Mvh Søren Tjørnov

- - - -

I dag er det Frederiks fødselsdag. Hurra hurra hurra. Han sikkert sig en gave får som han har ønsket sig i år med dejlig mester-mix-musik-lagkage til (synges …… det er vist godt at han ikke skulle leve af det : - )

Dav dav god eftermiddag. Kom nærmere. Hejs flagene. Pynt virkeligheden med partystemning. I dag er det Frederiks 18 års fødselsdag. Bedre sent end aldrig. Og en hvilken som helst undskyldning for at stereofarve fødselsdagsstemningen gælder jo. De næste 55 minutter af dit liv knalder Danmarks Radio en uafbrudt gavelavine af remixes og musiklagkager af.

FM. P3. 15.05

Jeg er Kim Schumacher. Manden som blev født i hovedstaden, fordi han gerne ville være i nærheden af sin mor mens det skete. Og fra Rosenørns Alle i København. Byen der tænder så mange fødselsdagslys på lagkagen at de grillsteger loftet i festsalen på Amalienborg. Det her er stedet hvor licensen firfarver fødselsdagsstemningen Studie 86. Du vil elske det.

Jeg blev så overrasket på min fødselsdag at jeg ikke sagde et ord det næste 1½ år. Du er inde i Frederiks fødselsdagsfest. Du er hjemme igen.

Mark Shreeve fejrer fødselsdag i musikhelvedet på legion.

Studie 86. Remix (engelsk)

Mindst snak. Mest musik. Studie 86. Festmix.

Piist…. Hey…. Frederik. Don’t you want Nicole’s love?

Hey bitch. Don’t talk like that. No we don’t wanna stop this shit. Nicoles majestætmix af Don’t you want my love.

Og nu får studie 86’s 18 års fødselsdagsparty en A-Ha oplevelse. Tre musikkendte nordmænd får det næste 7½ minut besøg af Heaven 17, Ministry, Nu Shooz, Linda Clifford, Tramaine og I Level. The sun always shines (in the morning time) "Medley with overlays”. A-Ha.

Du er inde i studie 86. Frederik og din generations musik.

Siger man det kun med blomster tyder på at man har et stærkt begrænset ordforråd. Du er inde i sted hvor musikken får alle sprogtonerne med. Studie 86 fødselsdags-festblanket-mester-mix.

The sun always shines on TV får overlagt overlays af Let me go, Work for love, I can't wait, The heat in me, In the morning time og In the river på fødelsdags-Frederik’s A-Ha mix.

Du er inde I studie 86. Frederiks fødselsdagsfest.

Og her kommer den første fødselsdagskage skumsprøjtende. Remixed Records festblanketter den af med 112-120 bmp i den håndmixede Eurobeats again. I selskab med Evelyn Barry, Aretha Franklin, Thompson Twins, Karin Risberg, Sam Harris, Daf, Ochie Brown, Animotion, Chris Owen og Glamour Station. Du er inde I studie 86. Mega-maxi-mester- monster-majestæt mix.

Du er inde i studie 86. Frederiks fødselsdagsfest.

Eurobeats againmixet har gæsteoptræden på musiktoppen af lagkagen på Take it as a game, Who’s zooming who?, Dr. Dream, marian and Toinette, I do it all again, Brothers, Whenever you need somebody, I ingeneer, I heat up, Everybody does it. Studie 86. Frederik’s fuld-fede fødselsdags-fest-mix.

Studie 86. Fan-Fucking-tastic remix.

Tillykke alle fødselarer der fylder 18. Hvordan føles det at blive 9 år for anden gang? Blue Modern danser sig moderne blå i ansigtet til langt ud på natten med Through the night.

Blue Modern får fødselsdagen til at holde til langt ud på natten med through the night

Og så er her 15 minutter højt lagkagemix der serveres af James Brown, Whistle, Beat Box Boys, Newcleus, Picknic At The Whitehouse, Five Star, Pet Shop Boys, Joyce Sims, Millie Scott, L.I.F.E, Kino, Animotion, Princess, Shirley Murdock, The Art Of Noise, Goonsquad, Mark Imperial og super duperne Queen.

Studie 86. Mega-maxi-mester-monster-mix.

Studio 86. Monster-matesty-mix.

Studio 86. Frederick’s state-concellar-mix

The-musical-concept-fix. Studio 86.

Jaehh der er musikmagi i fødselsdagsluften. Duften fra lagkagen her stammer fra Sex machine, Peter Gunn, Yum yum, Na na beat, We need protection, I can’t wait (det hedder nummeret faktisk ikke jvf. vores ortlægning af mixet!), Love comes quickly, My and all (her vrøvler han vist…. Han har for øvrigt glemt Lewel 42!) , Prisoner of love, All played out, Big room in my heart, I engineer, I'll keep on loving you, Truth or dare, Powerdrill, Peter Gun, J'adore danser og kind of magic (Han mangler et lille “a” foran). Studie 86 fødselsdags-musik-magi.
(En sjov lille ting… han nævner nummeret Peter Gunn to gange – men mangler så til gengæld Lewel 42 – Something about you….!!!)

Yep nemli sådan. I selskab med 42 navne og grupper der tæver 42 totalhits af på 5 minutter i det her actionnummer er studie 86 om et par minutter færdig med Frederiks fødselsdagsmix når radioavisen møver sig ind på virkeligheden. Studie 86 sætter oktantallene for pladsrotationer op alle hverdage undtagen fredag hvor chancen spiller Jukebox eller omvendt. Jeg er Kim Schumacher. Manden der altid siger han aldrig ønsker sig noget i fødselsdagsgave og aliwel (god gang jysk udtryk: - )) ikke får noget . Og du og jeg kan vende vrangen ud af virkeligheden næsten mandag samme tid sted og frekvens, hvis du tør. Indtil da pak tilværelsens lyspunkter ud som om de var fødsesdagsgaver ….. og ha’ det du ved…. Grraaauuuugghhhh … rigtig fantastisk.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med speaken.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bi=65&bv=1

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar