Studie 84 04-07-1984 (onsdag)

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Studie 84 04-07-1984 (onsdag)

Indlæg af steen »

Studie 84 04-07-1984 (onsdag)

kommer også.

Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Yeps så er jeg tilbage igen, efter længere tids sygdom i fam (ikke noget alvorlig) men bare en tidssluger af format.

Har lagt speak ud til gennemlæsning.

Mener jeg magler lidt i Eartha Kitt speak
samt lidt forvirring om speak på Berlin No more words til sidst (siger KS Ebelin eller ?)

ha det godt
vi ses :D
Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

texasranger skrev:.. lidt forvirring om speak på Berlin No more words til sidst (siger KS Ebelin eller ?)
Han siger 'No more words med Berlin'.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

steen skrev:Yeps så er jeg tilbage igen, efter længere tids sygdom i fam (ikke noget alvorlig) men bare en tidssluger af format.

Har lagt speak ud til gennemlæsning.

Mener jeg magler lidt i Eartha Kitt speak
samt lidt forvirring om speak på Berlin No more words til sidst (siger KS Ebelin eller ?)

ha det godt
vi ses :D
Steen
Jeg har et forslag til en opdatering af teksten. Jeg har lagt det her: http://www.tjornov.dk/ks/Rettelser%20ti ... -07-04.pdf

Kan jeg opdatere databasen?

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Indlæg af steen »

Hej Søren.
Beklager alle de grammatiske fejl og tak for at du har rettet dem.
Det er helt ok med mig at du retter inde i databasen.

Mvh Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

steen skrev:Hej Søren.
Beklager alle de grammatiske fejl og tak for at du har rettet dem.
Det er helt ok med mig at du retter inde i databasen.

Mvh Steen
Fornemt. Det skal jeg få implementeret i løbet af den næste uges tid. Denne udsendelse og også alle de andre, som jeg har lavet rettelser til.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Så er databasen blevet opdatere.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar