DR din DJ 12-05-1989 (fredag) #6

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

DR din DJ 12-05-1989 (fredag) #6

Indlæg af tjornov »

Jeg lavede en søgning på tracklistningen og op dukkede http://www.discogs.com/Various-Untitled/release/1387893

Hvad skal vi kalde mixet i databasen?

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Hej Søren

For laaaang tid siden skrev jeg til dig vedr. det megamix.

Jeg kan ikke lige huske hvad jeg fandt ud af dengang. Men jeg fik noget info fra Tyskland, hvor pladen vidst skulle stamme fra. Jeg har pladen - og megamixet er 100% identisk med det KS spiller.

Da der ikke er noget info på pladen, har jeg derfor ikke (i tidernes morgen) givet den nogen kunstner/titel i databasen, da det ikke rigtig vil give nogen mening.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Flot, Torben. Jeg har lavet en lille note i bemærkningerne herom og ændret kunstnernavn/titel fra ?/? til -/-

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Der er et nummer ridset/trykt i udløbssporet på den side Kim spiller. Så jeg synes at vi skal bruge det.
Det skulle så også angive hvilken side af pladen det er, og holde den fra andre udgivet senere.
Kunstnernavnet bør vi gøre til "Ukendt". I stil med at vi har undersøgt sagen, og at det ikke er en fejl at vi har skrevet noget i feltet.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Cat# fra runout groove findes både på side a og b, og er anført i databasen

Megamixet på a og b siden er det samme.

Syntes at Tjørnovs bemærkning om, at der ikke findes information om kunstner/titel på pladens label må være dækkende.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Torben Pedersen skrev:For laaaang tid siden skrev jeg til dig vedr. det megamix.
Faktisk, da jeg sad og gennemgik tracklistningen i databasen med hvad jeg kunne finde på Discogs fik jeg en fornemmelse af, at det havde jeg gjort tidligere. Faktisk tror jeg det var mig, der for længe siden opdaterede databasen med hvad der står på Discogs ...

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Hhm, i tidernes morgen (ca 9 måneder siden) skrev jeg den komplette trackliste i databasen og indsatte så pladeinfo. Indtil da havde tracklisten været mangelfuld og der var ingen pladeinfo.

Jeg skrev så til "makron" (min tyske kontakt fra discogs) - som derefter tastede tracklisten - der på det tidspunkt ikke fremgik på discogs.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Besvar