Vil høre om der er en dato for Event til dec. ?

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
steen
Indlæg: 119
Tilmeldt: 26-04-2010 18:15:38

Vil høre om der er en dato for Event til dec. ?

Indlæg af steen »

Hej med jer. Jeg vil meget gerne deltage til et eventuelt, men da det skal koordineres med arbejdsplanen, vil jeg høre om der blir arrangeret, samt om der evt. foreligger en dato? Kunne jo være dejligt at møde jer. De bedste hilsner Steen
citat KS: husk at more sig er den bedste h�vn, brug ferien p� noget sjovt som helbredet ikke ta�r alt for meget skade af og ha� det � du ved � wraauu rigtigt fantastisk.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

næste december event

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Steen.
Super at du skriver, jeg har netop talt med Lars Hyttel, som også spørger til en dato. Jeg har jo faciliteterne, et herrerum på 100 m2 i Roskilde.
sidste event snakkede vi om den 10 dec. der er jeg bare ikke hjemme fra arb før kl. 19 og den 11-12 dec er jeg hjemme kl. 16.00, måske kl. 15, hvis jeg arb hjemme. weekenden den 18-19 dec har jeg helt fri på nuværende tidspunkt.
Jeg foreslår at vi hører hvem der er interesseret og hvilke dage kan vi, så må vi tage efter flertallet. vi kan ikke få alle med, sådan er det bare normalt altid.

Fredag den 10/12. udelukket for mig.
lørdag den 11/12. efter kl. 1600
Søndag den 12/12. efter kl. 16.00
lørdag den 18 december....hele dagen
Søndag den 19 december....hele dagen.

Så kære venner, hvem er interesseret og hvilke dage kan i, så vælger jeg en dag indenfor 1 uges tid og så må vi se hvem der kan komme.

mange hilsner fra Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej Søren

Følgende datoer er i spil for mig: 12/12, helt sikkert
18-19/12, måske da det er min børne weekend, skal lige hører eks. fruen, om der er mulighed for en byttehandel.
Håber det kan lade sig gøre

Lars
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hej, må jeg ikke foreslå, at du laver en afstemning på www.doodle.com? Det er lidt nemmere at overskue end mail-svar herinde. Til gengæld skal jeg så love at opstille en liste over hvem der lige bør gøre opmærksom på invitationen (blandt andet dem, der ikke er aktive herinde).

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

tjornov skrev:Hej, må jeg ikke foreslå, at du laver en afstemning på www.doodle.com? Det er lidt nemmere at overskue end mail-svar herinde. Til gengæld skal jeg så love at opstille en liste over hvem der lige bør gøre opmærksom på invitationen (blandt andet dem, der ikke er aktive herinde).

Mvh Søren Tjørnov
Derudover kan jeg måske søndag den 12. eller søndag den 19. december. Det kommer meget an på hvordan jeg kan få det koordineret med et andet arrangement hvor de tilsvarende datoer er i spil.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Søren.
nu har jeg oprettet en begivenhed inde på Doodle.
her er linket, så kan i forskellige gå ind og stemme på de 4 dage.
http://doodle.com/eue38wf36qby9gdf
Håber jeg har gjort det rigtigt. kender ikke programmet.
mvh Søren.Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har gjort Jacob Nielsen opmærksom på arrangementet.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Tjørnov.
det var fint tak, men kan du så også få ham til at svare/stemme? :-)
og hvad sker der med Mikkel? er du i arbejdspres :-)
mvh Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg skal huske at rykke Jacob. Har også skrevet til Mikkel og en hel masse andre. Søren.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Jeg skal huske at rykke Jacob. Har også skrevet til Mikkel og en hel masse andre. Søren.
Jacob og jeg har været inde. Jeg satte mig på i lørdags. Hvis ikke jeg meget snart får anden besked så er fredag og eventuelt lørdag til og med sen eftermiddag i weekenden 3-5/12 overarbejde.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Kære alle.
Nu må vi hellere tage en beslutning, så folk ikke får lavet nye aftaler.
Der er 5,5 personer der kan komme den 12/12 og der er 6 personer på
den 18/12, hvor der yderligere er den fordel at vi har det meste af dagen
plus at de fleste har fri dagen efter.
det er lidt synd at samle folk for "kun" 4-5 timer.
Så det bliver den 18/12.

Vi kan så byde velkommen til 2 nye ansigter, nemlig Henrik Skytte og Sten Olsen. derudover deltager George Vedel, Hans Jørn, Jacob, Mikkel Breiler og undertegnet Søren Grebo.
Lars Hyttel og Søren Tjørnov må kigge på om de kan ændre planer.

Jeg laver lige en ny tråd med det praktiske.
Mvh Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar