interview på lørdag på p4 om ks.dk

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

super, glæder mig til at høre udsendelsen :-)
tak for info :-)
Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Henrik Skytte
Indlæg: 47
Tilmeldt: 29-01-2009 21:24:48
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Henrik Skytte »

MikkelBreiler skrev:
EC skrev:
S?ren Grebo skrev:så er jeg kommet på nettet hernede i det spanske. og nej jeg kan ikke breake mere, men lidt electric boogie kan armene da lidt endnu :-)
spillede han mænd i blåt - vi har det speedmarker mix, som jeg opfordrede ham til?

varme hls fra Marjorka :-)
Hej Søren

Ja han spillede det. Han præsenterede det som lidt af en rarity idet de vist havde lidt svært ved at finde det. :-)
Jeg fik fat i min igennem en anden pladesamler i Frederikssund som ofte handler plader til rimelig penge.

Den er også udgivet på en opsamlingscd i anledning af EM i 2004. Jeg ved Ikke om Lars Hyttel har den eller blot fandt den på nette eller lign.

Endelig kunne det jo være en oplagt ting at lægge på en genudgivelse af Pet Of The Year albummet med Mænd I Blåt.

-Mikkel
Tjaa, der er nok ikke så mange eksemplarer at finde derude.
Jeg har dog stadig min 12" - tror egentlig jeg fik den som promotion copy i tidernes morgen :-)
............\!/..........
.........(@ @)........
---o0o-(_)-o0o----
...Henrik Skytte...
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Mikkel har den, EC har den og SLL har den (her fra sitet).

Jeg har den i to forskellige presninger. En promo 12" og en "alm" 12".

Promoen er "blåt" (var den ikke god) med et gult promo klistermærke på coveret.

Af dem som jeg kender - som har lidt plader stående - der har de fleste den også i samlingen (fordi schumacher er på)

Så mere sjælden er den altså ikke.

Til dem som bare må have maxien i samlingen, så har http://www.mysterymanrecords.dk/danish/ den til salg

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Besvar