Retro stil

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Retro stil

Indlæg af MikkelBreiler »

http://cgi.ebay.com/Vtg-Maxell-Promo-Ca ... 0552512560

Der er to styk. Helle for den med XLII-S. :)

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Re: Retro stil

Indlæg af Vedel »


Cassette Tape og Cassette Deck mener jeg nogenlunde at vide hvad er for noget, i hvert fald i grove træk, men Cassette Shaft og Cassette Lot har jeg ikke hørt om før, så jeg har simpelthen ikke check på hvad en Cassette Tape Shaft Deck Lot er for en. men produktet ser da meget groovy ud, ikke mindst for en retro-betragtning.
men hvordan fungerer den?
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Retro stil

Indlæg af MikkelBreiler »

Vtg, Shaft, deck og lot er for at de dumme brugere af eBay havner på hans auktion selvom de kun søger på det som står i auktionens totel. Deck fordi folk ofte søger på selve maskinen som afspiller bånd.
Lot fordi der er to styk i samme auktion til $49.95/stk.
Shaft og Vtg må stå for sælgers egen regning, jeg kan ikke lige se hvorfor det er med. Vtg ved jeg ikke hvad betyder. Muligvis ngoet som nogle sælger/samlere benytter som forkortelse for et eller andet omkring det som sælges.

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Re: Retro stil

Indlæg af Vedel »

Nå sådan! o.k., men ganske vist ser den cool ud, men selvom man så lige har det rigtige antal kasettebånd tilbage, så vil man stadigvæk med denne box skulle gemme båndene i flere lag, og således referere til liste(r) i stedet for selve varen, når man vil finde et specielt nummer. så vidt jeg kan se skal der være 2 lag. men helt klart, en uhyre autentisk kuffert fra 80erne.

Billede[/img]
Besvar