Transskription af speak for 1986-04-28

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Transskription af speak for 1986-04-28

Indlæg af tjornov »

Fra Jacob Nielsen. Ikke indtastet i databasen endnu. Mvh Søren Tjørnov.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Go eftermida’ mine damer og herrer. DR… FM ….P3 …studie 86.
Dav dav go eftermiddag tril hørebrillen nærmere det er den eneste sidste mandag i dette års april måned og de næste 55 minutter er du inde det eneste sted i Danmark der tæller. Jeg er KS manden som føler sig lige så afslappet som en mand med træben under en skovbrand og fra Rosenørns Alle i København byen hvor indbyggerne hver dag finder på nye fejltagelser det her er stedet hvor licensen klapper dig et kærligt musiksmæk over ørerne. Studie 86… du vil helt garanteret elske det.

Du er inde i studie 86. Du er hjemme igen.

Det musikalske ørevokse sidder lige mellem øjnene. Right between the eyes og gruppen WAX.

Det er ikke svært at være fotomodel. Man skal bare stå helt stille og se dum ud. Madleen Kane er syngende forsidepige og bevæger skam læberne uden at røre en finger. Cower Girl.

Ja sådan er der så meget men Madleen Kane og hendes Cower girl skulle nødig køre på 45 når det er 33……… så her kommer level 42

Ja nu stiger studie 86 så straks op på 42’ende etage og i den syvende funk himmel. Level 42 er noget så urmenneskelig som forårsforelsket og kan falcetklart se det særlige ved dig på Something about you.

Studie 86. Lydsporet der får dine ører op på tæerne.

Der er nu noget særligt ved dig. Level 42 finder de bedste sider ved dig frem med læsebrillerne på Something about you

Og så er Medleen Kane i de rigtige omdrejninger. Hendes opfattelse af livslykke er penge, succes, berømmelse og en 24 karate modebladsforside på Cower Girl.

Du er inde i studie 86. Din generations musik.

Madleen Kane vil gerne ende på forsiden på Cower Girl.

Og inden klokken slår 12 midnat. Fortryllelsen hæves og vi alle sammen igen bliver til græskar skal vi til funkbal på eventyrslottet. Med lodder og trisser bliver der hugget hæle og klippet tæer. Matzaratti går til parringsafdansningsbal på players ball.

Vær så artig. Matzaratti kender funk takt og monotone på players bal.

Så er der totale kontraster i krusningerne på musikflodbølgens brusende overflade. Total Contrast ser sentimentaliteten drive forbi på the river.

Vuggende rytmer på følelsernes langsomt flydende flod Total contrast og the river.

Mørke slikebløde blide herrestemmer æteren. JM Silk smyger sig knitrende ind under kærlighedens knægtende skygge på Shadows of your love
JM Silk vifter med potensens skyggepalmer på Shadows of your love

Kærlighed er som fotografiskfilm den udvikler sig bedst i mørke. For nogen er det kærlighed ved første blik men så kigger de en gang til og så er kærligheden måske ikke morsesignalet øverst på lykønskningstelegrammerne. One plus one giver love is the message.

En plus en giver kontant afregning ved kærlighedens kasseapperat. One plus one love is the message.

Så lader studie 86 tæppet gå for anden akt af tommy pent sygart no. 2. 19 forskellige dansefestskud stikker versesfødderne indenfor og får dig til at rokke med ørerne. Studie 86 mega maxi mester monster mix.

Dagens næsten 10minutter høje musiklagkage er bygget af expose, phil collins blandt andre Alexandre bobotnik, Climax book of love, ABC aretha fraklin, debarge, dead or alive, eurythmics, New order, ready for the world, Madonna, Nathalie Cole, Patty Labelle, Laid Back og Pointer Sisters. Det bedste bliver altid bedre. Studie 86.

Studie 86. Din generations musik.

Studio 86. Remix

Lydlavinen der får dig til at bruge musikken med hele kroppen. Studie 86.

De sidste ni minutter har det været Expose – med point of no return, Phil Collins – og Susudio, Alexandre robotnik – med probleme d’amour, mændene fik en pause med climax og the men all pause, book of love havde drenge på hjernen med boy, ABC krævede nærdemokrati på be near me, Debarge var der med you wear well, Aretha franklin og freeway of love, Dead or alive’s lover come back, Eurythmics ville aldrig drømme om at lyve på would I lie to you, new order plantede a perfect kiss, dead or alive var der igen med you spin me round, , ready for the world sukkede ohSheila, madonna med angel og dress you up, Nathalie cole var i farezonen med dangerous, Patty Labelle og new attitude laid back havde kun et liv på one life og pointer sisters her slutter af med partikel dansen neutron dance.

Patrick lacoast lights

Jep nemli’ sådan. I selskab med Silver passoli og step by step nærmer studie 86 sig radioavisen der viser dig vejen ind i virkeligheden om et par minutter. Studie 86 render ned gennem øregangen på dig alle hverdage undtagen fredag hvor licenspengene ryger lige i jukebox. Jeg er KS manden som altid begynder på desserten før ekkoet af suppen er døet hen. Og du og jeg kan stikke ørerne i en lille lagkagemix om to små korte dage nemli i klubland 1905 i onsdagsåbent. Indtil da spørg altid om det nyeste nye i aktikvitetsforretninger og ha det du ved rigtig fantastisk.
Senest rettet af tjornov 28-05-2010 13:28:53, rettet i alt 1 gang.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Det skulle vel være 1986-04-28 :)
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Ups, rettet. Søren.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet og suppleret teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med det hele.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bi=62&bv=1

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar