Transskription af speak for 1984-04-09

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Transskription af speak for 1984-04-09

Indlæg af tjornov »

Fra Jacob Nielsen. Ikke indtastet i databasen endnu. Mvh Søren Tjørnov

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

………..klapper nu..

Get up

Do get up

Yeaaaaahhhhhhhh

Uhhuuummmmmm

Yes indeed

Jeg ved godt det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd og nu rasler ulykkerne de næste 55 minutter igen ned over dig. Jeg er KS manden hvis selvtillid ikke er større end at han stadig kan gå på vandet. Og fra Rosenørns Alle i København - byen hvor man kun skal slikke på den ene siden af frimærkerne. Det her er pop 84. Du er hjemme igen.

Yeah

Get up

Action

Action

Action

Get up med Digital Emotion

Og hvis hjernecellerne er grå. Livet er et halvsurt trut i kohornet og batterierne slidt ned så er der energi at tappe hos gruppen Torch Song. Gør dig klar til en rockkvikker. Prepare to energize med Torch Song

Og så kan du godt læne dig tilbage i sofagruppen. Og nyde udsigten over sjælens bakkede paranoialandskab. Du skal til Psykriatrikerne som vi kalder det indenfor valby bakke i selskab med gruppen Rockwell på den forfølgelsesvanvittige Somebody’s watching me.

Det er hverken 60’er flip, 70’er betonrock eller 80’er hønsestrikbeat det her. Men derimod noget helt friskt. Spørg bare Tyrone Brunson der presser sig i rillen på scratchede Fresh.

Warning… this record is schratched…

Tyrone Brunson med frisk fabrikeret funk. Fresh

Og her er så en musiktorpedo der går rent ind i bugen på ghettoblaster. Lad os knække os fætter storhjerne. Let’s break Master Genious.
Du lytter til pop 84. Du er hjemme igen.

Eller på dansk. Koto med Japanese war game

Du er på skinnerne af pop 84. Lydsporet der får dig til at bruge kroppen elektrisk (ekko udgang)

Koto’s musikalske forårsrulle. Japanese war game.

Du er forelsket men M/K’eren du har kastet din blytunge kærlighed på skulderne af er lidt cool så du tit må nøjes med minderne. Det kan jeg godt genkende og det kan Jenny Burton også på I remember what you like.

Jenny Burton kan godt huske hvad du kan li’. Remember what you like.

Og så er du og jeg gået ind i nedtællingsfasen frem til dagens kalioriebombe der eksploderer i øregangene på dig om ikke så forfærdligt mange minutter. Men inden da tager Kofi and Lovetones os til tælling på din tålmodighed på countdown.

Mindre snak. Mere musik. Du letter med pop 84.

Og værsgo. Så er der avanceret lydbeats for viderekomne. Du kommer til at møde Laid Back, Run DMC, Twilight 22, Rockers Revenge blandt mange andre som du aldrig har hørt dem før. Stem gaflen i. Her er pop 84 lagkagemix.

Denne mandags lagkagemix bestod for en vis del af White Horse, It’s like that, Electric Kingdom, play at your own risk og automatic lover.

Og så sidder den der. Lige i øjet. Klatten her i pølseenden fra gruppen Lama på denne rundtur. Pop 84 sætter igen termometret skrådt op i musikkulturen om en uges tid rundt regnet og cirka nemlig næste mandag hvor det bliver p3’s musikalske natredaktionsugle Carsten Vogel der sætter sig på styregrenen. Og du og jeg mødes om 503 timer fra nu nemlig mandag den. 29. april og får noget op at stå igen. Jeg er KS manden hvis rygte er adskillige decibel bedre end virkeligheden og indtil du og jeg mødes igen engang i den nærmeste fremtid så har du bare at ha’ det du ved…. Grauuuuu rigtig fantastisk.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har bearbejdet og suppleret teksten fra Jacob, noteret tider og opdateret databasen med det hele.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... &bi=5&bv=1

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Det inderste kultrum i templet, 09-04-1984, Torch Song, Kim Schumacher, Digital Emotion, Master Genius, m.m.m.

_________________
Kim Schumacher, manden der smiler, selv på røntgenfotos
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Transskription af speak for 1984-04-09

Indlæg af MikkelBreiler »

Inline edit.
tjornov skrev:Fra Jacob Nielsen. Ikke indtastet i databasen endnu. Mvh Søren Tjørnov

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

………..klapper nu..

Get up

Do get up

Yeaaaaahhhhhhhh

Uhhuuummmmmm

Yes indeed

Jeg ved godt det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd og nu rasler ulykkerne de næste 55 minutter igen ned over dig. Jeg er KS, manden hvis selvtillid ikke er større end at han stadig kan gå på vandet. Og fra Rosenørns Alle i København - byen hvor man kun skal slikke på den ene siden af frimærkerne. Det her er pop 84. Du er hjemme igen.

Yeah

Get up

Action

Action

Action

Get up med Digital Emotion

Og hvis hjernecellerne er grå. Livet er et halvsurt trut i kohornet og batterierne slidt ned så er der energi at tappe hos gruppen Torch Song. Gør dig klar til en rockkvikker. Prepare to energize med Torch Song

Og så kan du godt læne dig tilbage i sofagruppen. Og nyde udsigten over sjælens bakkede paranoialandskab. Du skal til Psykriatrikerne som vi kalder det indenfor Valby Bakke i selskab med gruppen Rockwell på den forfølgelsesvanvittige Somebody’s watching me.

Det er hverken 60’er flip, 70’er betonrock eller 80’er hønsestrikbeat det her. Men derimod noget helt friskt. Spørg bare Tyrone Brunson der presser sig i rillen på scratchede Fresh.

Warning… this record is scratched…

Tyrone Brunson med frisk fabrikeret funk. Fresh

Og her er så en musiktorpedo der går rent ind i bugen på ghettoblasteren. Lad os knække os fætter storhjerne. Let’s break Master Genius.
Du lytter til pop 84. Du er hjemme igen.

Eller på dansk. Koto med Japanese war game

Du er på skinnerne af pop 84. Lydsporet der får dig til at bruge kroppen elektrisk (ekko udgang)

Koto’s musikalske forårsrulle. Japanese war game.

Du er forelsket men M/K’eren du har kastet din blytunge kærlighed på skulderne af er lidt cool så du tit må nøjes med minderne. Det kan jeg godt genkende og det kan Jenny Burton også på I remember what you like.

Jenny Burton kan godt huske hvad du kan li’. Remember what you like.

Og så er du og jeg gået ind i nedtællingsfasen frem til dagens kalioriebombe der eksploderer i øregangene på dig om ikke så forfærdligt mange minutter. Men inden da tager Kofi and Lovetones os til tælling på din tålmodighed på Countdown.

Mindre snak. Mere musik. Du letter med pop 84.

Og værsgo. Så er der avanceret lydbeats for viderekomne. Du kommer til at møde Laid Back, Run DMC, Twilight 22, Rockers Revenge blandt mange andre som du aldrig har hørt dem før. Stem gaflen i. Her er pop 84 lagkagemix.

Denne mandags lagkagemix bestod for en vis del af White Horse, It’s like that, Electric Kingdom, play at your own risk og automatic lover.

Og så sidder den der. Lige i øjet. Klatten her i pølseenden fra gruppen Lama på denne rundtur. Pop 84 sætter igen termometeret skråt op i musikkulturen om en uges tid rundt regnet og cirka nemlig næste mandag hvor det bliver P3’s musikalske natredaktionsugle Carsten Vogel der sætter sig på styregrenen. Og du og jeg mødes om 503 timer fra nu nemlig mandag den. 29. april og får noget op at stå igen. Jeg er KS manden hvis rygte er adskillige decibel bedre end virkeligheden og indtil du og jeg mødes igen engang i den nærmeste fremtid så har du bare at ha’ det du ved…. Wrauuuuu rigtig fantastisk.
Lidt stavning.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hvad? Hvor?
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Hvad? Hvor?
Det er småting og det gik lidt hurtigt. -Mikkel
Besvar