Kim Schumacher event 12.06.10

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

S?ren Grebo skrev:Mikkel : du har ikke skrevet nogen seddel, kan du selv huske hvad du drak?

der kan overføres til følgende kontonr : regn 2510 og kontonr 0115 536 133.
Ja 5 x 33cl cola.

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

HenningGrebo skrev:Hey Michaél, brormand og alle andre (også Jacob som nok aldrig ser dette :wink: )

Stort tak for sidst!

Super godt arr - tak til brormand for de gode lokaliteter....

Sjovt med Buzz......og tak for præmieren - den vil jeg nyde på lørdag :lol:

Jeg er helt klar fredag den 10 dec for at fejre KS fødselsdag 8)
Samme herfra, fornemt arr, super inspiration, endviddere var der en masse helt fantastiske ting i selve oplæget, som vi kunne gå langt videre med, end vi nåede.
lørdag, Henning, mener du under selve brylluppet, eller mener du under paradeturen bagefter? En uge går hurtigt, næsten lige så hurtigt som et halvt år, Cheers!
diabolik
Indlæg: 21
Tilmeldt: 19-08-2008 16:45:00

Indlæg af diabolik »

Hi y'all!!!
Stor cadeaux til Herr Grebo for afholdelse af et super arrangement... 2 thumbs up!!!! :wink: 'Vinyl'-quizz'en var i særklasse og Buzz var top-underholdende!!!
Er helt 100 klar på d. 10/12
/HJ
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hej alle.
tak for roserne, det gør nok at jeg er frisk på et nyt arrangement den 10/12 :-)

Til Mikkel : så slipper du med kr. 40,- :-)

Til George : Jeg havde stort arrangement igen igår lørdag, men det var ikke bryllup vi så, men fodbold og det gik jo godt til sidst :-)

hey hop :-)
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Også en stor tak herfra, Søren. Det var jo herlige lokaler at være i og det var fedt at opleve, at du havde gjort en helt del ud af forberedelserne for at skabe den rette stemning. Og det lykkedes!

Jeg overfører penge. Eller på den anden side .. du står jo først i 'køen' til at få lov til at betale server og domæne et år frem i tiden. Det er her i juli, at den største post forfalder. Samlet er det kr. 215,- Hvad siger du til i stedet at overføre kr. 215-46 = kr. 169 til konto 5479-6270910 (Nykredit bank).

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Søren.
Tak for ordene og ja den er jeg med på, jeg overfører til dig istedet for.
Mvh Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar