Hvad kaldte Kim Stock, Aitken & Waterman?

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Hvad kaldte Kim Stock, Aitken & Waterman?

Indlæg af soren »

Han har sikkert kaldt SAW flere ting, men husker jeg rigtigt at "Stok, Ækel og Vandmanden" var en af dem?
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hej, det mindes jeg umiddelbart ikke. Min første reaktion er faktisk, at han kun har nævnt deres navne ganske få gange. To gange helt nøjagtigt, de gange hvor han spillede numre, hvor de optrådte under egne navne. Ellers sad han aldrig og causerede over deres navne. Skulle jeg mene.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jeg er helt enig.
har aldrig hørt ham kalde dem øgenavne.
mvh
Søren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Det med S.A.W. ringer heller ikke en klokke hos mig.

Det eneste øgenavn jeg sådan lige husker, er Rick Hæslig i Kim's outro den 28.11.1988 # 2.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Indlæg af soren »

Sanne Solonumsen
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Indlæg af soren »

Den med "Stok, Ækel og Vandmand" kom jeg i tanke om, da jeg, ansporet af en anti debat andetsteds, tjekkede noget SAW heyday på YouTube.

Min hjerne dimrede videre, og jeg er nu kommet i tanke om, hvor det øgenavn stammer fra. Det hidrører en fyr ved navn Christian Begtrup, der havde et crazy show på Radio Viborg ved navn BKF - Begtrups kolbøttefabrik. Det var satme skægt og han fandt på en masse spas. Blandt andet øgenavne som dette.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

soren skrev:Sanne Solonumsen
Var du stiv, da du skrev dette? Du byttede rundt på Linie 3 og Kim Schumacher -.)
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Indlæg af soren »

tjornov skrev:
soren skrev:Sanne Solonumsen
Var du stiv, da du skrev dette? Du byttede rundt på Linie 3 og Kim Schumacher -.)
Nej. Men din post fik mig på rette spor. Kim kaldte hende Sanne Salmonella.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

nu bliver jeg lidt nysgerrig. kan slet ikke huske at Kim nogensinde har omtalt Sanne. I hvilken sammenhæng har han det? for det er da ikke i et radioprogram eller hvad?

mvh søren grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Indlæg af soren »

Det var eftermiddagsradio. Og jeg vil skyde på at det var i 1990 og at KS har været gæst i programmet. Af to årsager. Havde det været KS eget show, havde I herinde ikke spurgt. Sanne udgav såvidt jeg husker sin hit LP senere end marts 1989, hvor KS stoppede med egne shows.

Jeg mener faktisk han sagde "seje søde Sanne Salmonella".
Besvar