Cherry cola

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Cherry cola

Indlæg af Torben Pedersen »

Så er cherry coca cola på det Danske marked igen :D

Dog kun i "limited edition" - men for en stund slipper man da for at hente i Tyskland....
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Cherry cola

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:Så er cherry coca cola på det Danske marked igen :D

Dog kun i "limited edition" - men for en stund slipper man da for at hente i Tyskland....
Jeg har allerede hamstret nogle stykker blot for at smage det igen. jeg har p.t. 8 store flasker under skrivebordet klar til at blive lagt på køl. Det er SÅ mange år siden jeg blot kunne gå ud i en butik og købe det i DK. Vi skal nok tilbage til 1986-1987. Da var det .25l flasker jeg købte.

Jeg har både set 0.5l og 1.5l flasker med Cherry Coke. Dr.Pepper er meget sukkersød til sammenligning. Denne om gang fra CocaCola er lige i øjet.

Hvordan i det norske - er der også CherryCoke der Tjørnov?

-Mikkel, CherryCoke er noget jeg forbinder meget med 80erne for DK. I udlandet er det jo rutine.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

3 stk 1,5l for 50 kr. i superbrugsen er bedste tilbud denne uge...
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:3 stk 1,5l for 50 kr. i superbrugsen er bedste tilbud denne uge...
Det er bedre end 2 for 38 kr. (plus pant) i sidste weekend. Jeg må hellere slæbe lidt mere hjem. Tjekkede lige en af dem igår, den kan mindst holde sig til june 2010. Da det er et sukkerprodukt så kan det sikkert holde sig 2010 ud.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Re: Cherry cola

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:Hvordan i det norske - er der også CherryCoke der Tjørnov?
Hvis der er en ting ved 80'erne, jeg ikke savner, så er det ...

Nej, jeg har ikke set Cherry Coke heroppe.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Update på bedste tilbud:

4 stk. 1,5l for 50 kr. i Føtex.

Såe Mikkel har du en Føtex i nærheden....
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:Update på bedste tilbud:

4 stk. 1,5l for 50 kr. i Føtex.

Såe Mikkel har du en Føtex i nærheden....
Det har vi nede i stationscenteret. Og jeg har lige repareret min forrige cykel, nu er kun begge dæk list ekset, bremsen virker ikke godt og der er kun et gear, det høje. Men jeg skal nok slæbe hjem. Min nyeste cykel står på stationen med smadret forhjul.

-Mikkel
Finn Snor
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10-09-2003 10:24:15
Geografisk sted: HC ?rstedsparken

Indlæg af Finn Snor »

Der danner sig et uhyggeligt billede af drengene fra ks.dk
Står den på cowboytoast iaften ???
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hvis Mikkel påstår, at han ikke kværner en pose kanelgifler i ny og næ, så lyver han ;-)
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Indlæg af soren »

Jeg har smagt (gensmagt) Cherry Coke i denne omgang, og det var ikke en køn oplevelse. Jeg holder mig til Pepsi Max.

Men til Jer der tilsynladende finder den søde og velparfumrede drik delikat, vil jeg give det fif, at den sandsynligvis altid kan købes I de fødevare importbutikker, der ligger inde omkring Kultorvet.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

soren skrev:Jeg har smagt (gensmagt) Cherry Coke i denne omgang, og det var ikke en køn oplevelse. Jeg holder mig til Pepsi Max.

Men til Jer der tilsynladende finder den søde og velparfumrede drik delikat, vil jeg give det fif, at den sandsynligvis altid kan købes I de fødevare importbutikker, der ligger inde omkring Kultorvet.
Jotak men der er det jo til filantropiske priser.

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

nu er den en af mine absolutte favoritter, men jeg kendte den ikke fra dengang, jeg må nok have overset den til fordel for Coca Cola light.
Jeg har forstået det således, at Coca Cola med alle midler har forsøgt at fragmentere produktet i år, og er kommet op med nogle nye ting så som citron-Cola og appelsin-cola, som jeg ikke kunne se pointen i, selv om de var gratis i nogen dage, men så har man altså også taget denne gamle geni-streg op, og den er helt suveren. jeg ville have opgivet den på forhånd p.g.a. de forudgående nyskabelser i år, kombineret med at jeg ikke kendte den fra før.
BilledeBilledeBillede
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

GeorgeVedel skrev:.. er kommet op med nogle nye ting så som citron-Cola og appelsin-cola, som jeg ikke kunne se pointen i
Pepsi havde i slutningen af 90'erne og starten af dette årti et 'Pepsi Twist' product (både Regular og Light) som var Pepsi med citron. Klart min favorit. Men som alle mine andre sodavandsfavoritter er også det produkt forsvundet igen.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Indlæg af soren »

Hvem husker Sparkk
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

soren skrev:Hvem husker Sparkk
Halvt danskvand, halvt Seven Up ...
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

soren skrev:Hvem husker Sparkk
Nej. Ingen klokker der bimler.

-Mikkel
soren
Indlæg: 76
Tilmeldt: 14-01-2007 12:23:21
Kontakt:

Indlæg af soren »

Jo naturligvis. Huskes især for den unikke træk-af kapsel.

Billede
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Jeg kan også godt huske den - syntes den smagte meget godt (sådan husker jeg det ihvertfald)

Ja, og træk-af kapslen var også et anderledes "træk".

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

soren skrev:Jo naturligvis. Huskes især for den unikke træk-af kapsel.

Billede
Neeeeeeever heard of it!


-Mikkel
Besvar