Telefon 1983-01-15

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Telefon 1983-01-15

Indlæg af tjornov »

B?de under #10 K. C. And The Sunshine Band - (You said) you'd gimme some more og #11 Lime - Come and get your love er der en telefon, der ringer flere gange.

Sk?gt at ingen har bem?rket dette tidligere - da jeg g?r ud fra, at ingen af numrene normalt indeholder s? meget ringen. Eller?

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

P? Lime - "Come and get your love" - er der en telefon i introen og ca. midt p? maxien.

Jeg kan ikke lige finde "You said You'd gimme some more", mine plader roder lidt for tiden...Men jeg husker ikke noget om, at der skulle v?re en "telefon" p? den maxi.

S? umiddelbart er det Lime "telefonen" der er brugt.

M?ske Finn har yderligere info?

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jo, jeg har s?m?nd bem?rket det, Kim siger bla. "er der da ingen der tager den telefon"
men jeg var da overbevist om at det var med p? pladen og mener ogs? kun at det er p? Lime nummeret.
mvh S?ren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

S?ren Grebo skrev:jo, jeg har s?m?nd bem?rket det, Kim siger bla. "er der da ingen der tager den telefon"
men jeg var da overbevist om at det var med p? pladen og mener ogs? kun at det er p? Lime nummeret.
mvh S?ren Grebo.
Arj alts?, nu styrer i jer lige. Det er en lyd DR har lagt p?, sikkert p? Kims foranledning, samme telefon bruges ogs? (manuelt) til jinglen for Radio Rita.

-Mikkel
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Mikkel, tag lige din lime maxi, din lytteb?ffer og udsendelsen frem.

Telefonen p? lime maxi'en er den samme telefon som h?res i udsendelsen.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Besvar