de f

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

de f

Indlæg af Vedel »

VI VAR DE F?, vi blev ikke set af de mange.
nu er vi de mange, og ser ikke de f?.
lyt til det f?rste halve minut af
MANUEL TEJADA1 SESSION 2007
http://www.youtube.com/watch?v=lxhajB7rcvk
det er hvad de f? h?rer nu.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Minimal techno is a form of electronic dance music (EDM) that is considered a Minimalism sub-genre of techno. It is characterized by a stripped-down[1] aesthetic that exploits the use of repetition, and understated development. This style of dance music production generally adheres to the motto less is more; a principle that has been previously utilized, to great effect, in architecture, design, visual art, and Western art music.

(wikipedia)
Finn Snor
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10-09-2003 10:24:15
Geografisk sted: HC ?rstedsparken

Indlæg af Finn Snor »

Velkommen til 2009, det er ikke undergrund mere.

www.beatport.com
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Det er ikke undergrund, men det var pop 8x med Kim Schumacher heller ikke. :D
Undergrund og upfront er to forskellige ting.

der er al for lidt focus paa det, der er upfront nu,
og alt for mange, der spiller saadan om 25 aar.

(formel der gaelder altid)
Finn Snor
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10-09-2003 10:24:15
Geografisk sted: HC ?rstedsparken

Indlæg af Finn Snor »

Pladder - der er masser der spiller b?de det nye og det gamle i dag.
Musikkens tilg?ngelighed online har gjort at alle med respekt for sig selv har downloadet de fleste essentielle ting fra random musikblogs.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

der er bare ikke ret meget af det nye, der er nyt !!!
Finn Snor
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10-09-2003 10:24:15
Geografisk sted: HC ?rstedsparken

Indlæg af Finn Snor »

Pladder igen, sig mig hvad stopper du i piben ? Der kommer mere musik idag end nogensinde f?r. Der er et hav af sp?ndende nye genrer med masser af udgivelser...Argumenter som "der er bare ikke meget af det nye der er nyt" holder is?r ikke en meter n?r du samtidigt linker til musik, der er flere ?r gammel.

Tag et lyt til dette mix jeg havde i Ungabunga p? P3 i fredags, der er ca 5 ?rs produktioner og remix af Tomboy - Hvor meget af det er gammelt nyt for dig ??

http://soundcloud.com/finn-snor/tomboy- ... inn-snor-1

Jeg har i?vrigt tagget mixet s? du kan se hvorn?r jeg ca mixer.

:mrgreen:
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Finn Snor skrev:Velkommen til 2009, det er ikke undergrund mere.

www.beatport.com
super super super!

jeg bem?rker is?r
neurotraxx: lost in memory, aki bergen remix
og akis instrumental remix
og original mix.
&
gloryhunters ep noir music
&
sweep the floor

Doomwork - Lost In Memory (Aki Bergen Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=LDjQ6fp0WWE
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Finn Snor skrev:Pladder igen, sig mig hvad stopper du i piben ?
eh, (host), jeg ville gerne stoppe noget i pipen, men jeg er ikke-ryger, s? jeg holder mig til mint-the m.m.
jeg deltager dog ikke p? mindste m?de i den verserende hetz mod rygere, jeg har ikke noget imod at folk ryger.
Dem med noget i pipen t?nker i ?vrigt mere klart m.h.t. musik, de er skarpere, er mere foran, har bedre overblik.

Finn Snor skrev:Der kommer mere musik idag end nogensinde f?r.
hvis man b?r kalde det s?dan...
selv ville jeg ikke bruge det ord om det meste af det
Finn Snor skrev: Der er et hav af sp?ndende nye genrer med masser af udgivelser
nej. musikken g?r altid kun i een retning og der er kun ganske f?, der fanger den. s?dan er det lige nu, s?dan var det klokken Kim, og s?dan var det i 1970, 1940, klokken j.s.bach m.m.m.

Finn Snor skrev:...Argumenter som "der er bare ikke meget af det nye der er nyt" holder is?r ikke en meter n?r du samtidigt linker til musik, der er flere ?r gammel.
upfront er altid originalt, det tager ikke skade af at tiden g?r. det er dem der spiller genren senere, som lukker og slukker. de numre Schumacher spillede bliver ikke mindre v?sentlige fordi tiden g?r. det man skal undg? er f.eks. de danske versioner, der typisk kommer 25 ?r senere.
Finn Snor skrev: Tag et lyt til dette mix jeg havde i Ungabunga p? P3 i fredags, der er ca 5 ?rs produktioner og remix af Tomboy - Hvor meget af det er gammelt nyt for dig ??
http://soundcloud.com/finn-snor/tomboy- ... inn-snor-1
Argigrahm feat Asia Argento - Someone (Tomboy remix)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg synes det er fedt, og flot pr?senteret i denne player, men jeg kender ikke ret meget af det. det er ikke det, jeg lige umiddelbart ville f? ?je p? idag, hvis du ikke havde gjort opm?rksom p? det.

kendte ikke denne soundcloud.
fin software.

jeg m? nok konstatere, at n?r een, der laver s?dan et mix, siger som du siger om det jeg siger vedr minimal, s? er det tid at t?nke p? om jeg m?ske, som du siger, tager fejl.
jeg kontakter nogen i stuttgart, de siger at 8 ud af 10 in-steder er minimal-discoteker nu, minimalhouse, minimal tecno, minimal-trance.
jo, det er p? tide at v?gne op. det er 2009. det er minimal.
det er ligesom elvis i 1956...
Besvar