Klubland 02-04-1986 - megamix

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Klubland 02-04-1986 - megamix

Indlæg af Torben Pedersen »

I bem?rkninger til megamixet har vi f?lgende st?ende:

"KS kalder mixet noget i retning af "Prowell-mix" (stavem?de usikker), men der er intet p? hverken cover eller label, som indikerer andet, end det som st?r under mixene p? begge sider nemlig: (by Roll) derfor er Roll angivet som kunstner for begge mix i b?de denne udsendelse og Studie 86 1986-03-24, hvor B-siden spilles."

N?r jeg lytter ordenligt efter til hvad Kim siger i introen, s? f?r jeg det til Roll (Kim "ruller" dog lidt p? bogstaverne)

Sp?rgsm?let er s? hvad i andre lytter jer frem til - om vi evt. kan slette kommentaren (vi har jo reference til pladen i pladeinfo) eller vi skal lade kommentaren st?.

Jeg mener, at tvivlen mht. stavem?de udelukkende skyldes at Kim "ruller" lidt p? bogstaverne i introen.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Hvad siger i andre :?:

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Efter 19 gennemlytninger er jeg også kommet frem til, at han nok bare siger 'Rrrrrroooøøøøllll. OK at slette kommentaren.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Ok, er hermed rettet.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:Ok, er hermed rettet.

Torben
Kim var ikke altid tydelig.

-Mikkel, "Gina de Jonie"
Besvar