Transskription af speak for Studie 86 18-08-1986

Transskription af speak, nye og rettelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Michael Leismann
Indlæg: 32
Tilmeldt: 15-02-2005 22:16:18
Geografisk sted: Hvidovre

Transskription af speak for Studie 86 18-08-1986

Indlæg af Michael Leismann »

S? kommer der lidt flere tekster.

Mvh
Michael

Studie 86: 18-08-1986
Note: Der mangler #1 og #2 samt de f?rste 3? minut af #3.

#3 (One 2 One)
Outroduktion (5:??): One 2 One ta?r en ting ad gangen, n?r det drejer sig om oplevelser, partnere eller bare herrens eller dames engel p? den strambuksede ?Angel in my pockets?.

#4 (Claudja Barry) (l?ngde 5:14)
Introduktion (0:08): Og s? kommer en dame op p? m?rkevarerne. Konen her er om et ?jeblik godt tr?t af ham den slappe knude i alt modet?jet og de dyre vaner. Kn?gten har alligevel ingen billige manerer. Claudja Barry har f?et nok af overfladebehandlingerne og leder efter nye gr?sgange, mens der er nedt?lling for sidste akt af parforholdet p? ?Down and counting?.
Outroduktion (5:03): Claudja Barry stikker den faste fyr, der ret borende ikke s? l?nge det varede, en med nedt?lleren s? det gynger i lydtapetet p? ?Down and counting?.

#5 (Oran 'Juice' Jones) (l?ngde 5:03)
Introduktion (0:02): Og s? ta?r Studie 86 dig ved ?rerne og f?rer dig ud i funkens langsomt faldende regn. En slentretur i selskab med den storskuffede Oran 'Juice' Jones, der har opdaget, at veninden boller ved siden af og har f?et nok p? ?The rain?.
Outroduktion (4:53): Oran 'Juice' Jones presser f?lelsernes deprimerede storskrydende citron for de sidste dr?ber og sk?lder konen ud, mens metrologerne lover d?rligt vejr i weekenden p? ?The rain?.

#6 (Johnny Romo) (l?ngde 32:07)
Introduktion (00:x03): And now, ladies and gentlemen, boys and girls, something very special, very hot, thirty five minutes of uninterrupted commercial free music, a remixed musical landscape, featuring songs by Janice Christie, Joyce Sims, Hanson & Davis, Nu Shooz, Janet Jackson, The It, Pet Shop Boys, Madonna and Annabella. Musical hands across the water from Phoenix, Arizona, USA. Produced by Keith Dennis, mixed by Johnny Romo. This is Studie 86, Romeo remix.
Midtvejskommentar (4:24): Mindst snak, mest musik, Studie 86.
Midtvejskommentar (11:36): Studie 86, din generations musik.
Midtvejskommentar (15:x35): Du er inde in Studie 86, lydsporet, der f?r dine ?rer op p? t?erne.
Midtvejskommentar (18:29): You are listening to Studio 86, Johnny Romo?s fan-funking-tastic remix.
Midtvejskommentar (26:56): Studie 86, det bedste du kan foretage dig med t?jet p?.
Outroduktion (29:38): Den sidste halve time har du lagt ?rer til Johnny Romo?s remix af ?Hungry for your love?, ?All and all?, ?Point of no return?, ?When I think of you?, ?Donny?, ?Was that what it was?, ?Papa Don't Preach? og her til slut om et ?jeblik ?War boys?. Studie 86, mega-maxi-mester-monster-million-dollar-mix.

#7 (Ken Heaven) (l?ngde 1:28)
Outroduktion (p? nummeret med Johnny Romo) (0:06): Thanks Johhny, great show.
Farvelkomst (0:22): Jep, nemlig, s?dan, i selskab med Ken Heaven er Studie 86 ved at n? op i de tyndeste luftlag i elektropoppen for i dag med den lokkende ?The calling?, men Studie 86 er selvf?lgelig tilbage p? krigsstien, p? jagt efter nye lydspor, alle hverdagen undtagen fredag. Jeg er Kim Schumacher, manden, der bruger i hovedet, hvad han har i f?dderne, og du og jeg kan lave flere bensp?nd sammen n?ste mandag, samme tid, sted og frekvens, hvis du t?r. Indtil da kast dig ud i livet, men pas p? at du ikke rammer nogen, og ha? det ? du ved ? wraauu rigtigt fantastisk.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har tilføjet den manglende tekst, generelt rettet teksten igennem og justeret alle tidsangivelser ud fra Søren Grebos master. Det hele er sendt til Michael Leismann, der vil kopiere det ind i www-databasen.

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har kopieret tekst og tider ind i databasen.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar