I sandhedens tjeneste

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

I sandhedens tjeneste

Indlæg af tjornov »

Modtog dette fra Peer Kaae i dag. Mvh S?ren Tj?rnov.

- - - - - - -

Emne: Kim er n?vnt "I Sandhedens Tjeneste"

FORH?NDSORIENTERING fra Lindhardt og Ringhof

13. februar udkommer den sande historie om Danmarks m?gtigste sladderblad

Peer Kaae
I sandhedens
tjeneste
?Afsl?ringen af mit liv p? SE og H?R?

Gennem 17 ?r var Peer Kaae en central figur p? SE og H?R. Fra start blev bladet hans livs omdrejningspunkt fra morgen til aften. Som ?rene skred frem, gjorde og skrev han ting, som han siden skulle fortryde.

I SANDHEDENS TJENESTE er en hudl?st ?rlig historie om en arbejdsplads fuld af druk og l?gnehistorier. Fra festen med de kendte under bladets legendariske chefredakt?r Mogens E. Pedersen til den ulmende kynisme under Henrik Qvortrup, som til sidst fyrede forfatteren blandt andet p? baggrund af en grundl?ggende uenighed om SE og H?Rs kurs.

PEER KAAE (f?dt 1965) blev i 1988 den yngste redaktionssekret?r p? SE og H?R nogensinde. Gennem ?rene skrev han is?r om danske og udenlandske kendte, ligesom han formulerede tall?se overskrifter til forsiden. Ved siden af SE og H?R har Peer Kaae blandt andet arbejdet som radiov?rt p? P3 og som DJ.

INTERVIEW: Forfatteren stiller gerne op til interview i forbindelse med udgivelsen ? kontakt pressekoordinator Dennis Andersen p? tlf.: 3615 6745, eller e-mail: dennis.andersen@lindhardtogringhof.dk

Fakta om bogen
Titel: I sandhedens tjeneste. Afsl?ringen af mit liv p? SE og H?R
Forfatter: Peer Kaae
Omfang: 266 sider
Pris: 249,95

Udkommer fredag den 13. februar ? sendes til anmeldelse mandag den 9. januar
MATERIALE: Bestilling af eksemplar med henblik p? anmeldelse sendes til e-mail: presse@lindhardtogringhof.dk, For yderligere information kontakt pressekoordinator Dennis Andersen p? tlf.: 3615 6745, eller e-mail: dennis.andersen@lindhardtogringhof.dk
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar