3 udsendelser -> 2 udsendelser

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

3 udsendelser -> 2 udsendelser

Indlæg af tjornov »

Mikkel, der er kommet lidt rod i databasen. Der er 2 indl?g i forummet vedr?rende en nyopdaget Fredags?bent + en Fredags?bent hvor der ?benbart ogs? h?rte en sang med efter speaken.

Oprindelig havde vi en Fredags?bent dateret 1985-07-26. Handler om retsager og sags?gninger. Min kopi har jeg fra Statens Mediesamling. Datoen er stensikker. Jeg havde kun speak med, men i Lars Rikardts kopi er der ogs? en sang med senere. Udsendelsen st?r stadig med denne dato i databasen. Men i till?g er der dukket en udsendelse op dateret 08-03-1985 med samme indhold.

Kan du bekr?fte at udsendelsen 08-03-1985 slettes og at 1985-07-26 i stedet opdateres med, at der skal v?re en sang efter speaken? Den 8. marts er det ikke varmt i New York! Den med datering ud fra en eller anden kvindedag duer ikke ;-)

S? er der dukket en Studie 85 op dateret 1985-07-19. Det m? for det f?rste v?re en Fredags?bent. Argumenterne for denne datering er lidt ogs? lidt dunkle for mig. Nok fordi du har misforst?et en af mine kommentarer i et andet indl?g. Vil du ikke lige v?re venlig at gentage her hvorfor du mener, at denne udsendelse skal dateres 1986-07-19?

Ellers udm?rkt arbejde. Og fantastisk, at det endnu en gang er sket, at en ny udsendelse er dukket op. Den ?rlige udsendelse ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: 3 udsendelser -> 2 udsendelser

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Mikkel, der er kommet lidt rod i databasen. Der er 2 indl?g i forummet vedr?rende en nyopdaget Fredags?bent + en Fredags?bent hvor der ?benbart ogs? h?rte en sang med efter speaken.

Oprindelig havde vi en Fredags?bent dateret 1985-07-26. Handler om retsager og sags?gninger. Min kopi har jeg fra Statens Mediesamling. Datoen er stensikker. Jeg havde kun speak med, men i Lars Rikardts kopi er der ogs? en sang med senere. Udsendelsen st?r stadig med denne dato i databasen. Men i till?g er der dukket en udsendelse op dateret 08-03-1985 med samme indhold.

Kan du bekr?fte at udsendelsen 08-03-1985 slettes og at 1985-07-26 i stedet opdateres med, at der skal v?re en sang efter speaken? Den 8. marts er det ikke varmt i New York! Den med datering ud fra en eller anden kvindedag duer ikke ;-)

S? er der dukket en Studie 85 op dateret 1985-07-19. Det m? for det f?rste v?re en Fredags?bent. Argumenterne for denne datering er lidt ogs? lidt dunkle for mig. Nok fordi du har misforst?et en af mine kommentarer i et andet indl?g. Vil du ikke lige v?re venlig at gentage her hvorfor du mener, at denne udsendelse skal dateres 1986-07-19?

Ellers udm?rkt arbejde. Og fantastisk, at det endnu en gang er sket, at en ny udsendelse er dukket op. Den ?rlige udsendelse ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
Nej udsendelsen 8/3 1985 er en udsendelse hvor giveaway p? dato er den internationale Kvindedag 8/3 som jeg skrev.

Den 26/7 er den dato hvor du har gennemlyttet en kopi fra Statens Mediesamling. Schumachers indl?g er ens med den jeg fandt hos LRJ, derfor har jeg fjernet den jeg oprettede.

Der er s?ledes 2 Fredags?bent'er fra LRJ. 1 for 26/7 som er komplet. Og 2 som er 8/3, med anderledes indhold og sang.

Databasen er rettet til.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Mikkel, vi snakker alts? om den samme udsendelse. Det er jeg sikker p?. Jeg har lige studeret og lyttet 1985-07-26 igennem. Der er f?lgende ligheder mellem det der i databasen st?r som 1985-07-26 og den udsendelse, som du har dateret 1985-03-08:

1) L?ngden af den f?rste speak er ens. Ja, jeg har skrevet 4:52 i databasen og du har skrevet 5:08. Men det klip jeg har liggende p? min harddisk varer 5:08. En fejl fra min side ?benbart.

2) Udsendelserne handler om det samme. Sagf?rerer og erstatningssager.

3) I 'min' udsendelse 1985-07-26 n?vner han ogs?, at kvindesagen i disse dage fejrer sit jubil?um. IKKE at den internationale kvindedag fejres. Der er der s? godt nok en uoverensstemmelse i forhold til 'din' udsendelse, men mon ikke en n?rlytter fra din side f?rer til samme resultat?

4) Det er alts? ikke varmt og lummert i New York den 8. marts!

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Mikkel, vi snakker alts? om den samme udsendelse. Det er jeg sikker p?. Jeg har lige studeret og lyttet 1985-07-26 igennem. .......
....
3) I 'min' udsendelse 1985-07-26 n?vner han ogs?, at kvindesagen i disse dage fejrer sit jubil?um. IKKE at den internationale kvindedag fejres. Der er der s? godt nok en uoverensstemmelse i forhold til 'din' udsendelse, men mon ikke en n?rlytter fra din side f?rer til samme resultat?

4) Det er alts? ikke varmt og lummert i New York den 8. marts!

Mvh S?ren Tj?rnov
Nu skal du ike tage dig af hvad jeg skriver n?r jeg selv har det varmt med feber :)

19/7 er den ene LRJ udsendelse og 26/7 er s? den anden som jeg fejlagtigt har sat p? 8/3. Umiddelbart foresl?r jeg at vi sletter den vi har p? 26/7 og retter dato for den p? 8/3. Ellers skal vi slette 8/3 og rette tid og tilf?je sange til p? 26/7 og det er jo noget besv?rligere.

-Mikkel, (n?sten) rask igen
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:19/7 er den ene LRJ udsendelse og 26/7 er s? den anden som jeg fejlagtigt har sat p? 8/3. Umiddelbart foresl?r jeg at vi sletter den vi har p? 26/7 og retter dato for den p? 8/3. Ellers skal vi slette 8/3 og rette tid og tilf?je sange til p? 26/7 og det er jo noget besv?rligere. -Mikkel, (n?sten) rask igen
OK, s?dan ;-)

Jeg har opdateret 1985-07-26 med indhold fra 1985-03-08 og slettet sidsn?vnte udsendelse.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar