KS-Tr?f 13/12-2008 i PederOxe p? Gr?br?dre Torv

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

KS-Tr?f 13/12-2008 i PederOxe p? Gr?br?dre Torv

Indlæg af MikkelBreiler »

Det var en fuser. - Det er helt klart ikke Warberg som havde arrangeret det i ?r.

Blot 4 DJS og det eneste fremh?vede navn er Mylius! S? er niveauet ligesom lagt p? forh?nd.

Cato varmede op med lunken halvfirser musik, og Mylius skulle komme p? 20:40.

Efter at Hyttels kammerat Keld var dampet af for at starte p? sit DJ job tidligere sad Hyttel og jeg alene p? PederOxe til 19:30. Der var ikke m?dt andre DJs, og s? t?nkte vi vi kunne sl? en runde om komplekset og se om det blev bedre n?r Mylius kom p?.
Undervejs p? vores g?tur blev vi enige om at n?r der ikke var andre DJs og der ikke m?dte nogle andre op fra de forrige ?r, s? ville Mylius ikke kunne hj?lpe p? det da han spiller musik i retning af det Cato allerede havde disket op med fra 18:00.
S? vi blev enige om at tage hjem igen.

S? for Jer som ikke kunne komme ind, I gik ikke glip af noget. Det ville have v?ret hyggeligt hvis vi var flere.

-Mikkel
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

:( Tr?ls for jer som vi siger her i Jylland. Mylle var jo ogs? med sidste ?r kan jeg forst?, m?ske bare en gentagelse. ???

-Stoltenborg
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Ved disse arrangementer, herunder det meget betydningsfulde og vigtige 15. dec. 2009, er der i virkeligheden kun en eneste mulighed: At lade kim selv pr?sentere musikken. Derved f?r man som en till?gsgevinst ogs? det helt rigtige musik-valg.

dj?s som var samtidige med Kim dur ikke, for Kim stod i mods?tning til dem.

dj?s fra generationen f?r dur ikke, for de har ikke helt check p? den groove som Kim var i.
Der er i Danmark en radio-dj, som i 1970 havde det samme up-front format som Kim havde i 1983.
men han rammer ikke den pr?cise 80er sub-groove som kim stod for. Han ville v?re superb til et tilsvarende arrangement m.h.t Beatles eller Deep Purple, men til 80er ting tilter han for langt ud i main-streamen. Kim Schumacher var Street-dance minded. Mylius er fona-minded.

Tilbage er muligheden med dj?s fra tiden efter Kim.
Hvis disse ikke er cutting edge, s? h?rer de ikke hjemme som dj?s ved et s?dant KS-arrangement.
Og hvis de er cutting edge, s? spiller de ikke KS.

Der er alts? kun en eneste mulighed: Kim selv.
Og der er jo rigeligt at v?lge mellem. Vi kunne hver is?r stille med en time eller en MC-side eller tilsvarende af det vi mener er bedst. S? vil der ligefrem v?re til det n?ste arrangement ogs
BilledeBilledeBillede
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hej george. Udem?rket id? som jeg foreslog for et stykke tid siden. Eneste problem var at det kun var mig, Breiler og lars Hyttel som var interesseret i at komme. Men er der flere som melder sig s? skal jeg nok finde et lokale og en dj pult hvor vi kan v?re. Men det bliver i kbh.
Godt nyt?r til jer alle.
Mvh s?ren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Finn Snor
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10-09-2003 10:24:15
Geografisk sted: HC ?rstedsparken

Indlæg af Finn Snor »

Er det ikke bare at finde en random dj, der rykker p? high energy eller den tyske italo ?

Jeg kunne for den sags skyld godt stille op, men s? ville det blive ?t langt megamix :lol: men s? er Peder oxe nok ikke det rigtige sted at holde det.
Besvar