Lidt oprydning + referencer til genbrug

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Lidt oprydning + referencer til genbrug

Indlæg af tjornov »

Jeg har et forslag. M?ske lidt kontroversielt. Det g?r ud p?, at vi sletter Radio Rita 1984-03-05. Det er ikke en Kim Schumacher-udsendelse.

Godt nok anvendes der seks numre fra 1984-01-30 som baggrund, men det g?r ikke udsendelsen til en Kim Schumacher-udsendelser.

Jeg vil i stedet foresl?, at:

1) Vi i udsendelsen 1984-01-30 skriver som en kommentar, at seks af numrene anvendes som baggrund til den n?vnte Radio Rita-udsendelse.

2) Alle steder, hvor udsendelser er blevet genudsendt, anf?rer vi det som en kommentar. Det mangler vist p? enkelte Fredags?bent-udsendelser.

3) Til de to Kim Schumacher-dobbelt-cd'er blev der anvendt speak fra en lang r?kke udsendelser. Ud for de enkelte numre i de enkelte udsendelser anf?rer vi som kommentar, at speaket blev anvendt til disse cd'er.

4) Det samme g?lder de numre, som Henrik Milling anvendte til sin Kim Schumacher-tribut den 1. april 2002. P? samme m?de som ved cd'erne anvendte han kun speaken.

Hvad siger I

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

det synes jeg er en god og fornuftig ide.
mvh
s?ren grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Lidt oprydning + referencer til genbrug

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Jeg har et forslag. M?ske lidt kontroversielt. Det g?r ud p?, at vi sletter Radio Rita 1984-03-05. Det er ikke en Kim Schumacher-udsendelse.
Jae. P? samme facon skal vi fjerne reklameb?ndene, de er heller ikke udsendelser. Alts? Canon, Expert og 7-up.
TV-udsendelser som ikke er bestyret af Kim b?r ogs? lade livet (kan ikke lige huske om vi fik lagt nogle Ser Man Det udsendelser ind, men Habakuk udsendelsen skal ogs? v?k).
Og vi skal ogs? tage Fredags?bent ud, det er heller ikke en Kim Schumacher udsendelse. Samt hvis vi har nogle jule udsendelser fra 1986 i tv med Kim Schumacher og Georg Julin og de ?vrige, for det er heller ikke Kim Schumacher udsendelser.

S? burde vores base ogs? afspejle alt det som Kim selv lavede i Radio og TV, med forbehold for nogle enkelte udsendelser, som vi er g?et helt glip af.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Nu har jeg fjernet Radio Rita-udsendelsen og lavet en kommentar p? 30. januar 1984 i stedet. Databasen indeholder nu kun rent Kim Schumacher-materiale som er bygget over nogenlunde samme l?st:

- Almindelige radioudsendelser med Kim Schumacher som v?rt. Indhold: Musik med speak der binder numrene sammen.
- Lidt mere uds?dvanlige radioudsendelser med Kim Schumacher som v?rt. Indhold: Musik med meget speak imellem og henover, med et gennemg?ende tema og egentligt jounalistisk indhold
- Tv-udsendelser med nogenlunde samme opbygning som de almindelige radioudsendelser + lidt klip fra interview og fra film
- Diverse reklameb?nd bygget 100 % over samme l?st som de almindelige radioudsendelser
- Korte reklamespot med speak og et enkelt musiknummer. Vel egentlig samme struktur som en almindelig radioudsendelser.
- Indslag fra Fredags?bent mfl. med meget speak, h?jt journalistisk indhold og enkelte musiknumre ind imellem

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar