Nye 'fund'

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Nye 'fund'

Indlæg af MikkelBreiler »

Det er r?dsomt at v?re ramt af arbejde, nu bruger jeg nemlig alt for mange penge :) jeg har lige brugt email her i ugen p? at diskutere priser p? tre Technics pladespillere fra way back dengang. Fra to s?lgere i Jylland og en fynbo. Totalt set en udskrivning p? 15000,- og s? er feriepengene ogs? brugt.

Jeg har s?gar bestilt to technics SH-98 headshells til pickupper fra Japan. Dette er nu mest til de pladespillere jeg allerede har. Jeg ved ikke hvad folk g?r med headshells, men det er sj?ldent at de originale sidder p?, n?r man f?r en ?ldre pladespiller.
Og de havde ogs? en Concorde 10 fra 1980.
Havde. For den k?bte jeg med. Den blev introduceret i 1980 stod der, og s? var det klart at jeg m? have den.

Jeg vandt endnu en headshell fra USA p? eBay. Den sad p? en arm til Technics SL-1700, men det lykkedes at overtale s?lger til at bruge skruetr?kkeren, s? jeg slipper for at f? hele armen tilsendt - blot for at smide %90 ud.

Resten af ?ret g?r med at tune den ene tonearm jeg har skaffet i vinters, p? alle tre pladespillere. Og n? ja. S? er loppemarked s?sonen g?et igang, men det ser ikke meget ud til at der er udend?rs loppemarked i Ballerup i ?r, ikke if?lge den lokale spr?jte. Og Ballerup Bladet plejer at v?re flink til at annoncere hvorn?r og hvor det er. Men imorgen tager jeg op til Shell tanken og henter morgenbr?d og s? ser jeg, om der er stablet loppemarked op eller ej.

Er der nogen som ved hvilken pickup type som blev brugt i Studie 4 og Studie 30?

-Mikkel
Besvar