SLL's Friend Space

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

SLL's Friend Space

Indlæg af Vedel »

p? myspace.com/sllremixessallyshapiro

Der er en ved navn Paul Rein,
S? suverent music kan man kun lave s? relativt ubem?rket, fordi vi er s? langt fremme i forl?bet af den her type musik. Havde det v?ret i 1980, var han blevet mere ber?mt end Change, "Peter Jacques Band" og "High Fashion" tilsammen.
Nile Rodgers figurerer i Paul Rein?s freind space.

Er det selve Nile Rodgers?
BilledeBilledeBillede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: SLL's Friend Space

Indlæg af MikkelBreiler »

GeorgeVedel skrev:p? myspace.com/sllremixessallyshapiro

Der er en ved navn Paul Rein,
S? suverent music kan man kun lave s? relativt ubem?rket, fordi vi er s? langt fremme i forl?bet af den her type musik. Havde det v?ret i 1980, var han blevet mere ber?mt end Change, "Peter Jacques Band" og "High Fashion" tilsammen.
Nile Rodgers figurerer i Paul Rein?s freind space.

Er det selve Nile Rodgers?
Tja min erfaring er at de kendte er derude i cyberspace, Bowie har haft interesse for mediet i over 10 ?r. Halle Berry chatter anonymt og jeg har for et par ?r siden skrevet med en remixer fra DMC p? discomusic.com da jeg ville have noget at vide om et mix KS har spillet. S? hvis du siger Paul Rein er p? MySpace og Nile Rodgers er hans ven, s? tror jeg p? dig og at de begge er dem selv indtil andet er bevist.

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Kendte du Paul Rein i forvejen?
BilledeBilledeBillede
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

KS har spillet et specielt remix af Hold Back Your Love en gang i 1986 (http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=0&bi=60).

Jeg har lp'en (den engelske version) hvorp? nummeret ligger. Ikke nogen top-lp efter min mening.

Mvh S?ren Tj?rnov
Senest rettet af tjornov 18-04-2007 21:24:08, rettet i alt 1 gang.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Jeg har maxien med "hold back your love" + et disconet remix og hot tracks remix. Det hot traks remix som Kim spiller, er efter min mening den fedeste version.

Derudover har jeg et hot tracks remix af "communicate" men der er Paul Rein ikke meget v?rd.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Der er alts? tale om en, som KS spillede.
Jeg havde blot bem?rket, at Paul Rein er meget bem?rkelsesv?rdig p? myspace.
BilledeBilledeBillede
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Torben Pedersen skrev:Det hot traks remix som Kim spiller, er efter min mening den fedeste version.
Helt enig. Det er h?rdest og breaket med vokalerne fra den originale svenske version er genialt!
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar