N?ste KS event.

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

N?ste KS event.

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Alle.
Jeg har netop overspillet videoen fra KS f?dselsdag p? peder okse til DVD.
For dem som ikke ved hvad arrangenmentet gik ud p?, s? kom der en masse kendte djs og spillede ks musik, deriblandt J?rgen Mylius, Master Fatman og Katrine Ring m.fl.
S? var det at det slog mig. Hvorfor laver vi ikke s?dan et arrangemet, men hvor det ikke er de kendte der kommer, men de kendte fra www.kimschumacher.dk :lol:
Derfor vil jeg godt h?re hvilken interesse der er for at jeg s?tter s?dan et arrangement op.
Hvem er interesseret i at spille som dj og hvor mange personer kan man lokke med som g?ster/lyttere?
Jeg har lokalet igennem en kontakt p? diskotek Emma(kbh) hvor vi kan l?ne en lounge hvor der er en dj-pult med cd/lp og plads til ca. 100 mennesker.
Vi kan f? lokalet gratis fra ca. 20.00 til 24.00 mod at vi k?ber drikkevarer i baren. Derefter kan der festes videre p? diskoteket til de lukker.
Jeg har allerede sat en dato t?t p? vores halv?rlige m?de, nemlig l?rdag den 9 juni kl 20.00

Men alts? vi skal bruge omkring 6-8 djs og hvis hver skaffer gennemsnitlig 8-10 g?ster, s? har vi allerede stablet en fed 80?r/ks eventfest p? benene.

Reglerne for dj er simple. Spil en halv time med udelukkende ks numre( vi checker p? databasen) med ks-speak eller uden, vinyl eller cd og festen k?rer.

Hvad siger i her p? forummet?

Ja, jeg er i god tid, men det skal man jo v?re her :shock:

mange hilsner fra
S?ren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Smukt tanke og godt forslag, S?ren. Noget lidt i den dur er vist blevet foresl?et for en del ?r tilbage. Desv?rre med samme respons. Beklager ;-)
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

(*)
Senest rettet af Vedel 25-04-2007 08:34:04, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

(*)
Senest rettet af Vedel 25-04-2007 08:33:02, rettet i alt 1 gang.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej S?ren og George.

Tak for jeres respons, men vi m? vist konstatere at KS fans har det bedst med at sidde foran anl?gget og pc?n derhjemme istedet for at dele interessen "live" i byen.
Synd :lol: Men s? sparer jeg da det besv?r.
Men hvad med Mikkel, Lars Hyttel og brormand, som plejer at v?re med. Kom ud af busken.
Mvh
S?ren.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

jeg troede bare folk tjekkede kalenderen en extra gang, p.g.a. det lange tidsrum,
ideen er da super.
p.g.a. beliggenheden af K?benhavn, ville jeg nok have sv?rt ved at stille med det n?vnte antal folk, men jeg var meget interesseret i arrangementet,
arrangementet som fik mig til at t?nke p? ovenn?vnte musikvideo

Hvad skete der med forumet?
Blev det lagt ned af robotter fra Sydkorea eller tilsv.?
BilledeBilledeBillede
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

yO ALLE jeg er frisk....og kan pt p? n?vnte dato.....

Og hvis vi ikke spiller den mest "hardcore" del af KS musik s? kan jeg sikkert skaffe en del firserlamsebamser fra dating.dk :lol:
Billede
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

GeorgeVedel skrev:Hvad skete der med forumet?
Blev det lagt ned af robotter fra Sydkorea eller tilsv.?
Harddisk-crash. M?ske ikke fysisk, men s? i hvert fald indholdsm?ssigt.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:
GeorgeVedel skrev:Hvad skete der med forumet?
Blev det lagt ned af robotter fra Sydkorea eller tilsv.?
Harddisk-crash. M?ske ikke fysisk, men s? i hvert fald indholdsm?ssigt.

Mvh S?ren Tj?rnov
Mistede vi nogle posts?

I?vrigt god ide. Restriktivt med Kun KS ting, og selvom jeg har en del KS vinyl og kunne spille vil jeg nok gerne undg? det da jeg aldrig nogen sinde har spillet noget for andre hvis ikke det er p? een pladespiller og for de som har bes?gt mig i lejligheden ved KS m?der.

-Mikkel
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej S?ren
Jeg syntes at det lyder som en superfed ide, men jeg tror desv?rre at det bliver sv?rt at skaffe den forn?dne tilslutning, hvis det skal v?re et lukket arrangement.
Jeg kan m?ske samle 3-6 stykker som deler vores passion for den fede 80`er musik, men der er langt op til 80-100.
Men hvis vi kan samle nok folk, vil jeg meget gerne hj?lpe med der praktiske.

Mvh

Lars Hyttel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

n???, s? var der et par stykker der v?gnede.
Alts? Mikkel, du kan bare spille en halv times ks numre over p? en cd, s? er den klaret.
S? har vi Mikkel der kommer med sin mor i ks t-shirt. 2 stk. :lol:
S? har vi Henning der kommer med 6 lamsebamser. 7 stk. :lol:
S? har vi Lars Hyttel der kommer med 3 + ham selv. 4 stk. :lol:
S? har vi mig selv som med en lille indsats godt kan skaffe 8 stk.
Sp?g til side.
Pr?v hver is?r i jeres omgangskreds at sp?rge de gamle kammerater eller i de forummer i bev?ger jer rundt i.
Kan vi bare skaffe 8 hver s? har vi en startfest med 32. Det synes jeg kunne v?re ok.
G?r en indsats en uge og ellers begraver vi ideen.

mvh
s?ren grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

S?ren Grebo skrev:n???, s? var der et par stykker der v?gnede.
Alts? Mikkel, du kan bare spille en halv times ks numre over p? en cd, s? er den klaret.
S? har vi Mikkel der kommer med sin mor i ks t-shirt. 2 stk. :lol:
S? har vi Henning der kommer med 6 lamsebamser. 7 stk. :lol:
S? har vi Lars Hyttel der kommer med 3 + ham selv. 4 stk. :lol:
S? har vi mig selv som med en lille indsats godt kan skaffe 8 stk.
Sp?g til side.
Pr?v hver is?r i jeres omgangskreds at sp?rge de gamle kammerater eller i de forummer i bev?ger jer rundt i.
Kan vi bare skaffe 8 hver s? har vi en startfest med 32. Det synes jeg kunne v?re ok.
G?r en indsats en uge og ellers begraver vi ideen.
Hvis nu vi siger at dem vi sp?rger ogs? gerne m? spille KS musik og CD er tilladt, s? kunne det v?re sjovt at se hvad folk g?r - hvis vi siger 3 sange (og det m? ikke v?re oplagt, s? alle dukker op med de samme 5 sange). Det skal v?re s? at vi kan sidde og g?tte. :)

Der er en gut som skrev en kommentar i vores g?stebog p? basen, somovervejer at dukke op til n?ste store m?de, ville nok v?re interessant at se hvad han ville v?lge n?r det skal v?re KS men ikke m? v?re oplagt. Ku ogs? v?re sk?gt hvis flere fra forum'et gad komme - jeg synes ikke vi skal satse p? flere end os selv som udsalgsgivende. men m?ske du skulle tag og s?tte Spermatozoerne op som rejsem?l. En lille ? hvor alle folk er i godt hum?r, spiller musik fra 80erne og taler som Kim Schumacher. Eventuelle arrangementer p? ?en kunne v?re en 80erfest hvor de rejsende gerne m? spille 3 sange n?r blot KS har spillet dem. I brochuren skal der v?re URL til vores site og til forum'et.
S? burde folk kunne huske at pakke kufferten korrekt: gammel musik og penge til entre og baren.

Vi skal s? blot omd?be stedet til netop Spermatozoerne. Og ?en beh?ver jo ikke ligge fast det kan v?re en dok-? som kan ligge hvor som helst n?r blot der et v?dt ligesom en bar kan v?re v?d....

Hey, det virker n?sten som om det er George som skriver :shock: :wink:

Og hverken min mor eller jeg kan passe t-shirtene, s? jeg har min mors i overskud, med det forbehold at Erling har f?rsteret til at k?be den. Han fik jo ingen da vi lavede dem. (Lidt hans egen skyld).

-Mikkel, "Flight KS2007 for Spermatozoerne now boarding at Gate 7"
Steen Nielsen
Indlæg: 23
Tilmeldt: 01-09-2005 21:47:02
Geografisk sted: Stevns
Kontakt:

Super ide - jeg er frisk

Indlæg af Steen Nielsen »

Hej alle

Jeg er frisk p? en 80'er fest - og p? at spille.

Med et minimum af PR, s? sidder den fest lige i skabet.

Jeg kender da i hvert fald de f?rste 20 som gerne vil komme.

Vil gerne s?tte en kasse kondivand (retro-udgaven, selvf?lgelig) p?, at min pladetaske vil indeholde gode Schumacher sager, som ingen andre vil spille 8)

Steen
(som stadig venter nyt fra Mikkel om mine gamle kassetteb?nd :wink: )
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

s?dan skal det v?re Steen, godt g?et :lol:
Nu tager jeg til Thailand 2 uger p? tirsdag og n?r jeg kommer tilbage, s? har vi 8 eutuisaistiske dj`s og 50 g?ster og s? er det arrangement p? banen. kj?r :lol:

Mange hilsner fra snart 30 grader og brun kul?r S?ren.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

GeorgeVedel skrev:jeg troede bare folk tjekkede kalenderen en extra gang, p.g.a. det lange tidsrum,
ideen er da super.
p.g.a. beliggenheden af K?benhavn, ville jeg nok have sv?rt ved at stille med det n?vnte antal folk,.....
Arranger en bustur til hovedstaden.... :)

-Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Super ide - jeg er frisk

Indlæg af MikkelBreiler »

Steen Nielsen skrev:....(som stadig venter nyt fra Mikkel om mine gamle kassetteb?nd :wink: )
N?ja de st?r i en pap?ske. M? egentligt se at finde kassen frem og overveje at sende dem tilbage med nogle skiver i ogs?.
Jeg tror ikke at skiverne ligger i kassen ogs?, det er der vist ikke plads til. Men jeg skal s? bare finde en st?rre pap?ske.

Sidst jeg s? p? kassen var f?r jeg fik nyt job p? fuld tid, siden har jeg ikke samplet b?nd eller plader - eller redigeret noget musik overhovedet.

Lidt surt at jeg render livet af mig til n?sten ingen penge og aldrig har overskud til at s?tte mig ned og lave noget af det jeg gerne vil n?r jeg har fri.

Jeg m? lige se om ikke jeg kan f? det gjort i n?ste uge.
Det burde v?re muligt at finde ?sken, og se hvor jeg lagde den stabel skiver som h?rer til. Og med lidt held er der en egnet solid pap?ske ovre i supermarkedet som kan holde b?de b?nd og skiver.

-Mikkel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej alle.
Kan se at der stadig ikke er den store interesse.
Fint nok, vi dropper det.
Hyg jer foran pc?n. Ha ha ha.

mvh
s?ren.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Suk!
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hej Alle

Jeg syntes ogs? at det er trist at Grebos initiativ ikke bliver til noget. Men jeg kan godt forst? ham, der virkede ikke til at v?re den helt store opbakning til projektet. M?ske skulle man fors?ge sig i mindre m?lestok, evt pr?ve at f? fat i et mindre lokale og selv st? for mad og drikke. Eller noget i den stil ?
Jeg h?ber at vi kan f? stablet en arrangement p? benene til n?ste KS samling i juni

Mvh

Hyttel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej igen.
Jeg kan ikke forst? at George sukker, du var jo ikke klar til at komme selv??
og Lars, selvf?lgelig skal vi have vores lille halv?rlige arrangement.
Hvad med den 10 juni? Mikkel, du og jeg plejer jo at v?re klar.
Er der andre? vi m?des som regel p? kirkeg?rden (birker?d) finder et pizzaria og m?ske en lejlighed og s? g?r snakken og musikken.
Hvad siger brormand? og m?ske Tj?rnov.

mvh
s?ren.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Brormand dvs Grebo Senior er klar til det fulde program - dvs firserfest l?rdag den 9 og blomst til Kim om s?ndagen 8)
Billede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

S?ren Grebo skrev:Hej igen.
Jeg kan ikke forst? at George sukker, du var jo ikke klar til at komme selv??
og Lars, selvf?lgelig skal vi have vores lille halv?rlige arrangement.
Hvad med den 10 juni? Mikkel, du og jeg plejer jo at v?re klar.
Er der andre? vi m?des som regel p? kirkeg?rden (birker?d) finder et pizzaria og m?ske en lejlighed og s? g?r snakken og musikken.
Hvad siger brormand? og m?ske Tj?rnov.

mvh
s?ren.
Det er S?ller?d Kirkeg?rd. bare s? du ikke st?r et andet sted end os den dag :)
Men jeg kunne godt arbejde p? at f? s? meget plads til r?dighed at vi kan lave noget i min lejlighed den l?rdag. Vi skal s? over at spise p? den lokale burgerbar eller Tyrkiske restaurent, det er en Ankara hvor man spiser s? meget man vil fra buffet'en.

Vi har faktisk aldrig v?ret p? buffet n?r vi er hos mig.... men OK fast food er mere i Kims ?nd s?dan en dag. :)

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

(*)
Senest rettet af Vedel 21-06-2007 12:28:14, rettet i alt 2 gange.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jamen s? lad os reservere s?ndag den 10 juni til S?LLER?D kirkeg?rd og h?be p? plads hos Mikkel og s? er jeg da med p? buffet til en forandring.
og brormand vi kan da lave en lille firserfest med playstation musikquiz buzz hjemme hos os hvis ikke der kommer et bedre tilbud. :-)

mvh s?ren.grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hey alle.
Noget nyt om hvem der er med denne dag og om jeg stadig skal reservere dagen.
God pinse.

Mvh
S?ren.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Indlæg af hyttel »

Hall?jsa alle

Jeg er umiddelbart klar denne dag, evt ogs? til lidt firserfest som der er forsl?et, m?ske med en enkelt drink eller 2
men jeg m? lige tjekke med konens kalender

Mvh

Lars Hyttel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh .... !

Nej, desv?rre. Jeg er kun en kort tur i DK 2 uger efter. ?v-?v-?v. N?, men det er vist en temmelig selvvalgt situation.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh .... !

Nej, desv?rre. Jeg er kun en kort tur i DK 2 uger efter. ?v-?v-?v. N?, men det er vist en temmelig selvvalgt situation.

Mvh S?ren Tj?rnov
Hvad med om vi f?r due datoer som du kan og s? ser vi om vi kan lave noget p? en af dem?

Jeg har lige snakket med Jacob og han er ?ben for 10/6 men vi vil selvf?lgelig godt have s? mange som muligt med. N?r det alligevel ikke bliver p? selve dagen kan vi ogs? lave det lidt senere.

Og lad mig sige det med det samme: Der er IKKE plads hos mig. Men jeg hiver gerne en b?rbar med til noget musikg?t.
Min lejlighed er et stort rod med alt for meget gl. hifi og alt for mange plader og b?nd.

-Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Er der nogen som har lyst til at lave noget s?ndag 10/6?

Mikkel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Mikkel og Hyttel.

Jeg synes opbakningen denne gang har v?ret us?dvanligt d?rlig. Vi er de samme 3 som sidst vi m?dtes i vinters. Meget trist, da vi jo sidste sommer havde den store forn?jelse at m?de selveste Schumachers mor :D
Jeg har derfor truffet et andet valg.
K?resten og jeg g?r ind i den endelige beslutning om at k?be en lejlighed/r?kkehus og derfor vil vi bruge weekenden fuldt ud til dette projekt.
N?r dette lykkes vil jeg med gl?de l?gge hus til n?ste arrangement.
M?ske vi kan finde p? noget f?r december.
Mvh
S?ren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar