en ordentlig m?tte

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

en ordentlig m?tte

Indlæg af Torben Pedersen »

Er der nogen som ligger inde med slipmats fra Streetdance?

Mikkel og jeg fik den sidste udgave - lige inden forretningen lukkede.

Men jeg er p? udkig efter dem fra 80'erne.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

(*)
Senest rettet af Vedel 23-04-2007 15:44:40, rettet i alt 1 gang.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Jo, det er selvf?lgelig en mulighed - men nu er det kun en ?gte streetdance slipmat som har interesse.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Har en, endda med 01-telefonnummer, den m? v?re fra 1986, hvor jeg ogs? k?bte min 1210'er. Meeeen, den er selvf?lgelig ikke til salg. Desv?rre.. ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: en ordentlig m?tte

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:Er der nogen som ligger inde med slipmats fra Streetdance?

Mikkel og jeg fik den sidste udgave - lige inden forretningen lukkede.

Men jeg er p? udkig efter dem fra 80'erne.

Torben
Pr?v Erling. Han har m?ske en eller to fra dengang eller kender nogen som stadigt har en eller flere.

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Jeg fik 2 gratis en gang jeg havde k?bt en stor stak plader i Street Dance.
Jeg kan godt se pointen. De var noget s?rligt.
Vi m? g? ud fra, at nationalmuseet har v?ret v?gne...
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Re: en ordentlig m?tte

Indlæg af SLL »

Torben Pedersen skrev:Er der nogen som ligger inde med slipmats fra Streetdance?

Mikkel og jeg fik den sidste udgave - lige inden forretningen lukkede.

Men jeg er p? udkig efter dem fra 80'erne.

Torben
Jeg mener, at skulle have 2 af de gamle "Funk You" slipmats med nummeret 01 - 15 90 70.

Jeg sidder i hvertfald med den ene, som pt. bruges p? min gamle 1210. Men jeg havde p? et tidspunkt to ens mats, og det mener jeg stadig jeg har. S? kan du bare f? den ene Torben. Jeg skal nok lede.

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Hej Steen

Det lyder sgu l?kkert - har l?nge ledt efter en ?gte 80'er streetdance slipmat.

Hvis du skulle finde den - s? har jeg sikkert nok noget vinyl du kan f? i bytte.

Mvh
Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hvis jeg har en ekstra, s? st?r den mellem mine plader et eller andet sted. S? jeg starter bare fra ende til anden med at lede, da jeg ikke har noget som helst system i pladerne, ?v :)
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Ok, s? har du det samme "system" i pladerne som jeg har :)

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Ja, det er noget skidt hvis man skal finde en bestemt plade... hurtigt hehe. Jeg havde engang system i dem, men efter jeg stoppede med at spille med vinyler ude, s? er det hele blevet blandet sammen.

N?, jeg m? over og lede. Jeg er nemlig 100% sikker p?, at da jeg solgte min nr. 2 1210, at den originale tykke 1210 m?tte fulgte med. S? det er derfor jeg mener at have en Streetdance 80er m?tte mere.

Jeg vender tilbage asap.
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hey Torben,

Jeg har ikke glemt dig, jeg er bare lidt oph?ngt her f?r jul. Skal nok tjekke alle mine gemmesteder hurtigst muligt. En hurtigt gennemgang af mine plader, afsl?rede ikke m?tten. S? der skal en dybere plade for plade gennemgang til :)

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

SLL skrev:Hey Torben,

Jeg har ikke glemt dig, jeg er bare lidt oph?ngt her f?r jul. Skal nok tjekke alle mine gemmesteder hurtigst muligt. En hurtigt gennemgang af mine plader, afsl?rede ikke m?tten. S? der skal en dybere plade for plade gennemgang til :)

SLL
Lige to observationer herfra:

01 nummeret blevindf?rt i maj 1989 s? den m?tte er ogs? fra starten af 90erne.....

Du kan have lagt den blandt andre ting end blot plader. For eksempel i et cover til en AM Kemi antistatm?tte eller l?se plastcovers / inderposer og derfor beh?ver den idag slet ikke v?re blandt pladerne men der hvor har haft de ?vrige ting. Den kan faktisk ogs? ligeg i coveret til en plade du har mistet eller ridset s? meget at du har smidt den ud.
Jeg har ikke orden i mine plader mere. Der er ikke plads p? mine reoler mere. det er nok 2.5 ?r siden jeg sidst havde s? meget orden at andre ikke troede det var rod n?r de s? det.

-Mikkel

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:01 nummeret blevindf?rt i maj 1989 s? den m?tte er ogs? fra starten af 90erne.....
Ikke forst?et. Omr?dekoden 01, og alle de otte andre omr?dekoder, blev indf?rt lang tid f?r det. Sandsynligvis da man begyndte overgangen fra manuelle til mekaniske/elektriske telefoncentraler i starten af 70'erne.

Det der blev tvungent fra maj 1989 var, at man - ogs? n?r man ringede inden for 01-omr?det - skulle taste 01 foran. Eller kunne man inden for omr?derne n?jes med at taste de sidste 6 cifre.

Min Streetdance-m?tte med 01-telefonnummer k?bte jeg i 1986.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlæg af Erling Larsen »

Jo Mikkel, jeg har skam en Street Dance m?tte med 01 nummer.
Har egentlig dem alle, da der p? et tidspunkt gik sport i at samle p? dem.
Selv de gamle plakater, T-shirts mv. ligger stadig i nostalgipakken p? loftet.

Jeg kan ikke f? mig selv til at bortgive den med 01 nummeret, med mindre jeg finder flere af den. Det er dog ikke umuligt, da jeg har lagt disse m?tter til side hvergang jeg har f?et fingrene i en.
Jeg kigger efter en og findes der mere end 1 ex. i samlingen, bortgives den gerne.

Go? jul til jer alle herfra
Mvh Erling 8-)
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

SLL skrev:Hey Torben,

Jeg har ikke glemt dig, jeg er bare lidt oph?ngt her f?r jul. Skal nok tjekke alle mine gemmesteder hurtigst muligt. En hurtigt gennemgang af mine plader, afsl?rede ikke m?tten. S? der skal en dybere plade for plade gennemgang til :)

SLL
Hej Steen

Helt ok - ikke noget som haster.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Erling Larsen skrev:Har egentlig dem alle, da der p? et tidspunkt gik sport i at samle p? dem.
Selv de gamle plakater, T-shirts mv. ligger stadig i nostalgipakken p? loftet.
Wow det lyder fr?kt - snakker vi om den store sorte "funk you!" plakat med hvid skrift. Som bla. blev gratis uddelt i december '86?

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlæg af Erling Larsen »

Der er en plakat kun med tekst, s? det m? n?sten v?re den...Og den er desv?rre noget medtaget med 20 ?r p? bagen.
Der er ogs? andre med hhv. gult acid smiley m. skudhul, en gr?n zombie tingest mf.l. Desuden ligger der en stak kataloger som jeg ikke har nogen oversigt over (endnu). Men de g?r fra sidste halvdel af firserne og frem.
Jeg k?bte altid det nyeste nummer af DJ magasinet "Jocks", n?r jeg var nede i Street Dance. De er faktisk sjove i dag, da b?de udstyret samt hitlisterne er temmelig for?ldede, men for pokker det er et flashback.
Men jeg har erfaret at man ikke skal lade sit t?j ligge for l?nge pakket v?k. Jeg kan ikke passe nogle af de gamle T-shirts og bluser mere :P
Mvh Erling 8-)
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Og s? der jo lige en her, som mangler at tjekke sine vinyler for en ekstra Streetdance m?tte :oops:

Sorry Torben, det bliver gjort i weekenden for sure!

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Det er helt ok - du er undskyldt :)

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Besvar