Pladeinfo og indhold af megamix (poll)

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar

Hvad er lettest at l?se?

Afstemning sluttede 27-10-2006 10:21:07

Madonna - Into the groove
6
75%
Madonna "Into the groove"
1
13%
Madonna: Into the groove
1
13%
 
Afgivne stemmer: 8

tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Pladeinfo og indhold af megamix (poll)

Indlæg af tjornov »

Jeg har ryddet lidt op i databasen. Alle steder, hvor der stod pladeinfo i bem?rkningsfeltet har jeg flyttet det ind til pladeinfo. Og alle steder, hvor indhold af megamix kun stod i pladeinfo har jeg kopieret det ud i bem?rkningsfeltet.

Men vi angiver indhold af megamix p? tre forskellige m?der - med bindestreg, skr?streg, anf?rselstegn og kolon. Hvis du finder det relevant, at vi retter det hele ind til h?jre, s? deltag i ovenst?ende afstemning om hvilket format, der b?r v?re det rigtige (og som undertegnede sandsynligvis vil anvende ved n?ste gennemretning).

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Helt klart ?verste s?tning.
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

1)
Blev det s? vedtaget, at det bliver ?verste forslag som skal g?lde for tracklister p? megamix?

2)
Og skal jeg forts?tte med at l?gge trackliste p? megamix ind under kommentar feltet p? plade-info, s?ledes at tracklisten ikke st?r og fylder ude i bem?rkninger i h?jre margen i databasen?

S?ledes at det ser s?dan ud: Studie 87 16-02-1987 # 9

og ikke s?dan her: Studie 86 29-12-1986 # 5

Jeg skal til at have ajourtf?rt MFMM og indsat tracklister p? de megamix vi ikke kender titel p?.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Ja, forslag 1) kommer til at g?lde. M?ske endda med et lille twist. Jeg har flere steder set, at vi i forvejen har megamix listet p? den m?de, men hvor titlen endvidere er skrevet i anf?rselstegn.

Mht. tracklistninger direkte i oversigterne, vil du s? ikke lade dem st?? Jeg har skrevet en note om dette tidligere (kan ikke lige finde den nu) hvori jeg forsvarer, at tracklistninger st?r b?de i den almindelige oversigt og i pladeinfo. At den ogs? skal st? i den almindelige oversigt giver (i hvert fald mig) et langt bedre overblik.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar