Studie 86 15-12-1986 # 6

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Studie 86 15-12-1986 # 6

Indlæg af Torben Pedersen »

Mikkel, har du den version som Kim spiller her?

The color mix er det ihvertfald ikke.

Kan heller ikke lige finde nogen remix services som passer med den.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

6. 20:37 04:54 Madonna True blue

det tro jeg ikke jeg har ikke lige min Madonna samling fremme.
Skal nok se om jeg ikke har den p? maxi, men er det en special version s? er det n?sten udelukket.

-Mikkel
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Jeg tror ikke at den udgave overhovedet er udgivet p? vinyl. I samme udsendelse spiller han ogs? TKA-One way love hvor han i ?vrigt ogs? n?vner citat: "remixet som ikke kan f?s p? plade kun her!".
Kan remixet m?ske m?ske v?re "hjemmelavet" :?:
Mange DJ's ynder jo at lave deres egne versioner ikke ogs? SLL :?:

hilsen
St :D ltenb :D rg
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Stoltenborg skrev:I samme udsendelse spiller han ogs? TKA-One way love hvor han i ?vrigt ogs? n?vner citat: "remixet som ikke kan f?s p? plade kun her!".
Hhhmmm mener at lige inde med den TKA version Kim spiller, en US promo.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Du kan have ret :o
M?ske er den "True Blue" version ogs? kun udkommet som en promo/White label :?:

-Stoltenborg
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Stoltenborg skrev:M?ske er True Blue ogs? kun udkommet som en promo/White label :?: -Stoltenborg
Ja, det er nok noget hen i den retning. Kan ikke f? det til at stemme med udgivelser fra remix services (dem vi kender til)

M?ske man skulle finde en hardcore madonna samler ude p? det store www - s?dan en f?tter kan m?ske hj?lpe.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

M?ske man skulle finde en hardcore madonna samler ude p? det store www - s?dan en f?tter kan m?ske hj?lpe.

Det skulle du have spurgt mig om f?r et par m?neder siden, da var jeg sammen med 84999 andre Madonna fans i Horsens :D
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Ja - det burde v?re det rigtige forum....
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hejsa gutter,

Jeg g?tter p?, at det sikkert er en hemmelig / sj?lden vinyl som Kim har f?et fat p?, og som Torben m?ske ogs? har? :)

Desv?rre har jeg ikke selv mulighed for at h?re klippet, ?v :(
Men Madonna er altid fedt :)

Tillykke Stoltenborg med din Madonna koncertdeltagelse, bare det havde v?ret mig, ?v igen :cry:

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Studie 86 15-12-1986 # 6

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:Mikkel, har du den version som Kim spiller her?

The color mix er det ihvertfald ikke.

Kan heller ikke lige finde nogen remix services som passer med den.

Torben
Jeg har Color mix maxien listet i min database og s?vidt den (!) er det den eneste udgave af True Blue jeg har.

-Mikkel
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Mikkel - du har faktisk ogs? en anden verision.

I tidernes morgen da vi var p? rov hos Soundstation, da st?dte du p? en skive med et Madonna megamix og nogle Madonna remixes.

S? hut jeg visker - s? er det Fatbag production som har beg?et denne skive.

Jeg sprang let og elefant hen over den, da vi rodede plader igennem hos Soundstation - men dit skarpe ?je lagde m?rke til den.

Jeg har dog senere anskaffet skiven - og det er heller ikke det True Blue remix som KS spiller.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Stoltenborg skrev:Jeg tror ikke at den udgave overhovedet er udgivet p? vinyl. I samme udsendelse spiller han ogs? TKA-One way love hvor han i ?vrigt ogs? n?vner citat: "remixet som ikke kan f?s p? plade kun her!". Kan remixet m?ske m?ske v?re "hjemmelavet" :?:
Hmm, i 1984 spillede han masser af numre, ja, faktisk hele udsendelser, der var bygget op af specielle remix lavet til og spillet p? 92 KTU, Kiss FM mfl. Mon han igen har v?ret i NY med b?ndoptageren?

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:Mikkel - du har faktisk ogs? en anden verision.

I tidernes morgen da vi var p? rov hos Soundstation, da st?dte du p? en skive med et Madonna megamix og nogle Madonna remixes.

S? hut jeg visker - s? er det Fatbag production som har beg?et denne skive.

Jeg sprang let og elefant hen over den, da vi rodede plader igennem hos Soundstation - men dit skarpe ?je lagde m?rke til den.

Jeg har dog senere anskaffet skiven - og det er heller ikke det True Blue remix som KS spiller.

Torben
Aha. Der kan man se du kan nok se det er noget tid siden jeg har haft s? meget plads at jeg har kunnet g? over i reolen og s?tte alle Madonna pladerne sammen ved siden af hinanden og af og til tage en og spille den....
jeg har for meget udstyr.

Kom til at k?be en Technics RS-678 b?ndoptager med rack?rer p? eBay i s?ndags og 3 Technics b?ndoptagere i mandags.
RS-616 ?ldre sag.
RS-BX404 med guld stik.
RS-TR165 dobbelt.

Ugen f?r fik jeg ogs? en Denon med god lyd og HX-Pro, samt Jamo J-90/4 h?jttalere.
Og to uger f?r dem endnu en Denon DR-171 med lidt m?rk lyd, en Sony 5x CD karussel ting og en Technics CD spiller. Samt to fjernbetjeninger til Sony cd spillere.

I?vrigt er kobberprisen steget meget. Det er derfor jeg selv laver mine high-end kabler.
Jeg har lavet nogle lydkabler med guldstik ud af noget 75 ohm antenne kabel, lidt stift men de virker ganske fortrinligt og det er en fordel at kunne lave eksakte l?ngder - s? ligger der ikke et bundt kabel og roder p? gulvet oven i str?mkablerne. 10 meter antenne kabel er billigt nok. Cirka 40 kroner i Silvan. Men jeg tror jeg snupper en st?rre rulle n?ste gang. S?lle 10 meter - det f?r jeg sgu hurtigt brugt.... :)

-Mikkel
Besvar